Kraggenburg, Noordoost-polder!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

even een upje :D

Weet iemand hoe het met deze route staat?

Voor jaren terug heb ik deze route eens gefietst en het was best een grappig rondje, alleen was de staat van onderhoud nogal een dingetje.

Ik moest me toen echt een baan door het onkruid en de brandnetels waden en bij slecht weer was het 1 grote modderpoel door de ondergrond van klei.

Hoe is de begaanbaarheid van de route tegenwoordig?
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Verleden jaar heb ik hem op 19 mei gereden. Hij was toen prima te doen. Met de huidige droogte liggen de kleiroutes er volgens mij prima bij. Het is nog vroeg in het seizoen, dus het meeste onkruid is nog kort.
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

Dan gaan ik binnenkort maar eens een rondje doen. Het is er volgens mij mooi rustig, dus lekker coronaproof rijden.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vandaag op de terugweg vanuit heerenveen kwam ik langsroute kraggenburg. Meteen even meegepakt. Leuk rondje, moet eerlijk zeggen dat andre me goed enthousiast had gemaakt met t filmpje. Was vandaag nog goed te doen, paar dagen niet teveel regen. Wat modder soms, maar niet hinderlijk. Veel bladeren wel, mag wel een bladblazertje overheen, geen brandnetels of doornstruiken in de weg. Hulde aan de route bouwers, had een leuk ritje vandaag!
Plaats reactie