Weer teruggevonden Trek

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Elendil
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 28 december 2002, 23:35
Mijn mountainbike: Cannondale M900
Contacteer:

-recon- schreef:Gelukkig ! :D

Meestal ben je hem ook echt kwijt ook daarom heb ik ook 2 sloten voor mijn fiets wel wat extra gewicht maar liever dat dan heeeeeeel licht thuis komen :D
2 sloten? op je mtb? is dat als in: ik gebruik hem als stadfiets? :-{
-recon-
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 12 oktober 2003, 17:03
Mijn mountainbike: Cube AMS comp ( custom )
Contacteer:

nee meer als als ik ergens stop dan wil ik liever dat mijn fiets er nog staat als ik terug kom ;)
Two rules for succeeding in life:
1. Don't tell people everything you know
fritstrek
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 25 augustus 2003, 21:41
Mijn mountainbike: Trek 6500/deore/lx
Contacteer:

-recon- schreef:nee meer als als ik ergens stop dan wil ik liever dat mijn fiets er nog staat als ik terug kom ;)
Misschien ben ik niet diegeen die hier iets over moet zeggen, maar ik neem nooit een slot mee naar het bos :oops: . Maar thuis staat hij nu wel op slotie :-q . Ga dus net zo licht naar het bossie. Om te doen crossie crossie :-{
DOc
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 13 oktober 2003, 19:34

fritstrek schreef:
-recon- schreef:nee meer als als ik ergens stop dan wil ik liever dat mijn fiets er nog staat als ik terug kom ;)
Misschien ben ik niet diegeen die hier iets over moet zeggen, maar ik neem nooit een slot mee naar het bos :oops: . Maar thuis staat hij nu wel op slotie :-q . Ga dus net zo licht naar het bossie. Om te doen crossie crossie :-{
Heb nooit een slot op mijn mtb.
Ik fiets alleen met die fiets zet hem ook nergens neer.
Als ik dan stop met mtb dan zet ik hem weer terug in de schuur.
pierke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 644
Lid geworden op: za 23 augustus 2003, 20:02
Mijn mountainbike: Niner Air9/Rocky Mountain

DOc schreef: Heb nooit een slot op mijn mtb.
Ik fiets alleen met die fiets zet hem ook nergens neer.
Als ik dan stop met mtb dan zet ik hem weer terug in de schuur.
Zo doe ik het ook :-q
Tr1dD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 29 december 2002, 02:01
Mijn mountainbike: leon de kameel

Tis niet de manier om je fiets terug te krijgen maja..
In principe kan het "mannetje" en die vriend van je zus toch gewoon beschouwd worden als helers?

We horen het wel wat eruit komt rollen

[offpotic]Zo zie je meteen duidelijk onderscheid tussen de mensen die de fiets alleen voor hobby gebruiken en wie voor dagelijks vervoer. Ik hoor bij de laatste categorie :wink:
Als ik mn fiets in de stad achter moet laten gaat er altijd een Abus granite aan. Een aso beugelslot dat ik altijd voor m'n brommer gebruikte. Gelukkig hoef ik m'n fiets nooit lang achter te laten :) Moet dat wel dan gooi ik hem gewoon in de stationstalling want dat is gratix voor mij :) [/offpotic]
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Das pas geluk om je fiets zo terug te krijgen....dat heb ik nog nooit meegemaakt..
Een keer had ik mijn oude mtb/schoolfiets laten staan, zonder em op slot te doen, en toen ik terug kwam had iemend de fiets toch op slot gedaan. leike actie, kon ik naar huis lopen...maar wel dom, om zoiets te doen..
Ik laat eigenlijk nooit mijn mtb achter zonder em op slot te doen en ik heb em niet verzekerd. soms ga ik r wel mee naar school, maar dan doe ik er wel 2 sloten om, dan neemt niemand em mee.. 8)
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
pierke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 644
Lid geworden op: za 23 augustus 2003, 20:02
Mijn mountainbike: Niner Air9/Rocky Mountain

Ik doe er absoluut nix anders mee dan mtb'en. Als ik hem meeneem naar school is de kans dat er iets mee gebeurd me veel te groot. Bovendien kan ik die 6 km ook best op een stadsfietsje rijden.
fietspadracer
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 september 2003, 20:03
Mijn mountainbike: giant atx 870
Contacteer:

goh dat topic herriner ik me nog dat je vroeg of iemand hem heeft gezien.
vond het toen al lullig
Leuk dat je hem weer hebt !!!!! :-q
zelf ga ik alleen op vrijdag op mijn mtb naar school de andere dagen zijn lang dan daarvoor heb ik een ouwe barrel voor 30 euro gekocht en opgeknapt. Andere banden en met een dremel alle roest ervan afgehaald, rijd als een fiets nu.
Vrijdag is een korte dag dus dan kan het wel met mijn mtb.
i bought her lots of drinks at night, she bought me nothing but a bike
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

fietspadracer schreef: Vrijdag is een korte dag dus dan kan het wel met mijn mtb.
Met zulke zinnen vraag je om een reactie. Met name van Ruud! :wink:


Wil je aub even de logica erachter uitleggen, want bij mij in de buurt gelden andere regels ben ik bang.
Trainen is voor mensen zonder talent!
fietspadracer
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 september 2003, 20:03
Mijn mountainbike: giant atx 870
Contacteer:

Nou laat die Ruud dan maar eens een reactie geven.

Gewoon een korte dag vrijdags maar 4 uur les.
Andere dagen duren veel langer dan kan ik niet iedere keer in de pauze gaan kijken, wat op vrijdag wel kan.
Op vrijdag heb ik kort les en pauze´s er tussen door dan kan ik ff gaan kijken. Zodoende op de andere dagen een ouwe barrel en op vrijdag me mtb.
i bought her lots of drinks at night, she bought me nothing but a bike
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

En tussen de pauzes (tijdens de lessen dus) kan je bike niet gejat worden? Dat is handig, doe mij ook zo'n fiets!
Trainen is voor mensen zonder talent!
fietspadracer
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 14 september 2003, 20:03
Mijn mountainbike: giant atx 870
Contacteer:

das dan een risico maar dan heeft het meerendeel van de school les. Heb nog wat vrienden die ook een oogje in het zeil houden. en hij hang aan 2 abus beugel sloten, en een klein dingetje van de gamma.
i bought her lots of drinks at night, she bought me nothing but a bike
fritstrek
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 25 augustus 2003, 21:41
Mijn mountainbike: Trek 6500/deore/lx
Contacteer:

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan Sven? Als hij nou vrijdag op zijn bike-je wil en dan zich veilig voelt dat zijn bike-je veilig staat, hoeft hij het toch niet helemaal te gaan verklaren?
Iedereen op zijn eigen manier :-q .
Het is een forum en geen kruisverhoor bij de politie

:D







C'est ca simple
pierke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 644
Lid geworden op: za 23 augustus 2003, 20:02
Mijn mountainbike: Niner Air9/Rocky Mountain

Ik zie er de lol niet eens vanin om met je mtb naar school te gaan, misschien kan iemand me dat uitleggen?? Je moet extra schoenen meenemen en dan wordt het zo'n gesleep... Als het regent wordt je donders smerig.. Pak dan je mtb als je weer thuisbent zou ik zeggen.
Plaats reactie