Welke App staat jou bij tijdens een XC rit?

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
NLJvM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 09:11
Mijn mountainbike: Epic Expert 21
Contacteer:

Ben net overgestapt van Runkeeper naar Endomondo. Ik vond Runkeeper best aardig, maar ze zijn gestopt met ontwikkelen voor WP7 en de site was/is ontzettend traag. Toen endomondo maar eens geprobeerd, een stuk beter!
Veel nauwkeuriger de route vast leggen, snelle site, en natuurlijk het allerbeste je ziet niet alleen hoeveel calorieen je hebt verbrand maar ook hoeveel burgers dat zijn :wink:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Galgo schreef:
hhrbosch schreef:Misschien ook leuk om op Strava een club op te richten waar alle forum leden zich samen voegen.
Lijkt mij leuk om te zien hoe we ons tot elkaar verhouden.
En het is misschien leuk om tot nieuwe vrienden te komen.
Zojuist een club gemaakt, genaamd mountainbike.nl
Stuur even je email-adres in een pb en ik stuur je een uitnodiging om te joinen
Met onderstaande link kun je ook direct joinen.
http://app.strava.com/clubs/9729" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb ik dus ook net gedaan ;)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
npostma
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: vr 3 augustus 2012, 07:36
Mijn mountainbike: Sensa sella Comp special 2012

Ik ben zeer tevreden met runkeeper elite! genoeg stats om mijn voorgang te monitoren. Ik wel nog wel een hartslag sensor hebben. Het fijne van runkeeper is dat je de mogelijkheid hebt tot het importeren en exporteren. Dus je kan altijd overstappen.
Bike: Sensa Sella Comp 29er (Standaard)
Activiteiten: http://runkeeper.com/user/npostma/activity/" onclick="window.open(this.href);return false;
MR.Biker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 8 januari 2012, 21:27
Mijn mountainbike: x-trail save 5.0

Ik gebruik every trail kun je gelijk uploaden en delen op het smoelenboek.
werkt perfect op mijn samsung black ace
RuudHuijbers
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 augustus 2012, 11:02

Mijn vorige telefoon was een HTC met WM6, alleen net nadat ik die telefoon gekocht had kwam Windows met WM7 (of Windows Phone of hoe je het ook noemt) en werd er niks meer voor WM6 gemaakt. Endomondo was ongeveer de enige app die WM6 ondersteunde, dus dat bewonderde ik altijd wel aan Endomondo en daarom op mijn nieuwe telefoon meteen Endomondo Pro gedownload. Heb nooit iets anders geprobeerd, maar ik heb ook nog nooit iets gemist bij Endomondo en de site is overzichtelijk en snel, dus heb nog geen reden gehad verder te kijken.
Galgo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 361
Lid geworden op: za 26 november 2011, 22:44
Mijn mountainbike: Cube Analog 29er 2012

npostma schreef:Ik ben zeer tevreden met runkeeper elite! genoeg stats om mijn voorgang te monitoren. Ik wel nog wel een hartslag sensor hebben. Het fijne van runkeeper is dat je de mogelijkheid hebt tot het importeren en exporteren. Dus je kan altijd overstappen.
Ook met Strava en Endomondo kun je importeren en exporteren. Ik heb wel het idee dat er een flink stuk nauwkeurigheid verdwijnt bij het im- en exporteren. Zitten namelijk behoorlijke verschillen tussen wat mijn fietscomputer aangeeft, wat Strava aangeeft en wat Endomondo aangeeft.
Marco001
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juli 2012, 16:40

BIj mij op mijn telefoon is Strava sowieso niet nauwkeurig.. Scheelt op een route van 4.3 km al 500 meter ofzo. Ik gebruik het op mijn HTC Sensation XE, opzich dus wel een prima telefoon.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Galgo schreef:
npostma schreef:Ik ben zeer tevreden met runkeeper elite! genoeg stats om mijn voorgang te monitoren. Ik wel nog wel een hartslag sensor hebben. Het fijne van runkeeper is dat je de mogelijkheid hebt tot het importeren en exporteren. Dus je kan altijd overstappen.
Ook met Strava en Endomondo kun je importeren en exporteren. Ik heb wel het idee dat er een flink stuk nauwkeurigheid verdwijnt bij het im- en exporteren. Zitten namelijk behoorlijke verschillen tussen wat mijn fietscomputer aangeeft, wat Strava aangeeft en wat Endomondo aangeeft.
Helemaal mee eens... Je moet het niet op de meter nauwkeurig nemen.
RagR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 690
Lid geworden op: wo 2 september 2009, 10:53
Mijn mountainbike: Nog steeds een echte Gary Fisher Superfly Carbon 29

npostma schreef: Het fijne van runkeeper is dat je de mogelijkheid hebt tot het importeren
Dat klopt. Ik heb in Endomondo de functie 'create route' nog niet kunnen vinden.
Raggen!
Jeauhan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 22:39

RagR schreef:
npostma schreef: Het fijne van runkeeper is dat je de mogelijkheid hebt tot het importeren
Dat klopt. Ik heb in Endomondo de functie 'create route' nog niet kunnen vinden.
Als je ingelogd bent kun je wel degelijk (bij je workouts) importeren en ook aanmaken, zelfs uitgebreider dan bij runkeeper!
Until mountainbiking came along, the bike scene was ruled by a small elite cadre of people who seemed allergic to enthusiasm.
ROnderstal
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: za 21 juli 2012, 20:34
Mijn mountainbike: Specialized Camber

Ik gebruik Sports tracker en sinds kort Strava meestal heb ik ze ook nog tegelijkertijd aan staan.
voor zowel met de Race als met de MTB :)
MaReVin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 01:51
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp 26

MacReal schreef:
Galgo schreef: Zojuist een club gemaakt, genaamd mountainbike.nl
Stuur even je email-adres in een pb en ik stuur je een uitnodiging om te joinen
Met onderstaande link kun je ook direct joinen.
http://app.strava.com/clubs/9729" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb ik dus ook net gedaan ;)
Leuk om de ritten van andere leden zo te zien! En handig met die link, heb mezelf ook gelijk ff toegevoegd ;)
"Work to Eat. Eat to Live. Live to Bike. Bike to Work."
MR.Biker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 8 januari 2012, 21:27
Mijn mountainbike: x-trail save 5.0

Heb strava ook eens als app op mijn mob gezet en mezelf toegevoegd.
ns kijken of ik deze week nog tijd vind voor een ritje
Jeauhan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 22:39

Eergister overgestapt van runkeeper naar endomondo. Toch zo m'n twijfels. Endomondo stuk uitgebreider, maakt leuke statistieken etc., hamburgers zijn geniaal, maar vandaag was mijn maximum snelheid volgens Endomondo 105,7 km/h :-? Runkeeper dan toch accurater.
Until mountainbiking came along, the bike scene was ruled by a small elite cadre of people who seemed allergic to enthusiasm.
Gs320
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 24 juli 2009, 20:05

Jeauhan schreef:Eergister overgestapt van runkeeper naar endomondo. Toch zo m'n twijfels. Endomondo stuk uitgebreider, maakt leuke statistieken etc., hamburgers zijn geniaal, maar vandaag was mijn maximum snelheid volgens Endomondo 105,7 km/h :-? Runkeeper dan toch accurater.
Gebruik Endomondo nu ruim een jaar, een heleboel hamburgers verder maar nog nooit rare snelheden tegengekomen eigenlijk.
Ben echt helemaal tevreden over Endomondo.
Plaats reactie