NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Popl
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 3 maart 2021, 22:03
Mijn mountainbike: Radon Jealous AL

Woensdagnacht is er zeker 36mm gevallen. De zandgrond icm de super :-q aangebrachte afwatering is met een dag ertussen heel snel prima rijdbaar!
Bearded Rookie on a:
Cannondale Topstone / Radon Jealous AL / Koga F3.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Rhenen/Amerongen kreeg ruim 50mm te verwerken. LVHV iets van 5mm. Zeisterlitz zal er iets tussenin geweest zijn. Dat is ook gelijk het probleem met deze buien: ze blijven heel erg lang boven een klein gebied hangen en regenen daar helemaal leeg.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

nou ik woon in zeist vlak bij de route en het heeft echt heel veel geregend , dus zaakje is gewoon erg goed aangelegd :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Nou zeker, want de route was echt kurkdroog.
Was genieten!
Ik hoop dat de route alleen niet te droog gaat worden de komende weken als het droog blijft…
emeel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 4 oktober 2018, 14:15
Mijn mountainbike: Giant Trance

Op den Treek kan je nog wel een tweetal lekkere zwembaden vinden :D
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Gisteren de combi Zeist, Austerlitz gereden. Heerkijk rustig, in totaal twee bikers tegengekomen op de route. Genoten van de rust en omgeving. Route ligt er goed bij en het was dan ook genieten op vooral de wat technischere rode route. Had wat meer klimmen verwacht maar daar is nauwelijks sprake van.

Met een lekkere flow rol je eigenlijk overal wel naar boven. Al met al een mooi begin van het weekend!
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Rsw85 schreef: za 24 juli 2021, 06:41 Gisteren de combi Zeist, Austerlitz gereden. Heerkijk rustig, in totaal twee bikers tegengekomen op de route. Genoten van de rust en omgeving. Route ligt er goed bij en het was dan ook genieten op vooral de wat technischere rode route. Had wat meer klimmen verwacht maar daar is nauwelijks sprake van.

Met een lekkere flow rol je eigenlijk overal wel naar boven. Al met al een mooi begin van het weekend!
Was er gisterenavond ook(weer). Heer-lijk eustig zo in de avond. Deel ook van Woudenberg meegepakt. Lag er heerlijk bij. Veel grip. Nog nét niet mul.

Moet wel zeggen dat Zeist meer en meer “ingesleten” raakt de afgelopen jaren.
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Als je een biker tegenkomt rijd je in de verkeerde richting
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

pietervl schreef: za 24 juli 2021, 23:18 Als je een biker tegenkomt rijd je in de verkeerde richting
:lol: :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Vandaag die 3-luik gereden en je zou bijna niet weten dat het steeds kl*te weer is (volgens anderen groeizaam weer :-{ ).
In ieder geval meer stof op de fiets dan modderspetjes, dus boven verwachting.
Verder lekker rustig ondanks dat het weekend is :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Foxc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 21:35

Nog steeds ondanks de regen goed te rijden in Zeist/Austerlitz?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Foxc schreef: zo 1 augustus 2021, 14:21Nog steeds ondanks de regen goed te rijden in Zeist/Austerlitz?
Weet niet wat je van plan bent, maar vallen vanaf 11:00u regelmatig forse buien. Het is maar wat je leuk vindt. (ja, ik ben idd van suiker)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Foxc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 21:35

Fred (mtb-sport) schreef: zo 1 augustus 2021, 14:51
Foxc schreef: zo 1 augustus 2021, 14:21Nog steeds ondanks de regen goed te rijden in Zeist/Austerlitz?
Weet niet wat je van plan bent, maar vallen vanaf 11:00u regelmatig forse buien. Het is maar wat je leuk vindt. (ja, ik ben idd van suiker)
Ja, weet dat het nog wel flink wat geregend heeft maar lees hier ook verhalen over een legendarische afwatering en sneldrogende ondergrond. Als het goed is, is het vanaf nu droog en ben dan wel benieuwd wat ik er rond een uur of 19.00 van kan verwachten. Hoeft niet kurkdroog te zijn maar op een waterballet en bij elke kuil plassen zit ik niet te wachten.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Afwatering is idd super voor elkaar en lijkt er idd op dat de ergste buien al naar het oosten getrokken zijn.
Dus wellicht heb je geluk, veel plezier en laat het achteraf weten. :-q
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Foxc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: wo 16 december 2020, 21:35

Fred (mtb-sport) schreef: zo 1 augustus 2021, 15:23 Afwatering is idd super voor elkaar en lijkt er idd op dat de ergste buien al naar het oosten getrokken zijn.
Dus wellicht heb je geluk, veel plezier en laat het achteraf weten. :-q
Ja dank je :wink: hoop voor die tijd nog wel van iemand anders een indruk te krijgen voordat ik voor een uurtje de auto in stap :winkie:
Plaats reactie