MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Dank je wel Sinterklaasje. Komend weekend weer eens kijken, als het niet regent dat het giet.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Vrijdag en zondag zien er slecht uit,zaterdag ziet er nog het beste uit......zeggen ze nu !?

We gaan het zien.

Gr.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Brul78 schreef: di 3 december 2019, 22:37 Dank je wel Sinterklaasje. Komend weekend weer eens kijken, als het niet regent dat het giet.
Hey Brul, jij ook hier op dit forum :) :bier:
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Onderhoudsman schreef: di 3 december 2019, 13:21 Ondanks dat robke in de lappenmand zit heeft de rest van de hulppieten alle routes weer schoon geblazen !!
Het ligt er weer top bij ....dus de rest van de week genieten als je kan.

Gr .
Beterschap! Het parcours is inderdaad weer toppiejoppie. 👍🏻
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Prulleman schreef: wo 4 december 2019, 12:51
Brul78 schreef: di 3 december 2019, 22:37 Dank je wel Sinterklaasje. Komend weekend weer eens kijken, als het niet regent dat het giet.
Hey Brul, jij ook hier op dit forum :) :bier:
Passief keek ik al een paar jaar, maar door mijn hernieuwde enthousiasme heb ik me opnieuw geregistreerd. Zaterdag misschien een rondje Drieluik?
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Brul78 schreef: do 5 december 2019, 10:05
Prulleman schreef: wo 4 december 2019, 12:51

Hey Brul, jij ook hier op dit forum :) :bier:
Passief keek ik al een paar jaar, maar door mijn hernieuwde enthousiasme heb ik me opnieuw geregistreerd. Zaterdag misschien een rondje Drieluik?
beetje druk weekend ben ik bang.. (of drukke maand beter gezegd..) :roll:
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Gaat hem bij mij ook niet meer worden, ik MOET een kerstboom gaan kopen met schoonvader , pfffffft
Araldo
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 22:30
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert

Vandaag lag er een omgewaaide boom op de route van Vrachelen. In het stuk bos na de Blikkenweg. Precies in een draai, dus kan me voorstellen dat als je even niet oplet je vol tegen die boom kan rijden. Even opletten dus.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Die is al weg !!
Plus een nieuw informatiepaneel geplaatst op Dorst,kon wel een keer degene die er stond was al heel oud !

Gr fijn weekend en let op als het te nat is de komende tijd(lees veel schade voor de route)
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Vanmiddag effe de drieluik gereden. Ik moest mijn zojuist gereviseerde voorvork testen. En de route's lagen er prachtig bij, daar was ons Robke weer mee bezig :-q .
Leuk dat er meer bikers waren, zowel jong als oud. Enig minpuntje: eigenwijze biker zonder helm... Ik blijf me erover verbazen :~
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

Tegen beter weten in na alle regen toch even spieken op de drieluik ( kom hier niet vaak dus was toch wel benieuwd) .. maar wat ligt het er fantastisch bij .. dikke :-q voor het onderhoud
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

yves schreef: zo 15 december 2019, 12:40 Tegen beter weten in na alle regen toch even spieken op de drieluik ( kom hier niet vaak dus was toch wel benieuwd) .. maar wat ligt het er fantastisch bij .. dikke :-q voor het onderhoud
Ja, lag er zeker goed bij. Sommige stukken (op Vrachelen) waren gewoon kurkdroog.
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Afgelopen zondag het drieluik gereden. Ondanks de vele regen in de voorafgaande dagen lag het er inderdaad prima bij. Elke keer weer genieten om het rondje te doen. En als vaste donateur zie je meteen je "investering" terug!
QuiXoTic
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 15:45
Mijn mountainbike: Scott Scale 930 2019

Afgelopen weekend voor het eerst Dorst (3x) en Cadettenkamp (1x) gereden, nadat ik een tijdje geleden met vrouw en kinderen al een keer Vrachelen had gedaan. Wat een leuke tracks! Super aangelegd onderhouden ook; na de toch wel natte laatste paar weken vrijwel geen plas of modderpoel te bekennen op het parcours. Dank en hulde aan de onderhoudscrew.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Als je een modderpoel ziet moet je 112 bellen en route gelijk verlaten !!! 😺😺
Plaats reactie