MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vanmiddag de drieluik weer gereden. Wat een genot! Top routes. Helemaal droog ook, mijn fiets kan zonder afspuiten zo weer de schuur in :)
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

One Only schreef: zo 21 februari 2021, 22:09 Gokje, boven bij het pannenkoekenhuis?! Is erg mooi daar. Onverwacht “hoog”.

@Mark V, knap! Zelf sinds kort begonnen op een eenwieler, binnenkort een muni aanschaffen :-D
Soow, berichtje gemist :oops:

Yup, daar mag je met een eenwieler wel allemaal rijden :)
Wat heb je gekocht? Ben je ook al lid van alle facebookpagina's?
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

ha, ik zag 2 weken terug ofzo ook een 1 wieler op Dorst, wellicht 1 van jullie??
Ik probeerde een complimentje te geven, maar was wat buiten adem, dus het kwam er wat stroef uit :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

One Only schreef: zo 21 februari 2021, 22:09 Gokje, boven bij het pannenkoekenhuis?! Is erg mooi daar. Onverwacht “hoog”.

@Mark V, knap! Zelf sinds kort begonnen op een eenwieler, binnenkort een muni aanschaffen :-D
Oh, dan sta jij waarschijnlijk vandaag op de Facebook pagina van MTB Cesco of niet?
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Mark-V schreef: vr 2 april 2021, 13:53
One Only schreef: zo 21 februari 2021, 22:09 Gokje, boven bij het pannenkoekenhuis?! Is erg mooi daar. Onverwacht “hoog”.

@Mark V, knap! Zelf sinds kort begonnen op een eenwieler, binnenkort een muni aanschaffen :-D
Soow, berichtje gemist :oops:

Yup, daar mag je met een eenwieler wel allemaal rijden :)
Wat heb je gekocht? Ben je ook al lid van alle facebookpagina's?
Een QU AX 27,5 plus
Nee nog geen lid. Eerst maar eens beter worden :wink: Bospaden gaan prima, makkelijke delen van 013 ook maar voor de rest nog veel uren maken. Maar hé tis weer eens iets anders :-D
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Canard schreef: vr 2 april 2021, 16:22
One Only schreef: zo 21 februari 2021, 22:09 Gokje, boven bij het pannenkoekenhuis?! Is erg mooi daar. Onverwacht “hoog”.

@Mark V, knap! Zelf sinds kort begonnen op een eenwieler, binnenkort een muni aanschaffen :-D
Oh, dan sta jij waarschijnlijk vandaag op de Facebook pagina van MTB Cesco of niet?
Geen idee, geen Facebook, maar zou zo maar kunnen. Vandaag op de foto gezet door iemand van de stichting SB013 die daar ook was. Krijg vanuit alle hoeken berichten :lol:

Morgen maar weer op de MTB naar het drieluik :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Net terug van VCD. Lag er droog bij, weinig grip en zelfs al mulle stukken. :-{
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Giant-E schreef: za 3 april 2021, 17:59 Net terug van VCD. Lag er droog bij, weinig grip en zelfs al mulle stukken. :-{
rain is comming.....
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Zag best wel wat politie en ambulance eerder hier voorbij rijden (Oosterheide), dus even op internet kijken, dacht ik. Blijkt er een ongeluk gebeurt te zijn op de route Vrachelen...

BN DeStem artikel

Volgens artikel een zwaargewonde mountainbiker... Hopen dat het meevalt? :-{
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Vooral dit stukje doet 't:
Hoe de mountainbiker precies tegen de boom heeft kunnen rijden, is nog onduidelijk.
Tja, er staan daar ook echt ongelofelijk veel bomen langs de track. Onbegrijpelijk.... :~ :wink:
Het is nou eenmaal een wat risicovollere sport dus dit komt nou eenmaal een keertje voor en het gaat de laatste niet zijn. Maar idd, hopelijk valt het mee.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
peter40
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 12:25
Mijn mountainbike: Scalpel Carbon 2 2021

Was langs de Bergsebaan het stukje waar je tussen de bomen door slingert.
Het was zeker een ervaren mountainbiker gezien de nieuwe Scalpel Ulimate 2021 die door de hulpdiensten tegen de boom gezet werd. Hopen dat het meevalt.
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Daar kan je echt hard tussen de bomen zigzaggen, maar als het dan fout gaat kan je wel een harde klapper maken.
Misschien moest hij nog wennen aan die scalpel. Hopelijk komt het goed.
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
Koen1976
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 14 april 2017, 16:50
Mijn mountainbike: cannondale trail

Na een paar maanden weer eens Vrachelen en Cadettenkamp gereden. Ik zag dat het parcours op een paar plaatsen verlegd is, goed gedaan! Super onderhouden altijd. Het mag wel eens gaan regenen, want wat is het droog hier en daar. :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Agamer schreef: zo 4 april 2021, 15:32 Daar kan je echt hard tussen de bomen zigzaggen, maar als het dan fout gaat kan je wel een harde klapper maken.
Misschien wel, op tempo, 't krapste bochtensegment van VCD. Ik start hier altijd en wil dan nog wel eens de apex kwijtraken. Nog geen goede focus icm ideale lijn en je kan hard klappen.
R84
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 17 april 2020, 20:26
Mijn mountainbike: Nukeproof Reactor

Hopelijk droeg degene wel een helm. Je ziet het laatste jaar zoveel mensen fietsen met joggingbroek, sneakers maar zonder helm. Onbegrijpelijk.

Routes liggen er idd weer, eigenlijk gewoon zoals altijd, fantastisch bij. Veel dank voor al het onderhoud en aanlegwerk!
Plaats reactie