Meest technische route ?

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Cube AIM schreef: do 17 december 2020, 20:46 Jullie zijn allemaal welkom om een keer te komen :bier: maar niet allemaal tegelijk in deze tijd van corona.
Als dit allemaal voorbij is dan kunnen we wel eens een Lets ride organiseren :-q
Met belangstelling de afgelopen pagina’s doorgelezen en de filmpjes bekeken: indien t.z.t. mogelijk zou ik graag een keertje mee willen rijden.
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Nespresso schreef: ma 21 december 2020, 14:08
Cube AIM schreef: do 17 december 2020, 20:46 Jullie zijn allemaal welkom om een keer te komen :bier: maar niet allemaal tegelijk in deze tijd van corona.
Als dit allemaal voorbij is dan kunnen we wel eens een Lets ride organiseren :-q
Met belangstelling de afgelopen pagina’s doorgelezen en de filmpjes bekeken: indien t.z.t. mogelijk zou ik graag een keertje mee willen rijden.
Niemand kan helaas zeggen hoe lang het Coronavirus ons doen en laten nog zal beïnvloeden. Maar mocht er iemand zijn die in de huidige situatie een “rondleiding” wil...stuur gerust een PB 😉
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Enrico schreef: ma 21 december 2020, 13:29 Een vreemde manier om dankjewel te zeggen :~

Er zijn diverse leden van het badeendengilde die de moeite hebben genomen jou een beetje wegwijs te maken in dit gebied.

Zeker nu de bossen nu overvol lijken te raken ligt een verbod voor mountainbikers op de loer. Het massaal delen van gpx-bestanden zal er alleen maar toe leiden dat het nog drukker wordt.
Excuses, zo was het echt niet bedoeld, was eigenlijk een grapje.
Ik had er een smiley bij moeten zetten.

Ik begrijp je bezorgdheid van je eigen speeltuin heel goed. Ik heb inmiddels ook de links eerder in dit topic naar de gpx-bestanden verwijderd.
Laatst gewijzigd door Brul78 op ma 21 december 2020, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Enrico schreef: ma 21 december 2020, 14:17 Niemand kan helaas zeggen hoe lang het Coronavirus ons doen en laten nog zal beïnvloeden. Maar mocht er iemand zijn die in de huidige situatie een “rondleiding” wil...stuur gerust een PB 😉
Als mijn Izzo eindelijk eens geleverd wordt, neem ik dit aanbod graag een keer aan. Als je nog wil :oops:
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Brul78 schreef:Als mijn Izzo eindelijk eens geleverd wordt, neem ik dit aanbod graag een keer aan. Als je nog wil :oops:
Natuurlijk...No hard feelings :D
Izzo ? Klinkt als een gevaarlijk wapen :tong
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Knakworstkweker

ThaSingleTrackMastah schreef: ma 21 december 2020, 00:14 Je bedoelt die gpx die ze liever niet delen?
Ja en ik snap best dat je geen massale toeloop wil, maar dit is op het risico dat er nog meer mensen komen die maar wat doen en het zo kunnen bederven voor iedereen.

Enrico schreef: ma 21 december 2020, 11:03
Knakworstkweker schreef: Interesse is gewekt, altijd al eens willen rijden hier maar gezien het een leegte qua routes is tussen de maasduinen en montfordland is het er nooit van gekomen.
Nijmegen, Groesbeek, Mook, Malden ?
Ligt er mooi tussen in :tong
Ik zie nu pas dat er Montferdland staat :lol:

Ik bedoelde Montfort, bij Echt, St. Joost en Maasbracht
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1740
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Ik hoop dat je die Izzo snel krijgt, ideale machine voor dit gebied :-q

Over GPS gesproken, ik ben er jaren geleden mijn Garmin apparaat kwijtgeraakt.. De uitspraak "er liggen mooie routes in dat gebied" is daardoor dubbel correct :D
Het is hier geen ponykamp!
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Dat geldt dan ook voor de parkeerplaats bij Best. Ligt ergens een Edge 130 met prachtige routes.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Knakworstkweker schreef: Interesse is gewekt, altijd al eens willen rijden hier maar gezien het een leegte qua routes is tussen de maasduinen en montfordland is het er nooit van gekomen.

Ik ben ook tevreden met een gpx o.i.d. afstand tussen de 40 en 100 km lijkt me wel mooi :bier:
Ok Montfort bedoelde je 😉
Aan de oostgrens, tussen Bergen / Well en Echt, ligt idd geen uitgezette mtb-route.
Ca.40 km in het gebied tussen Venlo en Reuver kan goed. Voor meer km’s kun je het gebied tussen Reuver en Swalmen meepakken. De mooiste tracks liggen echter wat noordelijker. Een doorsteek ri. Meinweg is ook een optie. Rondom Swalmen en ri. Vlodrop is het ook leuk mtb’en.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Knakworstkweker

als het meezit volgende week rondje op de meinweg maken
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Holtmühle (Tegelen):
Re. een drop - Li. een gedeelte van een technische klim > 10 % en veel wortels.

Afbeelding
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Enrico schreef: wo 6 januari 2021, 12:37 Holtmühle (Tegelen):
Re. een drop - Li. een gedeelte van een technische klim > 10 % en veel wortels.

Afbeelding
Die heb ik vorige week nog even aan de mannen van mvmvml laten zien en gereden :-q
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Cube AIM schreef: wo 6 januari 2021, 13:43
Enrico schreef: wo 6 januari 2021, 12:37 Holtmühle (Tegelen):
Re. een drop - Li. een gedeelte van een technische klim > 10 % en veel wortels.

Afbeelding
Die heb ik vorige week nog even aan de mannen van mvmvml laten zien en gereden :-q
Op de foto lijkt een stuk minder steil dan dat het in werkelijkheid was :winkie:
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Sabai schreef: wo 6 januari 2021, 13:48
Op de foto lijkt een stuk minder steil dan dat het in werkelijkheid was :winkie:
:D :D :D
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Hoek van de helling vergelijken met de stand van de bomen, dan weet je het wel. Of even zelf gaan ervaren :D
¯\_(ツ)_/¯
Plaats reactie