Den Haag - De Uithof

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
SonnyQuak
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 april 2018, 19:34

Prima parcours om lekker te trainen! Zeker door de weeks als je weinig tijd hebt. Goed bezig vrijwilligers!
lolbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:21
Mijn mountainbike: CUBE LTD TEAM 2009 en Santos scc2

Blijft een leuk parcours, ik zag een nieuw sprongetje aan de linkerkant over de greppel heen, een schansje met daarachter een boomstammetje en een houten vlondertje, het wordt hier steeds leuker.
Just enjoy the ride................
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 00:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Moddervlek
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 2 april 2015, 17:55
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Nieuwe kombocht naar het bruggetje toe. Mooi werk, Harald! Loopt een stuk beter zo :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
jorisvda
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 11 januari 2016, 13:59

Onaangename verrassing vandaag op het parcours. Er is gesnoeid en dat ligt in grote bergen op een deel vd de track, dus doorgang geblokkeerd. Naar mijn idee onnodig, maar zelfs als het dan niet anders kon was het fijn geweest als er iets van een waarschuwing ofzo had gestaan ipv dat ze gewoon die grote hopen er neer hadden gegooid.

Hopelijk ruimen ze het snel op.
Moddervlek
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 2 april 2015, 17:55
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Ik las onderstaand bericht op de FB pagina van MTB De Uithof:

Op zondag 16 december is onze gehele MTB-track tussen half twaalf en half twee niet beschikbaar om te mountainbiken in verband met een hardloopwedstrijd, die geheel onze route volgt.
Wil je een keertje ons parcours hardlopend afleggen, schrijf dan in via https://www.avsparta.nl/…/Hardloopwinke ... arta-Cross
alwinvrm
All rounder
All rounder
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 18 september 2020, 19:15

BEDANKT!!! aan de meneer die nu net, 11 januari rond 16:15, het parcours aan het herstellen was toen ik langs reed. Mensen als u maken dat ik na 35 jaar weer mijn hobby redelijk dicht bij huis kan oppakken. :-q Ik rem niet en ben voorzichtig met uw werk :-q
BC Original Podsol
Sonder Signal st
Decathlon XC50
Canondale F600
all bikes active, more so than their grey haired owner
en_voyage
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 12 januari 2015, 17:42
Mijn mountainbike: Trek Roscoe 6

Afgelopen dinsdag met vriendin even wezen kijken hoe de Uithof er bij lag. Behoorlijk drassig en her en der nog wat ijs, dus meteen rechtsomkeert gemaakt en stuk over het strand gereden (was laagwater). Rijden op de Uithof was uit oogpunt van trail respect gewoon niet handig, dus daar zijn we niet aan begonnen. Eerst de boel maar laten herstellen qua ijs en modder. Zodra de Uithof echt genoeg is opgedroogd, doe ik graag weer een rondje! :-D
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Ook dat puin rij je gewoon aan gort bij slechte omstandigheden. Op sommige plekken komt het doek er doorheen. Dat is normaal bij het intensieve gebruik als hier. Toch houdt het baantje het wel het beste in de regio.
Hier staat niets.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Zojuist 10 rondjes geknald, baan(tje) ligt er goed bij! De 'grote' drop had ik eerste rondje wat angst voor maar ligt perfect daarna keek ik er naar uit, erg leuke toevoeging. Ook de boomstammejtes/koppen verderop zijn leuke toevoeging.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op do 27 juli 2023, 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ja klopt knallen is voor iedereen relatief. Ik kom niet onder de 10 min/rondje :((
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Madmaus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 310
Lid geworden op: do 11 september 2014, 08:29
Mijn mountainbike: 29" Canyon Neuron CF8

Ik wil toch maar weer even complimenten geven voor de personen die het parcour onderhouden.
Ook de nieuwe toevoegingen maken het nog steeds een leuk parcour om te rijden.

Maar hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om hier onder de 9 minuten te rijden. Ik red onder de 10 minuten nog niet eens.
Overigens merkte ik dat mijn snelste rondjes banden met iets meer druk waren.
Plaats reactie