blij met nieuwe vork!!!

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Pervert
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: do 29 mei 2003, 17:34
Mijn mountainbike: Morewood Izimu, morewood ndiza
Contacteer:

Manitou swinger coil is een super demper in combo met je vork
g-zero stuif
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 13 december 2003, 20:59
Mijn mountainbike: scott g-zero fx3, deore hydraulische schijven, marzocchi z1 fr, xt afgemonteerd
Contacteer:

Pervert schreef:Manitou swinger coil is een super demper in combo met je vork
Geloof dat die niet echt in mijn frame past, zit nu een 165mm demper op en die coil is pas vanaf 190mm te verkrijgen.. maar misschien kan het toch

en is ook wel aardig prijzig..
:(
Weet je iemand met een soortgelijke fiets als de mijne die die veer erin heeft zitten? op mtbr zijn ze in ieder geval erg enthousiast, zie je niet vaak een 5.0 gemiddeld, maar er zijn dan ook maar 5 posts
-------------------
for shizzle dizzle
-------------------
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

g-zero stuif schreef:
Pervert schreef:Manitou swinger coil is een super demper in combo met je vork
Geloof dat die niet echt in mijn frame past, zit nu een 165mm demper op en die coil is pas vanaf 190mm te verkrijgen.. maar misschien kan het toch

en is ook wel aardig prijzig..
:(
Weet je iemand met een soortgelijke fiets als de mijne die die veer erin heeft zitten? op mtbr zijn ze in ieder geval erg enthousiast, zie je niet vaak een 5.0 gemiddeld, maar er zijn dan ook maar 5 posts
Weeg het oordeel van de MTBR.com reviews van kopers niet te zwaar aub, om uzelf te beschermen.

Velen hebben vaak iets te melden als ze iets net gekocht hebben, en zijn dan nog (begrijpelijk) helemaal in de wolken. Lees niet zo zeer de positieve punten al daar, maar haal vooral de negatieve punten in een review naar boven en weeg die zwaarder af tegen de positieve die er vernoemd worden.....
g-zero stuif
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 13 december 2003, 20:59
Mijn mountainbike: scott g-zero fx3, deore hydraulische schijven, marzocchi z1 fr, xt afgemonteerd
Contacteer:

I know... maar ben ook nu nog niet van plan te kopen. MTBR is inderdaad niet ideaal, mensen zien nou eenmaal niet graag de negatieve kanten van hun dure aankoop in..
-------------------
for shizzle dizzle
-------------------
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

DeKerfs schreef:Weeg het oordeel van de MTBR.com reviews van kopers niet te zwaar aub, om uzelf te beschermen.

Velen hebben vaak iets te melden als ze iets net gekocht hebben, en zijn dan nog (begrijpelijk) helemaal in de wolken. Lees niet zo zeer de positieve punten al daar, maar haal vooral de negatieve punten in een review naar boven en weeg die zwaarder af tegen de positieve die er vernoemd worden.....
Maar hecht ook niet teveel waarde aan de negatieve punten daar!
Het neigt daar vaak naar "kijk eens hoe stoer ik ben, aangezien ik dit of dat gesloopt heb"....Indien je iets gebruikt waarvoor het niet gemaakt is of iets niet correct gebruikt en niet goed onderhoud, gaat het nu eenmaal sneller kapot. Dat komt daar niet zo naar voren.
g-zero stuif
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 13 december 2003, 20:59
Mijn mountainbike: scott g-zero fx3, deore hydraulische schijven, marzocchi z1 fr, xt afgemonteerd
Contacteer:

Pervert schreef:Manitou swinger coil is een super demper in combo met je vork
iemand hier nog een reactie op? zal niet meer over mtbr beginnen :-q
-------------------
for shizzle dizzle
-------------------
Plaats reactie