Discussie: Zomerhandschoenen lange vingers

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
pietervds

doen...ik heb er net ook toevallig gehad. was het niet van plan maar erg goedkoop dus maar meegenomen. als je ze wil zien moet je in "bescherming" kijken in het freeride thread
bettes
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 19 maart 2004, 12:48

Dr Paaj schreef:Het type van Fox ken ik niet dat ik heb, maar het is een zachtleren binnenhand en een gaasachtig spul op je hand. Met over je duim badstof. Dit zijn fijne handschoenen en gaan inmiddels 2 jaar mee.

Nu heb ik alleen nog maar mechanix handschoenen, vanwege wasbaarheid en duurzaamheid.

WWW.MECHANIX.COM

Ik heb de original glove(fris weer), de 0.5 original glove(zomer weer) en de M-pact(koud weer)
I'll drink to that... alleen heb ik gemerkt dat ik bij vriesweer minder koud heb met mijn originals dan met de cold-weathers...

Van al die gel inserts en bobbels krijg ik de stuipen, geen padding en een perfect contact met je grips daar is het te vinden. (En ze zijn er in enorm veel leuke kleurtjes)

greetz
bettes
Skoezie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: za 7 mei 2005, 09:33
Mijn mountainbike: Giant Contend AR2

M13.XTC schreef:Ik heb zelf handschoenen van Speed-Stuff, XC Trailking. Ze zitten echt heerlijk en natuurlijk met badstof en clarino palm. Maar de opdruk aan de boven kant is al helemaal gebarsten. :x

http://picserver.org/i/61B0373L67V0/p.jpeg

Daarom zou ik je geen Speed-Stuff XC trailking handschoenen adviseren. Want lang mooi blijven ze niet.

succes met de keuze!!! :-q
Heb dezelfde handschoenen. Bevallen prima. Heb vooral voor lange vingers gekozen omdat ik de handschoenen met korte vingers gewoon niet lekker vind zitten. Maar dat zal aan mij liggen :P
Boon
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 12 februari 2006, 23:50
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Thijsje schreef:Ik moet er trouwens nog steeds achter die handschoentjes van Cannondale aan, binnenkort maar eens doen.
Ik heb zelf een paar cannondale handschoenen, zijn van neopreen en een stukje badstof. Zijn op zich prima dingen maar het eerste paar was na twee weken al over een naad uitgescheurd en het tweede paar begint nu (na drie maanden) alweer kapot te gaan.

Ze zitten wel lekker, zijn niet zo duur maar de duurzaamheid is ver te zoeken vind ik.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Troy lee. Zit lekker en ze gaan al bijna anderhalf jaar mee en geen enkel noemenswaardig spoor van slijtage. Ook was ik ze regelmatig uit.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
TuneBrother
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 3 april 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Principia MSLe PRO ('05) met oa, X.0, Crossmax, Mono Mini en Tune
Contacteer:

Afbeelding
Fox Sidewinder
is veel lekkerder dan hans, is veel lekkerder dan hans!
Ranhilde
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: za 1 april 2006, 13:53
Mijn mountainbike: BMC Team Elite 02

GERONIMO schreef:
ultimateme schreef:northwave skeleton niks? kijk ik nu zelf ook naar

Afbeelding
Ik zoek deze al een tijdje, maarik kan ze nergens kopen. Kan iemand mij vertellen waar ik ze kan kopen(liefst internet in Nederland).
ik heb ook deze Northwave Skeleton handschoenen. Ik heb ze besteld bij sanden sports, via internet
www.sanden-sports.nl
mtberdaan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: ma 21 februari 2005, 19:23
Mijn mountainbike: Trek session 88, Ns bikes suburban, cube ltd2
Contacteer:

hey ik heb het blad 'moutainbike plus' en daarin stond laatst een test voor zomerhandschoenen.

Bij lange vingers was de 'cannondale long finger glove' het beste (prijs 30 euro)
en bij de geen vinger handschoenen was de 'shimano CW6U107105' het beste (16,50 euro)

ik hoop dat je hieraan iets hebt, ik heb alleen weinig tijd nu dus binnenkort du ik het even helemaal uitypen voor je.
doei
DutchBiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 363
Lid geworden op: zo 8 januari 2006, 20:38
Mijn mountainbike: Merida Matt WCS Lite

Kopieren die pagina en als image posten?
Eat dirt, biznatch!
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Dat zou idd super zijn! :-D
mtberdaan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: ma 21 februari 2005, 19:23
Mijn mountainbike: Trek session 88, Ns bikes suburban, cube ltd2
Contacteer:

sorry maar mijn scanner doet het niet.
misschien kan ik het zelf wel mooi in een tabel zetten.
ik ga het meteen effe proberen, is er ook behoefte aan de vrouwe handschoenen??

later daan
mpol
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: za 8 april 2006, 14:46
Mijn mountainbike: Giant NRS 2
Contacteer:

Deze week zijn er handschoenen bij de Aldi te koop voor 3 Euro. Ik heb ze gisteren gekocht, en ze zitten lekker. Ik moest wel zoeken naar de XXL in de bak. Voor dat geld kun je bijna geen miskoop doen. De reden waarom ik ze kocht is dat ik dit seizoen al genoeg heb uitgegeven aan fiets en helm. Mocht ik blijven fietsen, dan koop ik volgend jaar wel kwalitatief goede handschoenen.
Brekebeen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 19:44

Eej, ik ben ook opzoek naar nieuwe handschoentjes, nu heb ik kortvingerige handschoentjes van de Aldi (jaja, geldgebrek gehad).

Alleen nu ben ik in Duitsland geweest en daar heb ik het Bike blad gekocht (was een speciaal nummer voor vrouwen met een Transalp verslag erin), voorin zie je een vrouw met te brute RockShox handschoenen (langvingerig) waarop Rock Shox staat op de vingers. Weet iemand waar ik die kan kopen en hoe duur die zijn, ik kan ze namelijk zelfs niet op de Rockshox site vinden.

Bvd
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Ranhilde schreef:
GERONIMO schreef: Ik zoek deze al een tijdje, maarik kan ze nergens kopen. Kan iemand mij vertellen waar ik ze kan kopen(liefst internet in Nederland).
ik heb ook deze Northwave Skeleton handschoenen. Ik heb ze besteld bij sanden sports, via internet
www.sanden-sports.nl
Ik heb de lange gekocht, wel fijn maar voeren 't zweet niet zo goed af
BerryFOX
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 643
Lid geworden op: di 15 augustus 2006, 10:26
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Carbon Team / Salsa El Mariachi

Ik heb de FOX dirtpaw besteld, heb ze in de winkel al aangehad, zaten heerlijk...jammer dat ze m`n kleur niet meer hadden, nu wachten tot de bestelling er is....
Plaats reactie