Oirschot

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

Kent iemand de vaste route daar? En kun je daar ook nog een beetje leuk wild rijden?

(Ja, ik heb al hier en op mtbroutes.nl gekeken; wellicht heeft iemand nog wat toe te voegen)
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

Wat is in hemelsnaam 'wild rijden'...??

Tis een route die prachtig voldoet aan het 'ketting-naar-rechts-en-pedaalduw'-type.

Niets bijzonders, ze hebben gelukkig wel alles gebruikt wat er in die omgeving te gebruiken was...

Loopt al een topic over op dit forum.
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

DeKerfs schreef:Wat is in hemelsnaam 'wild rijden'...??
beetje ongelukkig taalgebruik weer; heb mijn dag niet denk ik. ik bedoel beetje afwijken van de officiele route. maar als je zegt dat ze alles benut hebben, zal dat niet opschieten.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

DeKerfs schreef:...
Niets bijzonders, ze hebben gelukkig wel alles gebruikt wat er in die omgeving te gebruiken was...
Zoals zand ? :-{
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

Walter schreef:
DeKerfs schreef:...
Niets bijzonders, ze hebben gelukkig wel alles gebruikt wat er in die omgeving te gebruiken was...
Zoals zand ? :-{
én asfalt.. en zelfs wat bij elkaar staande bomen dat je zowat zou kunnen klasseren als 'bos' :wink:

De route is goed te vergelijken met de routes van bijv. Luyksgestel/Eersel e.d. Gewoon optimaal gebruik gemaakt van smalle paadjes en zonodig zelfs nog wat aangelegt om een leuk rondje ouderwets, onvervalst, authentiek te kunnen pedaalduwen.
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

DL schreef:Kent iemand de vaste route daar? En kun je daar ook nog een beetje leuk wild rijden?

(Ja, ik heb al hier en op mtbroutes.nl gekeken; wellicht heeft iemand nog wat toe te voegen)
Jij bereidt je wel heel grondig voor op je verhuizing.
Ik denk dat je de routes in je nieuwe woonregio al op je duimpje kent terwijl de dozen nog niet ingepakt zijn.
http://www.mountainbike.be/Antwerpen/antwerpen.htm
en de forum site
http://forum.mountainbike.be/viewforum. ... e6c2818cf1
heb je dan ook al bekeken vermoed ik.

Verder zijn de tourtochten wel aanraders in Belgie. Daar geniet een biker meer respect dan in NL.
DL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00

nog even en midden-brabant heeft geen geheimen meer voor mij. nu nog een huis :D
Plaats reactie