Den Haag - De Uithof

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Mario070 schreef:middenberm is illegaal denk ik....de Uithof heeft bij de piramides een bijpas dan ga je iets om maar niet zo steil omhoog :-D :-D
nee niet die twee.....en zeker Zoetermeer is heftig.....maar kan je kleine manneke al schakelen, bedacht ik mij in eens :-D :-D
Ik duw 'm de laatste twee meter wel, dat gaat ook en hij leert ervan. Schakelen kan ie wel, dwz achter. Opschakelen voor kost nog teveel kracht met die twisters. En terugschakelen en vaart maken tegelijk is ook nog een aandachtspunt. DJ parcourtjes ga ik nog even mee wachten, maar een pumptrackje klinkt wel aantrekkelijk. Hobbeltjes van het formaat van die boomstamdingetjes zoals in Vlaardingen zijn echt perfect voor 'm. Zelf ben ik ook niet zo'n luchtpiraat, maar een beetje spelen ben ik altijd wel voor te vinden.
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

Ben nog niet echt bekend in Den Haag qua routes, ga het hier zeker volgen.
Vroeg me af of er naast De Uithof, nog legale+uitdagende lijnen zijn? :~

Gisteren voor het eerst middenberm trail bezocht, het was even zoeken. Zag er leuk uit pumptrack etc, maar helaas niet fietsbaar door de sneeuw. Later deze week nog maar eens proberen.
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
SonnyK
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: za 23 april 2016, 22:51
Mijn mountainbike: Canyon neuron al 29er & Shimano carbon pro 26

De uithof en de middenberm zijn de enige legale parcours in den haag, buiten den Haag heb je in Rijswijk, Zoetermeer en Noordwijk ook wel wat verder is het allemaal illegaal.
no mud no fun
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

In Rijswijk is het ook illegaal ;)

Alleen op dinsdagavond (trainingsavond van de spartaan) wordt het gedoogd.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

MAXlMUM schreef:Ben nog niet echt bekend in Den Haag qua routes, ga het hier zeker volgen.
Vroeg me af of er naast De Uithof, nog legale+uitdagende lijnen zijn? :~

Gisteren voor het eerst middenberm trail bezocht, het was even zoeken. Zag er leuk uit pumptrack etc, maar helaas niet fietsbaar door de sneeuw. Later deze week nog maar eens proberen.
Neem een schep mee ;-) Als je vrijdag gaat is de kans groot dat je mij daar treft, maar ligt een beetje aan het weer ook natuurlijk.
Zondag is er trouwens een 'MTB-dag' gebeuren bij de Uithof, met clinics e.d. maar ik ben er nog niet helemaal uit of zoiets leuk is.
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Mario070 schreef:Gaat goed als het alleen de laatste stukjes zijn dat hij hulp nodig heeft....petje af voor deze manneke :-D :-D
Heb je voor tijdelijk wel gedacht aan gripshift, is zoiezo voor een beginner makkelijker en dan nog zo'n ukkie 6jaar is echt het begin... :-q :-q
Hij heeft al gripshift, maar dan nog kost het best wat kracht. Heb de kabels al vervangen, maakt weinig uit. Komt vanzelf wel goed. En de eerste keer zat je goed, zes jaar oud!
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

BrianW schreef: Neem een schep mee ;-) Als je vrijdag gaat is de kans groot dat je mij daar treft, maar ligt een beetje aan het weer ook natuurlijk.
Zondag is er trouwens een 'MTB-dag' gebeuren bij de Uithof, met clinics e.d. maar ik ben er nog niet helemaal uit of zoiets leuk is.
Vrijdag middag ben ik wel te vinden bij de middenberm. Bedankt voor de tip :-q
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
Mrscott
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 1 april 2012, 15:35
Mijn mountainbike: Orbea OIZ H20

Vandaag weer eens geweest, de route begint steeds lekkerder te lopen! Hulde voor de onderhoudsploeg :-q
Wat me wel opviel was dat veel wandelaars stil blijven staan en net doen of ze je niet zien/horen aankomen op de plekken waar je een wandelpad kruist, zou dit bewust zijn omdat ze je in 'hun'park willen hebben?
MAXlMUM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 01:13
Mijn mountainbike: Gazelle Bloom

BrianW schreef:Neem een schep mee ;-) Als je vrijdag gaat is de kans groot dat je mij daar treft, maar ligt een beetje aan het weer ook natuurlijk.
Zondag is er trouwens een 'MTB-dag' gebeuren bij de Uithof, met clinics e.d. maar ik ben er nog niet helemaal uit of zoiets leuk is.
Vandaag middenberm gefietst zonder modder/sneeuw, geweldig!
De dirt lijn heb ik maar niet gedaan :lol:
Maar de lijn ernaast is prima; snelheid, sprongen zonder kickoff en pumptrack :bier:
Misschien dat ik aankomende zondag ga graven, morgen komt niet uit.
Hellendoorn local
Probleem'n
Poar neem'n
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Zondag is er juist op de Uithof genoeg te doen.
Baal ergens wel dat ik niet kan helaas, altijd wel gezellig met die gasten van WECB
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

MAXlMUM schreef:
Vandaag middenberm gefietst zonder modder/sneeuw, geweldig!
De dirt lijn heb ik maar niet gedaan :lol:
Maar de lijn ernaast is prima; snelheid, sprongen zonder kickoff en pumptrack :bier:
Misschien dat ik aankomende zondag ga graven, morgen komt niet uit.
Heb je me net gemist denk ik. Ik heb 's ochtends wat geschept aan de pumptrack en de kleine jumps een beetje geshaped. Ook nog begonnen aan twee lijntjes rechts, maar die werken nog niet helemaal.
Plaats reactie