MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Ad58 schreef: di 16 juni 2020, 13:20 Haha, mooi man! :-q ik vandaag ook, maar met 2.4 en 1.3 bar. Het lag er netjes bij en was goed te doen. Toch werd ik door 1 mul stukje nog verrast en kwam ik te val. Met te hoge snelheid er in geknald, omdat ik het mezelf te laat realiseerde.
En geen centje last van die rupsen! :-q
Waar was dat dan? Ik had gisteren geen last van mulle stukjes... helpt dikke banden toch echt blijkbaar :winkie:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Dat was ergens in dat stuk bij de klimmetjes, na de de tweede of derde ofzo. Was ook maar een klein stukje, maar echt heel mul. Daarom verraste het me ook.
Dat stukje "woestijn" dat je moet oversteken vormde geen enkel probleem, en dat mulle stukje na de laatste klim op het Cadettenkamp ook niet. Maar dat zie je aankomen natuurlijk.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Ad58 schreef: di 16 juni 2020, 17:34 Dat was ergens in dat stuk bij de klimmetjes, na de de tweede of derde ofzo. Was ook maar een klein stukje, maar echt heel mul. Daarom verraste het me ook.
Dat stukje "woestijn" dat je moet oversteken vormde geen enkel probleem, en dat mulle stukje na de laatste klim op het Cadettenkamp ook niet. Maar dat zie je aankomen natuurlijk.
Dat stukje is nu weg denk ik! 😉 Bizar hoe goed het er vanmorgen alweer bij lag, echt super onderhouden! Zag 1 puntje ter verbetering: Bij de start van Cadettenkamp (vanaf Dorst) hangt een bramenstruik over het pad vermoed ik (bij die kleine snelle heuvels met die blinde bocht), mijn rechteronderarm lijkt na 2 rondjes deze week op de bovenarm van John Rambo (deel 1) qua schrammen. 🤣
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Daar ben ik de laatste keer voor de tweede keer in mijn carrière otb gegaan. Vraag niet hoe het kan.. :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Het zal die tak zijn denk ik! 😜
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

En Iets te hard die bocht in vlammen en geen marge overhouden bij die liggende boomstam... Liep gelukkig goed af, alleen maar een paar schrammen op mijn been.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Gelukkig! Klinkt spannend! 😅
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

En mijn Niner was ook nog heel en alle onderdelen ook.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Ad58 schreef: wo 17 juni 2020, 21:38 En mijn Niner was ook nog heel en alle onderdelen ook.
Dat is ook weer een voordeel van stalen frame. Het kan wat hebben :lol:
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Klopt. Nog een leuke anekdote: toen ik vandaag mijn helm pakte, bleek dat de klep verdwenen was. Ik wilde vandaag tóch een tweeluikje fietsen, dus meteen even gezocht op de plek waar ik gevallen was. En ja hoor, teruggevonden! Blij dus... :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Ad58 schreef: vr 19 juni 2020, 14:59 Klopt. Nog een leuke anekdote: toen ik vandaag mijn helm pakte, bleek dat de klep verdwenen was. Ik wilde vandaag tóch een tweeluikje fietsen, dus meteen even gezocht op de plek waar ik gevallen was. En ja hoor, teruggevonden! Blij dus... :bier:
haha, gelijk een lot voor de loterij kopen!
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Prulleman schreef: vr 19 juni 2020, 15:33
Ad58 schreef: vr 19 juni 2020, 14:59 Klopt. Nog een leuke anekdote: toen ik vandaag mijn helm pakte, bleek dat de klep verdwenen was. Ik wilde vandaag tóch een tweeluikje fietsen, dus meteen even gezocht op de plek waar ik gevallen was. En ja hoor, teruggevonden! Blij dus... :bier:
haha, gelijk een lot voor de loterij kopen!
Ik had goede hoop. Ik wist nog precies waar ik terecht kwam bij de val. En dat was buiten het pad. Een paar meter verder dan ik verwacht had, lag ie in de bosjes.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Ha, ha, mooi Ad! Was gisteravond nog een rondje wezen doen op het tweeluik, het leek droog te blijven.. . Helaas halverwege overvallen door een stortbui, zit nu echt helemaal onder de bulten van die k*rups. Blijkbaar door plassen gereden met rupsharen. Tis ook altijd wat dit mtb seizoen! 🥴
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik heb vandaag werkelijk heerlijk gereden daar! De enige plassen die ik tegenkwam waren bij camping de kwikstaart. Ben ik lekker doorheen geknald, want zo dicht langs het prikkeldraad vind ik doodeng. Op Vrachelen foutloos gereden verder en mijn conditie verbetert ook al merkte ik. Maar ja, er komt weer een droogte periode aan vrees ik...
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Goedemorgen, na veel 013 en LDD gereden te hebben ben ik wel weer toe aan het Drieuik :-D Wat is er open nu?
Plaats reactie