tijden Dorst

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

ik bedoel dat bankje waar het nieuwe stuk begin,niet het oude bankje.
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Dan heb je dus in principe een snellere tijd.

Als je die asfalt weg volgd tot aan waar je het bos ingaat, daar starten wij. Het brede pad waar je het bos uitrijdt (einde nieuwe stuk) daar finishen wij bij de derde boom vanaf het asfalt. Dus de tijd die je in dat rondje wat jij hebt gereden (bankje - bankje) op het asfalt hebt gerede kun daar aftrekken, wat erg snelle tijd oplevert!!!


Anyway de DJR tijdritten waren gister niet erg vlekkeloos verlopen. Er waren namelijk mensen op het parcours die gvd na 3 keer netjes vragen nog niet opzij gingen. En dat terwijl wij die groep van te voren hadden gevraagd of ze rekening wilde houden met ons ivm tijdritten (en dat vonden ze best). De snelste tijd die uiteindelijk gereden is was 16.22 min erg netjes, daarmee is hij ook meteen 1e geworden in ons einklassement.
Mijn eigen tijd weet ik niet meer precies ( :oops: ), maar die was net boven de 17 minuten.
black adder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 9 januari 2003, 22:27
Mijn mountainbike: cube lt3 2004 volledig xt

Anyway, morgen is de laatste DJR tijdrit van het seizoen en de tijden zullen verbeterd worden.[/quote]wat praat je hier nu over tijden als je GVD je eigen tijd niet kunt vertellen.of ben jij zo'n ventje dat wanneer je een goede tijd had. het wel even bij je laatste reactie vermeld zou hebben
remblokken homemade
Scooby
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 29 september 2003, 19:27
Mijn mountainbike: Matrabike

black adder schreef:Anyway, morgen is de laatste DJR tijdrit van het seizoen en de tijden zullen verbeterd worden.
wat praat je hier nu over tijden als je GVD je eigen tijd niet kunt vertellen.of ben jij zo'n ventje dat wanneer je een goede tijd had. het wel even bij je laatste reactie vermeld zou hebben[/quote]

Kerel doe eens rustig, Guido heeft een korte termijn geheugen van appelflap. Ik zal maar eens wat tijden posten:

Bink Colin 19:14
Boogert Ward 16:46
Dekkers Chris 16:23
Gorissen Guido >16:51<!
Meijdam Sjoerd 16:22
Meulder Joris de 16:28
Reichardt Erik 17:52
Rossum Fresco van 17:24
Welbergen Rogier 18:14

Tijden zijn zo te zien sterk verbeterd tov de vorige tijdrit. En meneer black adder ik zou niet zo flamen tenzij je hem onder 16.51 rijdt :lol:
No fear downhill
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Ben gisteren naar Dorst geweest en heb de route 4x gereden. De route lag er goed bij... alleen op het nieuwe stuk schud je bijna van je fiets af :)
Had een tijd van 19:20... moet sneller kunnen vermoed ik.
Wat me wel opviel is dat de langzamere bikers snel en uit zichzelf aan de kant gaan als er een snellere biker aankomt :-q
Dit gebeurt in de Drunense Duinen een stuk minder.
CubeBitch
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 11:35
Mijn mountainbike: Cube reaction
Contacteer:

Canard schreef:Had een tijd van 19:20... moet sneller kunnen vermoed ik. Wat me wel opviel is dat de langzamere bikers snel en uit zichzelf aan de kant gaan als er een snellere biker aankomt :-q
Dit gebeurt in de Drunense Duinen een stuk minder.
haal een tijd van 18:30, heb de pijp dan wel leeg. En idd de langzamere bikers worden knap nerveus als je er vanachter aan komt en springen idd meestal meteen naar de kant (PRIMA!! :-q )
appeltje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 18 december 2004, 20:22

Ik ga morgen rondjes rijden in Dorst, op 3 verschillende bikes!!
en ik word er nog voor betaald ook....
terwijl ik niet veel ervaring heb..

ra ra hoe kan dat :~
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

Wat voor bikes?
Een bel moet je verdienen
Reaction
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 4 november 2004, 20:57
Mijn mountainbike: Cube
Contacteer:

appeltje schreef:Ik ga morgen rondjes rijden in Dorst, op 3 verschillende bikes!!
en ik word er nog voor betaald ook....
terwijl ik niet veel ervaring heb..

ra ra hoe kan dat :~
Je hebt een krantewijk in Dorst?
Robibaspeed!
appeltje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 18 december 2004, 20:22

Nope, geen krantenwijk...

Bikes van Tom, Kona Tom!
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

zijn er nog andere stukken in omgeving dorst waar je leuk kan mountainbike ,aan de overkant van de weg is ook een stukje mtbpad {richting het zwembad }maar loop dood jammer genoeg.


dorst blijft een leuk trainings rondje hoor,alleen het zou wel langer mogen .
Reaction
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 4 november 2004, 20:57
Mijn mountainbike: Cube
Contacteer:

sinas schreef:zijn er nog andere stukken in omgeving dorst waar je leuk kan mountainbike ,aan de overkant van de weg is ook een stukje mtbpad {richting het zwembad }maar loop dood jammer genoeg.
Er zijn zat andere mooie stukken in Dorst, maar daar zijn de wandelaars weer niet blij mee. En die uiten dat d.m.v. hun geliefde huisdier op je af te sturen. :-{ Ben al een keer bijna gebeten door zo'n K@T hond, kon hem nog net een schop onder zijn kin geven met de gedachte BACK OFF DOGGY!!!!
Robibaspeed!
Gebruikersavatar
Blackbull
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 578
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 13:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic & Diverge & Allez

tja... en wat doen we met de wandelaars die over het mtb-parcours lopen?? Afgelopen zondag voor het eerst rondjes Dorst gereden... damn veel wandelaars op het pad.. (en ja: ik zat goed!).

Laten schrikken was op zich wel leuk.... -> toen piepte mijn voorrem nog.. hehe
Laatst gewijzigd door Blackbull op do 13 januari 2005, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
snelbo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 16:31
Mijn mountainbike: specialized m4 sworks, crossmax
Contacteer:

Ik kom ook best vaak in dorst, maar heb mn tijd nog nooit precies opgemeten.
Dat nieuwe stuk vind ik trouwens niet geweldig, ik sla dat altijd over.
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

snelbo schreef:Ik kom ook best vaak in dorst, maar heb mn tijd nog nooit precies opgemeten.
Dat nieuwe stuk vind ik trouwens niet geweldig, ik sla dat altijd over.
Ik rij het nieuwe stuk altijd wel maar ik vindt het geen leuk stuk om te rijden. Ik weet ook eigenlijk niet waarom. :~ De rest van de baan blijft wel top :-q
Een bel moet je verdienen
Gesloten