Gevraagd: Ervaringen KTM Scarp (Master)

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
HW636
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 28 februari 2022, 00:02

Hallo mede-forumleden,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de KTM Scarp (Master, 2022)?

Bij voorbaat dank voor jullie ervaringen/reactie(s)!

Mvg HW
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

ik heb het vorige model gehad 2 stuks , prima fiets alleen slecht leverbaar toendertijd
vond alleen de demperbussen sneller versleten dan bij mn andere fietsen, kan toeval zijn .
KTM is een mooi merk met heel veel leuke andere spullen zoals kleding en onderdelen van eigen merk [logo]
HW636
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 28 februari 2022, 00:02

Bedankt voor je reactie! Mag ik vragen welke mtb je nu rijdt en nog een specifieke reden voor de overstap?

Ik las ook al een erg positieve review op de website van Velozine, maar omdat ik er verder niks over kon vinden in het Nederlands of Engels (mijn Italiaans is nogal roestig), was ik erg benieuwd naar verdere ervaringen. Ik heb nog enige twijfel tussen deze en een Scott Spark RC Teams Issue, maar waarschijnlijk allebei prima fietsen.

De levertijd is inderdaad dramatisch, maar dat is bij alle betere/gewildere merken hetzelfde tegenwoordig. Dus dan maar even geduld hebben.

Nogmaals: Bedankt!
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

ik rij nu Megamo , koop gewoon lokaal maar probeer dan wel wat anders dan de rest te kopen, KTM is hij mee gestopt anders had ik die misschien nog.
hier word bij mijn lbs voornamelijk Bianchi verkocht, er staan wat Berria's, Superiors en nog wat ander spul.
heb nog nooit een fiets gehad waar ik niet aan kon wennen , beetje verdiepen in de maat en geo is wel belangrijk , proef rijden word steeds moeilijker en na een maand en wat aanpassen is de fiets wel naar je hand.
Plaats reactie