Routes met jumps

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Gebruikersavatar
eenkameleon
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: do 30 december 2010, 20:01
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Ik heb gelezen dat er in Scheveningen/Den-Haag een push track is. Adres weet ik niet precies.
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

NEOS schreef:In het Reichswald bij Kleve heb je ook een kleine speeltuin met diverse bultjes en kombochten. :-q :-q
Volgens mij is dat bij dat monument (gevallen soldaten WWI)boven op die berg waaar je uitkijkt naar de stadstuin??
Als je met de rug naar de tuin staat dan kun je rechts naar onder fietsen daar liggen wat kombochtjes en er zijn wat springbultjes gemaakt. Hoe daar te komen voor de rest weet ik ook niet wij worden daar 1 keer per jaar gegidst door Fietsclub NXP van Philips Nijmegen.
Da Bikert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 646
Lid geworden op: za 27 augustus 2005, 15:12
Mijn mountainbike: is groen en springt
Contacteer:

reaction 67 schreef:
NEOS schreef:In het Reichswald bij Kleve heb je ook een kleine speeltuin met diverse bultjes en kombochten. :-q :-q
Volgens mij is dat bij dat monument (gevallen soldaten WWI)boven op die berg waaar je uitkijkt naar de stadstuin??
Als je met de rug naar de tuin staat dan kun je rechts naar onder fietsen daar liggen wat kombochtjes en er zijn wat springbultjes gemaakt. Hoe daar te komen voor de rest weet ik ook niet wij worden daar 1 keer per jaar gegidst door Fietsclub NXP van Philips Nijmegen.

Dat is volgens mij het tiergartenwald. vanaf dat punt kijk je zo naar Hoch Elten,

Afbeelding
Filmpjes:

http://www.youtube.com/user/DaBikert" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatjes:

http://www.pinkbike.com/u/dabikert/album/All/" onclick="window.open(this.href);return false;
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

:-q :-q dat punt bedoel ik Da Bikert.
Bedankt.
Crash and Learn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 689
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 19:35
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 7.0 EX
Contacteer:

eenkameleon schreef:Ik heb gelezen dat er in Scheveningen/Den-Haag een push track is. Adres weet ik niet precies.
Dat is op de haringkade. Dat zijn dirt jumps maar onderaan is wel een grappige push track.
Jelle.N
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 13 januari 2011, 18:14

In Rijswijk ligt aan de snelweg een jump-track, open en bloot. Ze vinden het echter niet ok als je met je nobby's alle scherpe kammen aan gort rijdt.
Gebruikersavatar
eenkameleon
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: do 30 december 2010, 20:01
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Ha Jelle kun je mij vertellen waar in Rijswijk. Ik werk aan de rand van Rijswijk/voorburg. Kan ik uit mijn werk mooi een rondje doen. Pak ik het Elsenburgerbos daarna ook nog even mee.
NEOS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 358
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 20:14

Nee, ik bedoel bij de verlenging van de drullerweg in kranenburg . :lol:
Daar rijdt je het Reichswald in en dan heb je aan de rechterkant een stukje waar je kan jumpen en er zijn kombaantjes bij. :-q :-q
Zie op google maps
biker-db-94
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 20:33

vaste route bij loons en druunse duinen zitten ook een aantal drops en jumps..
Mountain killer
Biker-boy
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

biker-db-94 schreef:vaste route bij loons en druunse duinen zitten ook een aantal drops en jumps..
Uit de categorie stoeprand weliswaar...
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Jawel in Dorst hebben we ook een springschans :-)
biker-db-94
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 20:33

en anders naar ville salm in belgie hedde een soort van bikepark.. is wel ff rijden
Mountain killer
Biker-boy
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

eenkameleon schreef:Ha Jelle kun je mij vertellen waar in Rijswijk. Ik werk aan de rand van Rijswijk/voorburg. Kan ik uit mijn werk mooi een rondje doen. Pak ik het Elsenburgerbos daarna ook nog even mee.
Ja, beetje laat misschien maar wie weet leest iemand dit nog. Die jumps liggen dus in het Elsenburgerbos, aan de rand van de snelweg. Ik zag ze toevallig liggen van de week toen ik in het bos was, dus ik ging even googlen. Behalve deze thread vond ik ook dit filmpje, geeft je een idee van wat er is.
http://www.youtube.com/watch?v=t6mu5F4wqqo" onclick="window.open(this.href);return false;
Give me little bits of / more than I can take
biker-db-94
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 20:33

wel mooi maar wat een stel dwazen zonder bescherming
Mountain killer
Biker-boy
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

leuke track, ligt daar ook nog een "officieel" parcours?
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Plaats reactie