suravida schreef: ↑do 28 november 2019, 21:14
Maar waarom staat Veenendaal dan hier in de titel?
Kwintelooijen ligt qua afstand dichter bij Veenendaal dan bij Rhenen hoewel het op Rhenens grondgebied ligt.
Dat is de enige reden die ik kan verzinnen.
Qua intensiteit is Bhoek echt wel vergelijkbaar met Kwint wat mij betreft. Lange gemene klimmen en weinig flow, en opletten als het naar beneden gaat. Qua landschap en ondergrond uiteraard niet...
Overigens kom ik ook veeeel vaker op de UHR dan Bhoek, terwijl het ook voor mij om de hoek is. Eigenlijk jammer, want er zijn weinig rondjes zo'n goede training als die kattenbak.
Daar heb je gelijk in hoor, al ga ik op 2 klimmetjes op Kwint helemaal terug naar m’n granny en dat gebeurt op B’hoek zelden. Ik ben meer een flowjongen, en kies dan bij weinig tijd liever voor Vld.
suravida schreef: ↑do 28 november 2019, 21:19
Iedereen die trouwens vol geniet van Kwint; kom eens in Bhoek kijken, qua landschap een stuk minder mooi, maar qua karakter hetzelfde, maar dan leuker. Ik hou het wel bij Rhenen als ik daar in de buurt ben.
Bergschenhoek/Zoetermeer/Spaarnwoude. De vuilnisbeltblubber-parcours met nasty klimmetjes
Ik heb jaren geleden wel eens groepje meegenomen naar Bhoek die op LDD heel hard konden fietsen. Maar die zijn vervolgens boven langs alle trappetjes op de middenberm gereden wegens te gevaarlijk.
Ik zie het tegenwoordig ook nog wel eens, gasten op snelle dure fullies die me na zo'n trappetje ineens hebben ingehaald.
Giant-E schreef: ↑do 28 november 2019, 21:28
Kattenbak Bergschenhoek kan je niet vergelijken met Kwint.
Exact 8 km voor mij, en ik kom er zelden.
Dat komt omdat die kattenbak voor jou veels te moeilijk is. Iets met stuurvaardigheid enzo. Komt bij dat bergschenhoek qa technisch gehalte nog altijd mijlen ver boven de UHR uitsteekt.
Finale Ligure, Nava Valley the hidden gem.
Van een boomwortel af fietsen is geen droppen
Giant-E schreef: ↑do 28 november 2019, 21:28
Kattenbak Bergschenhoek kan je niet vergelijken met Kwint.
Exact 8 km voor mij, en ik kom er zelden.
Dat komt omdat die kattenbak voor jou veels te moeilijk is. Iets met stuurvaardigheid enzo. Komt bij dat bergschenhoek qa technisch gehalte nog altijd mijlen ver boven de UHR uitsteekt.
is er iets veranderd aan B'hoek dan? Of doel je op de TTF's?
Persoonlijk vind ik Kwint technischer in de afdaling (je kunt niet voluit, tijdig terugschakelen), B'hoek technischer in de klim.