MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Welke?
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
rorikev
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 10 september 2010, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Excalibur 9

Linksaf oosterhoutseweg richting Teteringen. Na brasserie Rembrandt rechtsaf en rechtdoor bolderstraat in. Aan het hoeveneind rechtsaf en bij manege rechtsaf tot aan het beginnen de route. Als dit kan. Anders door en rechtsaf tot aan oversteek.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ach ja, natuurlijk! Bedankt! :-q
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Ekivits
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: za 29 augustus 2020, 21:23

Vanmiddag na 1 maand niet op de tracks te zijn geweest een rondje Vrachelen en cadettenkamp gedaan. Geen 1 andere mtbers tegen gekomen . Geeft de teller ook rustig aan Rob?

Verder lagen de tracks en goed bij, wel af en toe wat zandbak rijden maar dat is logisch gezien het weer de afgelopen weken. De verbindingsroute was gewoon normaal te rijden. Er was wel iets afgefreesd, maar nog open. Hoe ligt Dorst erbij? Zal dat komend weekend ook meepakken. Goed weekend :-q
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Gisteren voor het eerst 3 rondjes Dorst gedaan. Ik, als beginneling, had nergens problemen mee. Maar heb ook geen enkel referentie kader.
gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

De teller staat tijdelijk uit . Maar de laatste tijd is het gelukkig stukken rustiger !
Zaten bijna op de helft van de hoogtij dagen....prima zo

En ja het mag wel weer een beetje regenen.....komt eraan het natte seizoen !

Gr
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Half vorige week nog het drieluik gereden, wordt idd wat droog maar valt voor mij persoonlijk nog steeds in de categorie "Mooi, het moet wel op MTB blijven lijken ipv boswielrennen". :wink: Ik heb er iig dikke pret zoals het er nu bij ligt. Strava, tijden of PR's doen me niks, lol telt. :-q

Maar, wat regen voor het veel droger wordt is wel welkom. Komt eraan vanaf vanmiddag!

Behoorlijk contrast met Rijk van Nijmegen waar ik vrijdag een dagje geweest ben om de 4 routes te rijden. Totaal andere ondergrond dus daar eigenlijk nergens noemenswaardige droge stukken (behalve zandpad richting 't vliegtuig op de Mook route) en zelfs op sommige plekken nog een paar behoorlijke plassen.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Ekivits schreef: za 25 september 2021, 19:49 Vanmiddag na 1 maand niet op de tracks te zijn geweest een rondje Vrachelen en cadettenkamp gedaan. Geen 1 andere mtbers tegen gekomen . Geeft de teller ook rustig aan Rob?

Verder lagen de tracks en goed bij, wel af en toe wat zandbak rijden maar dat is logisch gezien het weer de afgelopen weken. De verbindingsroute was gewoon normaal te rijden. Er was wel iets afgefreesd, maar nog open. Hoe ligt Dorst erbij? Zal dat komend weekend ook meepakken. Goed weekend :-q
In Stadsbos 013 ook geen enkele andere fietser tegengekomen zaterdagmiddag, en maar een enkele wandelaar. Sowieso was het overal rustig, ook weinig auto's onderweg. Was er iets bijzonders op tv?
Wel 5 grondeekhoorns gespot, zie ik wel geregeld, maar nooit zoveel binnen een uur.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

JoopO schreef: ma 27 september 2021, 13:48 Was er iets bijzonders op tv?
Wel 5 grondeekhoorns gespot, zie ik wel geregeld, maar nooit zoveel binnen een uur.
Grondeekhoorns staan er dan ook niet om bekend de F1 kwalificaties op de voet te volgen.
Dit in tegenstelling tot 4 maanden oude salontijgers met de juiste opvoeding. :winkie:

Afbeelding
Ietwat off-topic.... sorry...
Laatst gewijzigd door KTManiac op ma 27 september 2021, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

KTManiac schreef: ma 27 september 2021, 14:14
JoopO schreef: ma 27 september 2021, 13:48 Wel 5 grondeekhoorns gespot, zie ik wel geregeld, maar nooit zoveel binnen een uur.
Grondeekhoorns staan er dan ook niet om bekend de F1 kwalificaties op de voet te volgen.
Dit in tegenstelling tot 4 maanden oude salontijgers met de juiste opvoeding. :winkie:


Ietwat off-topic.... sorry...
Aha, dat verklaart alles.
Ekivits
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: za 29 augustus 2020, 21:23

Nou die regen hebben we gekregen... ik sla dit weekend maar even over :-{
Iemand hier nog wel geweest?
Vokgend weekend weer f1 dus dan maar gaan :winkie:
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Na een heel gezellig feestje gisterenavond en een blik uit het raam vanochtend was de ambitie redelijk ver te zoeken....
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Haha, begrijpelijk :winkie: Ik heb zelf alleen gisterochtend een klein rondje (Caddettenkamp + Dorst) gedaan. Toen lag het er eigenlijk perfect bij (nog geen plassen of modder gezien).

Daarna begon het inderdaad te regenen... dus niet meer geweest :P
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Weer terug uit ver bier......was gelijk een nat welkom...30 mm !
Van de week eens zelf kijken na bijna 5 weken.....

Gr
Skipp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: di 7 september 2021, 09:09

Heb afgelopen zaterdag voor 't eerst de drie luik gereden, heel leuk om zo drie routes aan elkaar te kunnen knopen!
Al met al echt een leuke route, ik zou zeggen dat ik hem technisch niet heel uitdagend vind maar de schaafwond op m'n onderarm suggereert dat hij voor mij meer dan uitdagend genoeg is! :D Het ergste was nog dat ik net twee andere aan het inhalen was toen mn achterwiel besloot een andere kant op te gaan, front row seats voor die jongens. :D
Plaats reactie