Stumpjumper FSR is binnen!

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
FSR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 8 november 2002, 09:06
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Expert 2004
Contacteer:

Rgr^ schreef:Hele gave fiets! Voor mij is momenteel de 2004 stumpjumper FSR PRO onderweg...

even nog een technisch vraagje: Hoe lang ben jij en welke maat fiets heb je gekocht?
Mooi! Heb ook getwijfeld over de PRO maar vond het prijsverschil te groot plus heb mijn twijfels bij de toegevoegde waarde van XT dual control. Bovendien is dat rood wel erg heftig als kleurtje :-D . Ben wel erg benieuwd naar je foto's!

V.w.b. de maat: het is een XL, ik ben 1.96m. Wel grappig om te merken dat ik wat gestrekter zit op de Stumpy dan op mijn oude Endurooke. Zat er natuurlijk in maar valt (positief) op.
bikybiky
Genius
Genius
Berichten: 3715
Lid geworden op: za 27 september 2003, 20:53
Mijn mountainbike: Ibis Ripley v4
Contacteer:

Ik dacht dat je hem al een week in huis had.
:D

DAAn


Ik zie je bij de eerste servicebeurt
Ride First Work Later!!
FSR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 8 november 2002, 09:06
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Expert 2004
Contacteer:

Yep! maar er mot ook gewerkt worden :-{

Doe de andere S-Workers van Bike Sportive maar de groeten

Bye,

FSR
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

FSR schreef:
V.w.b. de maat: het is een XL, ik ben 1.96m. Wel grappig om te merken dat ik wat gestrekter zit op de Stumpy dan op mijn oude Endurooke. Zat er natuurlijk in maar valt (positief) op.
Hmm, dan denk ik dat ik wel de goede aankoop heb gedaan door met mijn 1.85 voor een L te kiezen :D
En eerlijk is eerlijk, dat rood is wel een errug geil kleurtje :-q ! Jammer dat ze die PRO alleen maar in zwart hebben.. (heeft natuurlijk ook wel weer schoonmaakerische voordelen :lol: )

ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnn en word gek $#@%TQ@#$#@ !!
Sambal bij?
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Hele mooie bike, zeker die bocht in de bovenbuis van het frame.
En hoe de demper er nu doorheen gaat.

Ben benieuw hoe zo eentje rijdt ik had een vorig model.
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Ik zat me vandaag nog 1 dingetje af te vragen: wat weegt die fiets van jou ongeveer (liefst precies natuurlijk :P ) ? Dit wordt namelijk niet vermeld op de specialized website.. Daar zeggen ze alleen het volgende:

"In an effort to draw attention away from the focus on weight Specialized will not provide weights for our bicycles, components, or accessories, but we would like to emphasize that we are still providing one of the greatest warranties in the bicycle industry. The bottom line: find the bicycle that is designed for your type of riding; get outside and on the bike; enjoy the ride don’t worry about the weight."

Duidelijk, maar wel jammer want ik wil het wel weten :D

Rogier
Sambal bij?
hverhagen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 18 november 2003, 00:09
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp 2004
Contacteer:

Yep, volgens mij heb ik je fiets afgelopen zondag in Reusel gezien tijdens de toertocht. Zo niet, was het precies dezelfde, brandnew.

Verrekt mooie fiets.
FSR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 8 november 2002, 09:06
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Expert 2004
Contacteer:

@ Rgr^: Geen idee, frankly I don't care....Ben zelf 1.96m en bijna 100 kilo dus of mijn bike nu 12 of 13 kilo weegt maakt dan weinig uit...

@ hverhagen: Helaas, dat was ik niet! Ik reed zondag nl in Schoorl. Damn, wat een k@tweer! Bike deed het trouwens wel fantastisch hoor. Mooi strak sturen, veel minder energieverlies dan met mijn Enduro. Dank voor compliment
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

FSR schreef:@ Rgr^: Geen idee, frankly I don't care....Ben zelf 1.96m en bijna 100 kilo dus of mijn bike nu 12 of 13 kilo weegt maakt dan weinig uit...
Die ene kilo merk je overigens wel maar dit terzijde.
<3
FSR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 8 november 2002, 09:06
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Expert 2004
Contacteer:

Dat zal wel meevallen, Rodger. Ik kan beter zelf wat minder bikken. Heeft meer effect en spreekt mijn vrouw ook meer aan :D
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Ooit was ik ook eigenwijs, totdat ik een lichtere ht kocht.
Wat een verschil. Maar goed, ik nu niet meer eigenwijs
(in dat soort zaken) mijn vrouw overigens nog wel maar
dat is weer een HEEL ander verhaal.
<3
Sensei
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: wo 17 september 2003, 00:26

Ik zou wel eens willen weten wat dat FSR frame weegt, als je ooit alles een keertje demonteerd :D weeg hem dan eens.

Het rare is dat je in de UK een FSR pro frame los kan kopen voor 899,-- pond dan wel, en hier niet.
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

Sensei schreef:Ik zou wel eens willen weten wat dat FSR frame weegt, als je ooit alles een keertje demonteerd :D weeg hem dan eens.

Het rare is dat je in de UK een FSR pro frame los kan kopen voor 899,-- pond dan wel, en hier niet.
Ze zijn bang dat al die zuunige Nederlanders anders alleen een frame kopen en de fiets met goedkope duitse onderdelen zouden opbouwen. Das wat ik zou doen iig :D . "Ons bent zuunig".
PROserver
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 1 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: STORCK Rebel Race, Magura Louise FR, XT/Xtr, Fox Forx Float RL, Raceface, Hugi 240 DT 4.1d
Contacteer:

Remco kerel!

Heb je nog veel gehad aan garantie van je vorige frame want dit heeft je anders ook weer behoorlijk wat centjes gekost ;)

Super strakke bike zeg! en nu gaan voor een 2e transalp? ;)
FSR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 8 november 2002, 09:06
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR Expert 2004
Contacteer:

Ha Heiko,

Garantie was geen punt (nieuwe achterbrug gekregen), maar eigenlijk was ik wel een beetje het geklooi met de Enduro zat: veel pompen van de achterkant in de Alpen, slecht schakelen. Plus toch een beetje veel veerweg misschien voor hetgeen ik met de bike doe. Een verliefd geworden op de Stumpy natuurlijk! :D

Tweede Alpentocht komt er denk ik wel aan, weet alleen nog niet wanneer. I let you know, heb jij al concrete plannen voor 2004? BTW, heb een prachtige dochter, ze is nu 10 weken oud :-q
Plaats reactie