Fiets gejat

Toerend of sneller door de natuur rijden? Hier kun je je ei kwijt.
Plaats reactie
max2air
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 8 januari 2004, 11:19
Mijn mountainbike: is gejat :(
Contacteer:

Hoi,

Mijn fiets is gejat :cry: op 22 december 2003. Het gaat om een Gazelle Extreme 2003. De fiets is gejat in Gouda vlakbij de passage op de hoek bij de Agnietenkapel. Het is dan geen superdure mountainbike maar ik baal er wel van. Ik had hem nog geen 3 maanden en hij was ook niet verzekerd omdat ik de fiets toch niet gebruikte voor alledaags gebruik. De fiets heeft een Cut the Crap achterspatbord en voor 2 lamphouders. 1 voor een led-lampje en 1 voor een halogeen koplamp. Ik heb geen foto van m'n eigen fiets maar zo ziet 'ie er uit als je hem koopt
Afbeelding

Ja dat was 'em dus. Ik heb aangifte gedaan bij de politie, ook al ga ik er niet van uit dat ze hem ooit vinden, m'n vorige MTB is in Augustus gestolen en daar heb ik uiteraard ook nix meer van gehoord. Maar mocht je iets zien kalk 't ff hier op 't forum ofzo s.v.p.

Nu wil ik dus een nieuwe fiets en ook deze moet niet te duur wezen want ik moet ook nog een nieuwe motor kopen want m'n vorige heb ik een paar maanden geleden totalloss gereden :-?
Ik wil voor m'n nieuwe MTB maximaal +/- 800 euro kwijt. Ik geef de voorkeur aan een harddtail wel met voorvering, voor die prijs krijg je toch al geen goeie fully. Ben 180cm rijd vooral in NL, maar ben ook regelmatig in Oostenrijk.

Kzag een Gazelle Response 2004 voor 671,-
Een Cube Limited 1 2004 cube limited 1
Een Hardrock Pro Disc van Specialized deze dus ca. 730
of deze Giant XTC 3 zo'n 799 euro

Wat zouden jullie kiezen? Weten jullie nog andere fietsjes voor die prijs die misschien beter zijn dan bovengenoemde fietsen?
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

max2air schreef:Hoi,
Wat zouden jullie kiezen? Weten jullie nog andere fietsjes voor die prijs die misschien beter zijn dan bovengenoemde fietsen?


lullig, 2 bikes gone (hopelijk is 2004 een beter jaar)







Forumdeel TE KOOP al doorgelopen? staan ook zat bikes tussen
DeTrut
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 5 september 2003, 12:00

Kijk eens op marktplaats weet zekert dat er een 'gelijkende' fiets wordt aangeboden daaro.
michelK
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: di 24 september 2002, 12:03

Heeft die Gazelle Response nou zo een rare geometie of lijkt dat maar zo?
Afbeelding
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Balen zeg van die bike!

Ik zou de specialized kiezen, heb er zelf ook zo'n een alleen dan met V-Brakes. Ik vind de geometry fijn, het is geen XC-racer maar je kan er lekker op fietsen!
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Als je de stad in gaat, ga dan niet met je MTB, maar op een oud wrak.
Dit is vragen om moeilijkheden (zelfs met een Gazelle)

Het is iig geval zwaar klote dat je fiets is gejat, ga er maar niet van uit dat hij terug gevonden wordt.

Succes met het zoeken naar een nieuwe!
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Wel klote van je bike :(
Ik ben in gouda geboren (woon nu in zoetermeer, m'n familie nog wel daar) en het is inderdaad een zwaar criminele stad. Durf er op koopavond echt niet meer alleen te lopen :o

Over je nieuwe fiets: Ik zou gaan voor de specialized. Is in mijn opinie de beste.

Groetjes, Rogier
Sambal bij?
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Of het nou om een superdure fiets gaat of niet maakt niet uit, het is jouw eigendom en daar moet een ander met zijn poten van af blijven. Afbeelding
Die koplamp die je had, welk model was dat? Heb je nog andere noemenswaardige uiterlijke kenmerken aan je fiets?
Bij de weg, ik vond een wat grotere foto van je Gazelle.

Afbeelding

Die bar-ends, zijn dat Tranz-X?
max2air
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 8 januari 2004, 11:19
Mijn mountainbike: is gejat :(
Contacteer:

Hoi,

Bedankt voor jullie tips.
En Kingbee, ik hoop ook op een beter jaar. Heb 't wel een beetje gehad in 2003. 2 motor-ongelukken en 2 fietsen gejat.

Michel, volgens mij lijkt 't maar zo. Beetje verknipt plaatje van die Response.

Om met je MTB de stad in te gaan is idd. niet het slimste, maar ik had haast en m'n wrak had een lekke band, nou ben ik best snel in banden plakken, maar die van 't wrak is al zo vaak geplakt dat 't tijd werd voor een nieuwe binnenband en die had ik ff niet liggen :-? Dus dan ga je 1 x met je MTB en gelijk wordt je afgestraft. Ik heb best zin om een mtb als lokaas neer te zetten en die gast die 'm wil jatten eens vlink met m'n motorslot te bewerken, maar dan wordt Gouda nog crimineler :lol: al valt dat de laatste tijd wel mee. Oh ja CrazyCarrot je schrijft "zelfs met een gazelle" tussen haakjes. Ik baal er ook vlink van dat die weg is en voor mij voldeed die fiets prima, maar in verglijk met andere mtb's is dit geen dure fiets.

Hey fietsertje dat plaatje is een stuk duidelijker :-q en die lamp is van 't merk basta :~ maar op de fiets zat alleen nog de houder. Verder zijn er geen noemenswaardige kenmerken, ik had de fiets nog geen 3 maanden en had er nog nix aan veranderd bahalve dan dat ik wat verlichting op die fiets heb gegooid. Die bar-ends zijn idd Tranz-X.
Stuntrijder
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 18 september 2003, 12:54
Mijn mountainbike: Cannondale F500 / Gazelle Extreme

ik denk niet dat je hem terug zult vinden via dit forum :-{
Biking Neigbours Exloo ( BNE )
Extreme
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 2 november 2003, 14:24
Mijn mountainbike: Specialized Hardrock XC Comp

:( Inderdaad, ook ik vind het lullig voor je!!

Over die fietsen: Neem de Hardrock. Ik heb er zelf ook sinds kort eentje (zonder de schijven) en het zijn heerlijke fietsen. Nix op aan te merken en het ziet er gelikt uit!!
Succes!!
micha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 4 juli 2003, 14:10
Mijn mountainbike: Is eventueel te koop
Contacteer:

Slingerland in Haastrecht heeft nog wat leuke tweedehands staan.
Ga alleen nog op de fiets naar gouda met een pitbull en twee lijfwachten wat een >>>>>>> is dat zeg.
A journey of a thousand miles starts with a single coffee
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Max2air, je eerder gestolen fiets, was dat ook in Gouda?
max2air
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 8 januari 2004, 11:19
Mijn mountainbike: is gejat :(
Contacteer:

Ja al mijn fietsen zijn in Gouda gestolen. Ik woonde eerst vlakbij Arnhem. Voor 't uitgaan gewoon nieuwe fiets mee naar de Korenmarkt, well goed beugelslot, maar hij werd zeker niet gejat. Sinds ik Gouda woon ben ik drie fietsen armer. Twee MTB's en een Batavus Beachcruiser, die laatste was al wel bijna 5 jaar oud maar 't blijft zonde.
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

Jeetje, drie stuks! Volgens mij die je iets niet goed hoor Max. :wink:
Die eerder gestolen MTB, wat voor model was dat?
Plaats reactie