Welke fully?

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Arjanv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: di 29 oktober 2019, 19:40

Svebby schreef: vr 20 maart 2020, 13:42
Arjanv schreef: vr 20 maart 2020, 13:25
Ik rij vaak de rondjes in de buurt, dijkgat/ robbenoord, GMA, Schoorl en pwn gebied
Dat klinkt bekend :wink: Alhoewel ik verreweg het meest op Schoorl te vinden ben. Toch, route Dijkgatbos wordt uitgebreid en zal in potentie een behoorlijke route van uiteindelijk 50km worden. Dat schijnt de intentie te zijn. Voorlopig komt er nu eerst een knap stukje bij waardoor de eerste stap gezet wordt.
Wie weet kunnen we een keer meeten om een rondje samen op te trekken :-q
Het zou mooi zijn als rondje dijkgat groter wordt. De klusdagen voor de uitbreiding had ik op de kalender staan maar vanwege het corona gebeuren ben ik thuis gebleven. Meestal pak ik stiekem een groter rondje, met een lus robbenoord, de bult bij de parkeerplaats andere kant van de snelweg en bij het gemaal erbij. Soms met een uitbreiding trapjes rijden bij de haven van Den Oever. Ik vindt het leuker om vrij te rijden ipv de vaste rondes waar ze soms in je nek hijgen. Ook PWN gebied is wel grappig. Verder de nodige toertochten en soms wat verder weg. We kunnen wel eens afspreken. Lijkt me leuk.
Svebby
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: ma 9 maart 2020, 18:20
Mijn mountainbike: Cube LTD Race '16 - Canyon Neuron CF 9.0 '20

Arjanv schreef: ma 23 maart 2020, 11:12 De klusdagen voor de uitbreiding had ik op de kalender staan maar vanwege het corona gebeuren ben ik thuis gebleven. Ook PWN gebied is wel grappig. Verder de nodige toertochten en soms wat verder weg. We kunnen wel eens afspreken. Lijkt me leuk.
Same here! Ik vond de houding van de organiserende mensen te laconiek wat betreft de voorschriften om afstand te houden. Nu had ik mij via MTB NoordWest aangemeld en zij hebben hun steun op dit moment ingetrokken vanwege de Corona-perikelen. Die lijn heb ik gevolgd.

Zou graag mijn steentje bijdragen maar niet ten koste van...
Repetition is the mother of all skill
Plaats reactie