tijden Dorst

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Evil R
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 11 maart 2004, 22:28
Mijn mountainbike: Turner 5 Spot

Kan iemand mij wat richttijden geven voor de route te Dorst?
black adder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 9 januari 2003, 22:27
Mijn mountainbike: cube lt3 2004 volledig xt

Evil R schreef:Kan iemand mij wat richttijden geven voor de route te Dorst?
4 keer rond in een uur .dan zit je volgens mij wel goed
remblokken homemade
Robthebiker
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 18:35
Mijn mountainbike: Felt, Nine 1

nou ik weet toevallig dat ze op de jonge renner, een paar keer per jaar een tijdrit doen daarop en volgens mij was zaterdag er een geweest en de tijd was 13.20. das vanaf het begin route tot het einde route bij het bankje bij het bord.

Uit geheime bronnen komt er een nieuw stuk bij :D
Woei het is weer begonnen rahoe..
Evil R
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 11 maart 2004, 22:28
Mijn mountainbike: Turner 5 Spot

Zo snel???? :o :o

Ik kom met veel moeite net onder de 17 minuten. Soms een dikke 16 minuten. Wel met een volle Camelbak maar dat maakt ook niet zoveel uit.

13.20 knap hoor! :-q

Nog maar wat trainen dan maar.
Robthebiker
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 18:35
Mijn mountainbike: Felt, Nine 1

eerst af doen he haha
Woei het is weer begonnen rahoe..
sinas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 1 maart 2004, 18:45

fietst 3 keer perweek 4 rondtjes in 57.30 min in dorst,dus als iemand zo hard kan fietsen moet ik h'm vast wel eens een keer tegenkomen,als die jongen dat nog eens een keer wil doen geef dan even de tijd door waarneer je daar ben,dan ben ik er ook en dan kanje me een slechte dag bezorgen met ronden tijden van 13 min.ga alvast een andere sport zoeken :((
zeker een stukje over geslagen
Robthebiker
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 18:35
Mijn mountainbike: Felt, Nine 1

ja kan er niets aan doen dat ik die tijd heb wil best wel een keer tegen je rijden, dan zullen we het wel gelijk zien, maar iedereen heeft denk ik ook een andere beginplaats en eindplaats.

Met de club houden we daar 5 keer per jaar een tijdrit.

Als je het een keer wilt wagen, mij best. :D
Woei het is weer begonnen rahoe..
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

Afgelopen zondag was het niet zo druk, ik heb dan ook 15 min. rond per rondje gereden. Voor mij is dit weer een mooie tijd. :-q :-q :-q Over een paar maanden zal ik weer proberen deze tijd te verbeteren. :-D :-D :-D
Jurrien Hufkens
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: za 29 maart 2003, 20:28
Mijn mountainbike: 2013 Cube LTD SL 29
Contacteer:

Heb de nieuwe ronde, van 7,1 kilometer, gereden in 21 minuten rond.
Ben ik nou zo snel, of zijn jullie nou zo langzaam!
xxludwig
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 18 juli 2004, 14:07
Mijn mountainbike: giant xtc hybrid

Jurrien Hufkens schreef:Heb de nieuwe ronde, van 7,1 kilometer, gereden in 21 minuten rond.

dan heb je echt een stukkie overgeslagen ,gisteren was tie nog 8km................................................... :~ ...........................vreemde jongens die romeinen.
C U in the woods !!!!!!!!!!!!!!!!!!
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

Met de tijdritten zijn de tijden idd 13 à 14 minuten, maar met het nieuwe stukje erbij mag je er 4 tot 5 minuten bij tellen.
black adder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 9 januari 2003, 22:27
Mijn mountainbike: cube lt3 2004 volledig xt

zoals de baan er nu bijligt is er nog niet veel aan .mischien wanneer hij helemaal aangereden is dat het beter gaat.want nu kun je geen snelheid maken om de klimmetjes in het mulle zand omhoog te rijden.het is in iedergeval wel een technish nieuw gedeelte met leuke klimmetjes .we moeten hem wel blijven rijden anders blijft het nieuwe gedeelte zo mul :~ :~
remblokken homemade
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

black adder schreef:zoals de baan er nu bijligt is er nog niet veel aan .mischien wanneer hij helemaal aangereden is dat het beter gaat.want nu kun je geen snelheid maken om de klimmetjes in het mulle zand omhoog te rijden.het is in iedergeval wel een technish nieuw gedeelte met leuke klimmetjes .we moeten hem wel blijven rijden anders blijft het nieuwe gedeelte zo mul :~ :~
Waar heb ik dit meer gehoord, mmmmmmm... was dat niet in Dorst? :wink:
Verdomme! Die Black Adder heeft er een aardig gangetje in daar in Dorst, volgende keer maar is aanpikken :-q
En eeeuuuhhh.. mijn Cube is toch mooier :tong
black adder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 9 januari 2003, 22:27
Mijn mountainbike: cube lt3 2004 volledig xt

robiba schreef:
black adder schreef:zoals de baan er nu bijligt is er nog niet veel aan .mischien wanneer hij helemaal aangereden is dat het beter gaat.want nu kun je geen snelheid maken om de klimmetjes in het mulle zand omhoog te rijden.het is in iedergeval wel een technish nieuw gedeelte met leuke klimmetjes .we moeten hem wel blijven rijden anders blijft het nieuwe gedeelte zo mul :~ :~
Waar heb ik dit meer gehoord, mmmmmmm... was dat niet in Dorst? :wink:
Verdomme! Die Black Adder heeft er een aardig gangetje in daar in Dorst, volgende keer maar is aanpikken :-q
En eeeuuuhhh.. mijn Cube is toch mooier :tong
die cube's willen altijd achter elkaar aan .maar ik ben altijd blij wanneer ik een andere cube tegenkom .daaraan kun je zien dat het echte bikers zijn .en robiba hij is niet mooier hij is langzamer :-q :-q by the way als ik jou maat was zou ik toch even een vijltje hanteren of heb jij een ehbo setje op je fiets een helmpje zet hij toch ook op
remblokken homemade
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

black adder schreef:en robiba hij is niet mooier hij is langzamer :-q :-q by the way als ik jou maat was zou ik toch even een vijltje hanteren of heb jij een ehbo setje op je fiets een helmpje zet hij toch ook op
Dat gaan we is testen Black Adder? eerst even 2 weken op vakantie naar Cran Canaria. Ik moet wel zeggen dat je het parcour in Dorst goed kent gezien je snelheid, heb het Cube treintje al is eerder zien rijden namelijk (buiten die vreemde eend in de bijt "die Gazelelle". Ik heb mijn maat al zo vaak gezegt dat ie die rem is moet bijvijlen maar.... eigenwijs he? Hij moet nog steeds reageren op het voorstel van Magura, hij hoopt op een heel nieuw remsetje ipv alleen maar een stel nieuwe remblokjes.

Na de vakantie maar is dat nieuwe gedeelte uitproberen in Dorst, rij dat nieuwe gedeelte maar vast voor me in. Na de vakantie de meting Cube LTD4 versus Cube Reaction 2003 :wink:
Gesloten