Routes Malmedy eo (hardtail)

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
stukkiefietsen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 17 mei 2019, 19:31

Hi Bikers,

een nieuwe forummember, maar toch niet helemaal. Ik het verleden was ik al actief op het forum maar mijn account werkt helaas niet meer.

Volgend weekend gaan we met z'n tweeën naar Malmedy om daar een weekendje te biken. Nu ben ik op zoek naar een paar leuke routes daar in de omgeving. We nemen een Teasi mee om ons de weg te wijzen, en misschien zijn er ook een aantal gepijlde routes die zonder navi te rijden zijn?
De vraag is nu of jullie aanraders hebben qua vaste/gepijlde routes of routes voor in de navi.

Even een beetje achtergrond info. We zijn beide in het bezit van een 100mm hardtail en fietsen veel in Sleen/Gieten/Exloo en af en toe in Sauerland. Dit is allemaal goed te doen, en bijvoorbeeld de freeride-strecke in Willingen komen we ook prima door op onze hardtails. De routes die we in de Ardennen willen rijden mogen dus best een beetje technisch zijn, maar het moet niet zo zijn dat we telkens stukken moeten lopen. Als we een eindje moeten rijden om bij een leuke route te komen is dit ook geen probleem. Qua afstanden mogen de routes best 60-100km zijn, zodat we een paar uurtjes onderweg zijn.

Hopelijk hebben jullie suggesties voor drie dagen bike-plezier. Alvast bedankt! :-q

(@mods: ik weet natuurlijk dat dit een dubbele post is, maar gezien de data van de laatste posts in het Belgie-topic verwacht ik daar niet al te veel reacties).
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Na bij centre sportif zijn of waren leuke technische afdaal stukjes. Ben er al een tijdje niet geweest. ER kan dus het een enander veranderd zijn.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Plaats reactie