MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jeronimo73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: do 5 oktober 2017, 16:38
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI Carbon 3

Wat lagen de tracks er weer geweldig bij vandaag! Het was ook nog eens heerlijk rustig dus konden we lekker doorrijden.
Mooi om te zien hoeveel werk er weer verzet was om alles in top conditie te houden, dank aan de onderhoudsmannen!!!!

Klein verzoekje: bij put van Caron ligt een nieuwe bocht om een boom heen, zou mooi zijn als er na de bult waar je nu overheen moet in toekomst een kom bocht gemaakt kan worden?
Remmen kan altijd nog
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Jeronimo73 schreef: ma 27 december 2021, 13:54 Klein verzoekje: bij put van Caron ligt een nieuwe bocht om een boom heen, zou mooi zijn als er na de bult waar je nu overheen moet in toekomst een kom bocht gemaakt kan worden?
Doe maar niet. Lijkt er zo langzamerhand op dat alle routes in NL moeten worden voorzien van kombochten. Wat is er mis met een gewone vlakke bocht?
Downhill is geen grapje
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Route's lagen er prima bij (totdat het ging regenen half de middag), maar toen zat onze dubbele drieluik er al op :winkie: .
Wij hebben zelfs nog een stukje met de route-directeur gereden. Gezellig Rob :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik vertrok om half 1 vanaf Het Houtse Meer voor een gewone Drieluik, maar ‘t was zo lekker met dat waterige zonnetje dat ik besloot om Dorst 2x te doen.
Tja, daardoor wel Cadettenkamp terug tot Vrachelen in de miezer gereden. Gek genoeg de laatste km’s weer droog. Tracks vond ik net te doen, geen plassen maar wel vettig.
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

Dank Ad was een mooi ritje en tempo.....voor de ,oude, man !😀😀
Daarna nog even bezig geweest met de waterafvoeren op Cadettenkamp
Die rond de zandverstuiving waren best slecht ....

Gr
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Onderhoudsman schreef: ma 27 december 2021, 19:12 Dank Ad was een mooi ritje en tempo.....voor de ,oude, man !😀😀
Daarna nog even bezig geweest met de waterafvoeren op Cadettenkamp
Die rond de zandverstuiving waren best slecht ....

Gr
Kijk, nog mooier en beter geworden die route's :-q .

Die oude man kent de route blindelings, dus ik dacht beetje doorrijden, anders wordt ik ingehaald :-{
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Weet iemand hoe het er bij ligt op het moment?
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Gisteren lag Dorst er redelijk tot goed bij. Her en der een plasje maar mag geen naam hebben.
Gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Gisteren lag Dorst er redelijk tot goed bij. Her en der een plasje maar mag geen naam hebben.
Gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

mja.. gisteren om een uur of 15:00 op de routes, maar dat was eigenlijk net te laat, droog toen ik vertrok en het heeft niet hard geregend, maar het ging wel gestaag door, waardoor het aan het einde toch net iets te nat was...
Onderhoud was wel in volle gang! Rob was druk in de weer met zand rondkruien

Zal vandaag overigens wel te doen zijn, zolang het niet langdurig gaat regenen
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Was prima te doen voor het grootste gedeelte, paar stukken waren echt minder. Af en toe een voorwiel wat drifte maar dat houdt het spannend.
Richard1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 270
Lid geworden op: zo 14 november 2010, 12:03

Vanochtend het drieluik plus een bonusrondje Vrachelen gereden. Het parcours lag er weer puik bij - de enige modder die je onderweg oppikte kwam van de verbindingsstukken maar dat mocht bijna geen naam hebben........
Hope this is what you wanted.
Hope this is what you had in mind.
Cuz this is what you're getting.
laurens87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 19 januari 2010, 23:28
Mijn mountainbike: CUBE LTD SL 2013

Vandaag twee keer het drieluik gereden vanuit Breda. Heerlijk weer! Best een beetje warm zelfs! Eerste keer flink doorgetrapt, rondje Dorst PR (start aan Breda kant) aangescherpt. Met slechts 5 seconden maar ook nog her en der wat laten liggen. Zeker dat een tijd onder de 22 minuten haalbaar is. Tweede keer kwam ik een paar clubgenoten tegen, stuk mee gereden en op cadettenkamp de tweede keer helaas een stronkje over het hoofd gezien :-?
Heel stom, en ik ging half voorover de fiets af. De schade lijkt mee te vallen, houder van mijn GPS is wel kapot. De GPS is eruit gebroken, helaas is die ook kapot (achterkant die in de houder klikt). Overige schade had de fiets niet.
Zelf lijkt het ook wel mee te vallen, bovenbeen merkte ik terug fietsend al dat ik daar een blauwe plek op ga krijgen. Maar heb mogelijk toch een rib geraakt. Ik kan nog hoesten en niezen zonder dat het echt pijn doet dus denk dat ik goed weg kom!
I'm a bike addict, and it's the best addiction i've ever had! (well maybe second best)
orbeaoiz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: za 5 september 2020, 17:27

Goed bezig Laurens, altijd fijn om nog voor het einde jaar een PR eruit te gooien. Onder de 22 minuten is nog iets te ver, 22:30 is voor mij dit jaar een mooi streven maar niet iets waar ik specifiek voor fiets of train.
Dat klinkt als een lullig ongeluk, ik hoop dat de schade beperkt is gebleven tot de gps.

Vandaag lijkt een mooie dag te worden dus ik vanmiddag weer eens kijken.
laurens87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: di 19 januari 2010, 23:28
Mijn mountainbike: CUBE LTD SL 2013

orbeaoiz schreef: do 6 januari 2022, 12:44 Goed bezig Laurens, altijd fijn om nog voor het einde jaar een PR eruit te gooien. Onder de 22 minuten is nog iets te ver, 22:30 is voor mij dit jaar een mooi streven maar niet iets waar ik specifiek voor fiets of train.
Dat klinkt als een lullig ongeluk, ik hoop dat de schade beperkt is gebleven tot de gps.

Vandaag lijkt een mooie dag te worden dus ik vanmiddag weer eens kijken.
Voor mij ook geen doel op zich maar wel heel leuk als het lukt.
Schade viel wel mee. Heel stom, maar nieuwjaarsdag weer een duikeling gemaakt. Heel 2021 1x (31 december dus...) en nu op dag 1 gelijk 1.
Schade aan mezelf viel mee, alleen kon niet verder fietsen want raakte een stronk met het kettingblad. En een 12speed shimano blad kon deze impact niet hebben. Ben gelukkig opgehaald, maar wel stom :((
I'm a bike addict, and it's the best addiction i've ever had! (well maybe second best)
Plaats reactie