MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1947
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Balen Rob.. maar jullie hebben het hier beter voor elkaar dan in Tilburg, daar ben ik zaterdag geweest en daar lagen na een droge vrijdag plassen tot aan je naven.. terwijl ik hier las dat de routes zaterdag zo goed als droog waren na flinke regen op donderdag.

Maar ik ben wel voor een uitbreiding, meer route is altijd goed ;) Of je er minder werk door krijgt twijfel ik wel een beetje aan :D
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik zeg geen nee tegen een mooie lus erbij!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Die is alleen maar voor het overtollige water !! 😺😺 die extra lus
Kan nu een beetje drogen maar er stond net nog genoeg water op.
Nog even geduld.
koeboe
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: za 18 november 2017, 15:30
Mijn mountainbike: gaat hard

Vanmiddag rondje vrachelen en cadettenkamp gedaan. Vrachelen was super droog en lag er snel bij. CK was natter en wat plasjes. Ondanks af en toe wat regen weer lekker om te fietsen na al dat slechte weer. Top track.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Het was vandaag op de droge routes mega druk !!
Verder in het bos ook zo .... maar dan met wandelaars....leek wel zondag maar dan nog erger
En ik maar denken dat ik in het bos lekker veilig ben !?

Gr en fiets ze morgen.....maar met afstand....en met inhalen....even adem inhouden !!..... sterkte
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1947
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Vandaag weer erg druk. Zelf niet op de fiets maar met de kids even frisse neus halen. En nog even met Rob staan kletsen en samen staan verbazen wat er op zo'n dag allemaal voorbij komt. Van alles zonder helm, van jong tot oud, omafietsen,....
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Gistermiddag ook al. Super veel vaders met kinderen. Mooi man, thuis onderwijs en werk 8)
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Viel mij inderdaad zaterdag en zondag ook al op. Door de week ook aardig grote groepen kinderen gezien in het bos rondom de routes.

Qua aantal mountainbikers lijkt het door de week iets rustiger ten opzichte van het weekend... maar toch, dadelijk moeten we hier ook nog op gaan letten :winkie:
WelkomBuiten
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 10:24
Mijn mountainbike: Titus Ti Fireline Evo
Contacteer:

Voor mij is vroeg opstaan het devies. Door immuunremmers weinig weerstand, dus op pad als er weinig volk op de been is. Vanochtend om 7.30 nog niemand te zien op Vrachelen.
Met zulk weer zal het vandaag wel druk worden.
Buitenspeler met extra aandacht voor moeilijke mensen.

Buiten is het beter! - Facebook - Instagram - Twitter
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Verstandig want later is het een gekkenhuis !!
En als je dacht de carnavals optocht gaat niet door......nou de optocht op de routes gaat gewoon door..😾😾😾
Niet handig om met 10 man achter elkaar te rijden.
Maar dat zal alleen ik maar vinden.....denk !

Sterkte in deze moeilijke tijden
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Onderhoudsman schreef: zo 22 maart 2020, 12:04 Verstandig want later is het een gekkenhuis !!
En als je dacht de carnavals optocht gaat niet door......nou de optocht op de routes gaat gewoon door..😾😾😾
Niet handig om met 10 man achter elkaar te rijden.
Maar dat zal alleen ik maar vinden.....denk !

Sterkte in deze moeilijke tijden
Het is schrikbarend hoeveel mensen er in deze tijden toch onder een steen lijken te leven....
Downhill is geen grapje
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1947
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Vrijdag ochtend rond half 9 niemand tegengekomen op Dorst, maar deze ochtend maar thuis gebleven... (Of ik had inderdaad vroeger moeten gaan)
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Prulleman schreef: zo 22 maart 2020, 12:40 Vrijdag ochtend rond half 9 niemand tegengekomen op Dorst, maar deze ochtend maar thuis gebleven... (Of ik had inderdaad vroeger moeten gaan)
Lijkt me verstandig... ik was zelf gistermiddag geweest, maar het was drukker dan verwacht. Ook al fiets ik zelf alleen, dan kom je toch af en toe achter/in een groepje terecht die er voor het eerst lijken te fietsen, niks doorhebben en niet zomaar opzij gaan (en ik heb zelfs een belletje :winkie: ).

Verder helpt het zojuist verstuurde NL alert wellicht ... :~
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Mja, gisterochtend om 9:00 zag ik ook een groep van 8 die een MTB clinic deden op route Dorst... niet verantwoord vind ik.
Gisteren was ik ook even naar de Hornbach, ja, ook dat is niet helemaal slim, maar ik ben dus weer omgedraaid... niet normaal hoe druk het daar was.

Daarom zal zojuist ook die NLAlert verstuurd zijn, ik hoop dat mensen dan iets meer beseffen dat je veel voorzichtiger moet zijn.
rorikev
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 10 september 2010, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Excalibur 9

Het is net als met het rijden als de tracks nat zijn of zonder helm rijden, er lopen zoveel mensen rond met een gigantisch bord voor de kop. Ondanks oproepen van artsen, verpleegkundigen, de regering enzovoorts blijven ze gaan en houden ze geen afstand. Het is alleen maar egoïsme. Ik loop geen gevaar.
Plaats reactie