"Winterbikers"

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Net nu het gezellig wordt....... :kiss:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, wat is dat nou ???
NU een winterbike bouwen, zodat je komende winter zorgeloos alles voorbij rijdt.
Kabouters, terreinopzichters, paaltjes enz.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

ThaSingleTrackMastah schreef:Ja, wat is dat nou ???
NU een winterbike bouwen, zodat je komende winter zorgeloos alles voorbij rijdt.
Kabouters, terreinopzichters, paaltjes enz.
BB, ze willen ons voorbij in de winter. :winkie:
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Alleen in de winter? Denken ze dat ze dan een wens mogen doen ofzo? :-D

Afbeelding
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Een wens doen? Mooie nieuwe mtb wensen misschien?

Moet dat niet de kerstman voorstellen i.p.v. een kabouter (toegegeven, slecht getekend)?
Abductee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: di 14 april 2015, 16:27

Bergbike schreef:Een wens doen? Mooie nieuwe mtb wensen misschien?

Moet dat niet de kerstman voorstellen i.p.v. een kabouter (toegegeven, slecht getekend)?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabouter_Wesley
PaganiProductions

Ik heb tot nu mijn Fiets het hele jaar gebruikt heb geen andere winter mountainbike
M.A.S
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: za 25 februari 2012, 20:31
Mijn mountainbike: focus whistler bulls sharptale

je zou winterbanden kunnen proberen .
groetjes Marcel
Gebruikersavatar
arjanvanwoudenberg
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 562
Lid geworden op: za 11 april 2015, 15:40
Mijn mountainbike: Scott Spark 900 RC Team

Spikes!!
Wat zal ik zeggen...…..
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Jammer dat hier alleen nog maar (veelal slechte) grappen worden gemaakt of opmerkingen geplaatst voordat het topic (al is het gedeeltelijk) gelezen is.

Door bepaalde rijders zijn er afgelopen winter routes onnodig kapot gereden die nu door veelal vrijwilligers hersteld moeten worden.

Als je hier een mening over wil geven, prima.
Of een verhaal erover (mag ook grappig zijn) ook prima.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

De startpost was buitengewoon ongelukkig geformuleerd wat mij betreft, maar het onderwerp dat aangesneden werd (en ook al eens door B100 als "trail etiquette" IIRC) is een uiterst serieus onderwerp. Als we nu onbeperkt paden beschikbaar hadden (wat zonder meer mijn voorkeur zou hebben) dan zou het zich misschien zelf reguleren maar de realiteit is dat we met z'n allen in veel gebieden tot een route veroordeeld zijn die dientengevolge ook nog eens (zeer) intensief gebruikt worden. Dat brengt gewoon problemen met zich mee, dat er geen uniforme definitie van 'probleem' bestaat moge ook duidelijk zijn...

Zelfs genuanceerde posts waarin wordt aangekaart, inclusief vanuit partijen die routes in beheer hebben, dat er onder bepaalde omstandigheden echt een probleem is, worden gelijk in het belachelijke doorgetrokken dat a) men nooit meer in het bos mag rijden, b) dat het egaal hardpack moet zijn voor de Strava rijder, ... in plaats van dat er enigszins constructievere discussie gevoerd wordt over het daadwerkelijke onderwerp inclusief hoe je de vrijwilligers die het onderhoud op zich nemen enigszins tegemoet kunnen komen.


Veel meer dan een strategie om vooral compleet af te wijken (~af te leiden) om het vooral niet op een enigszins constructieve wijze over het eigenlijke issue te hebben kun je daar niet van maken...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

cheeta schreef:maar het onderwerp dat aangesneden werd (en ook al eens door B100 als "trail etiquette" IIRC) is een uiterst serieus onderwerp.
Correct: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=109041" onclick="window.open(this.href);return false; Dat was toen ook al zo'n gelijkaardige discussie... :roll:
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik zou zeggen: Daar verder met serieuze reacties, de ongein kan gewoon hier: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5&t=119185" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten