NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10858
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Dat kan ik vanuit ervaring bevestigen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

kermit schreef: ma 25 maart 2019, 20:31 Ik kan je garanderen dat je met een (legale) e-bike geen kom's gaat pakken op iets anders dan een pure klim. Op vlakke en licht dalende stukken gaan de goed getrainde jongens en meisjes (dik) over de 25km/h. Succes als je dat wilt overtreffen op een niet-ondersteunde fiets van zo'n 22~25kg :-q
(en afhankelijk van welke motor soms ook nog wat extra weerstand).
Vroeger ook het brommertje niet opgevoerd? :winkie:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1388
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Hoe dan ook is het erg triest om zo de boel te verzieken voor mensen die het leuk vinden om op competitieve manier tegen elkaar te rijden.
Ik vind het een leuke app om te zien hoe je het ongeveer doe in vergelijking met de rest, en of je vorderingen maakt.
Als je naar eigen zeggen niets met strava doet, moet je je er ook niet mee bemoeien.
Het is gewoon erg zielig om iemand op deze manier te treiteren.
Sneeuwmonster
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

sama schreef: ma 25 maart 2019, 23:23 Hoe dan ook is het erg triest om zo de boel te verzieken voor mensen die het leuk vinden om op competitieve manier tegen elkaar te rijden.
Ik vind het een leuke app om te zien hoe je het ongeveer doe in vergelijking met de rest, en of je vorderingen maakt.
Als je naar eigen zeggen niets met strava doet, moet je je er ook niet mee bemoeien.
Het is gewoon erg zielig om iemand op deze manier te treiteren.
mee eens zo gebruik ik het ook, er zijn altijd haters of fanatiekelingen die hierin doorslaan. Ik ben een keer geflagd omdat ik in een afdaling een KOM had verbeterd met 1 sec, een persoon die zoiets doet is gewoon zielig maar kan me er niet echt druk om maken.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef: ma 25 maart 2019, 19:47 Sorry, Strava :~
Is net zo iets als kokos koffie enzo Lars...
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Rutger S schreef: ma 25 maart 2019, 18:13
bouwpakket schreef: ma 25 maart 2019, 18:05 Het is haar wel gelukt om Kwint onder 10 minuten te doen. Dat heb ik nog als doelstelling staan. Kan haar wel vragen of ze tips voor me heeft :lol:

Ik vrees dat je er niet zoveel aan kan doen. Wellicht alleen maar vriendelijk wijzen op het bestaan van de keuzemogelijkheid bij Sport: "e-bike-rit" in plaats van "rit". Met de botte bijl erin heeft al aangetoond averechts te werken. Wellicht de educatieve manier. Wel sneu (zacht uitgedrukt) dan S haar ritten continu geflagd worden
Precies dat het ze gedaan.. Het gevolg dr comment werd verwijderd, ze werd geblockt en vanaf toen worden al haar ritten gevlagt keer op keer, ook als je ze weer ontvlagt. Er staan niet voor niks nooit comments bij haar ritten. Ik neem aan dat veel mensen haar ritten wel flaggen als zo opzichtig rond rijdt. Ik kan haar ook niet vlaggen want ook mij heeft ze geblokkeerd. en iedereen met wie ze regelmatig rijdt ook :) Daarom ga je zeker nooit mee fiets bouwpakket..

probeer maar een opmerking te maken.. wrs krijg je dan ook een flag hossana over je heen. het is eigenlijk een soort van strava terreur
Keertje naar wageningen met je vrouwtje dan maar Rutger... Gewoon op Strava kijken waar ze altijd begint :lol: :lol: :lol: Nee Zonder gekheid tis wel triest dit.. Maar je hebt altijd mensen erbij die het je niet gunnen of zo
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

RoySmit schreef: di 26 maart 2019, 18:25 Keertje naar wageningen met je vrouwtje dan maar Rutger... Gewoon op Strava kijken waar ze altijd begint :lol: :lol: :lol: Nee Zonder gekheid tis wel triest dit.. Maar je hebt altijd mensen erbij die het je niet gunnen of zo
Hmm woonde daar geen prof, die nogal eens een wedstrijdje op de weg wint? Past wel bij het tempo :bier: :winkie:

Maar zonder dollen, knap triest gedrag. Hardlopend heb ik dit ook een tijdje gehad, met name op diverse segmenten heuvelaf. Begon met flaggen van mijn activiteiten en later ook het rapporteren van de segmenten an sich. Is uiteindelijk na lang genoeg negeren gewoon overgegaan. Kennelijk was toen de lol eraf...
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

StephanR schreef: di 26 maart 2019, 19:48
RoySmit schreef: di 26 maart 2019, 18:25 Keertje naar wageningen met je vrouwtje dan maar Rutger... Gewoon op Strava kijken waar ze altijd begint :lol: :lol: :lol: Nee Zonder gekheid tis wel triest dit.. Maar je hebt altijd mensen erbij die het je niet gunnen of zo
Hmm woonde daar geen prof, die nogal eens een wedstrijdje op de weg wint? Past wel bij het tempo :bier: :winkie:

Maar zonder dollen, knap triest gedrag. Hardlopend heb ik dit ook een tijdje gehad, met name op diverse segmenten heuvelaf. Begon met flaggen van mijn activiteiten en later ook het rapporteren van de segmenten an sich. Is uiteindelijk na lang genoeg negeren gewoon overgegaan. Kennelijk was toen de lol eraf...
Ja man, flauw dat je er niet op reageerde :evil:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Lars TB schreef: di 26 maart 2019, 20:05
StephanR schreef: di 26 maart 2019, 19:48
Hmm woonde daar geen prof, die nogal eens een wedstrijdje op de weg wint? Past wel bij het tempo :bier: :winkie:

Maar zonder dollen, knap triest gedrag. Hardlopend heb ik dit ook een tijdje gehad, met name op diverse segmenten heuvelaf. Begon met flaggen van mijn activiteiten en later ook het rapporteren van de segmenten an sich. Is uiteindelijk na lang genoeg negeren gewoon overgegaan. Kennelijk was toen de lol eraf...
Ja man, flauw dat je er niet op reageerde :evil:
Sorry :kiss:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Dit top talent mag gerust een keer meefietsen. maar inderdaad negeren is het beste,maar als elke keer als je op rhenen of amerongen hebt gefietst en die rit weer meteen is gevlagd en 20 andere ritten van je zijn gevlagd, begint het wel te irriteren (zeker als dit nu al maanden aanhoudt). Kwintelooijen is natuurlijk bij uitstek geschikt voor een ebike (als je koms bij vrouwen wilt afpakken). Vragen naar de reden en motivatie van deze persoon lukt niet (werkt averechts)en niemand kent haar blijkbaar(want vaak fietst ze niet), je kan er niks aandoen. Helaas staat ze nu met 2 valse namen in de strava klassementen

(echte naam MODBREAK: GEEN ECHTE NAMEN NOEMEN AUB! HET BETREFT HIER EEN VERMOEDEN DAT NIET BEWEZEN IS!)

soms zelfs met precies dezelfde rit. vaak 20% sneller dan de nummer 2 in de klims , ene A van Vleuten.

Maar goed laten we het maar weer over fietsen gaan hebben. Moet simone maar nog harder gaan fietsen.. Op rhenen moet koms terug pakken moet nog wel lukken
Kwint is onmogelijk vrees ik
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Laat je Allie een keer met haar account rijden heb ze zo weer wat Qoms terug :D :-q
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

RoySmit schreef: wo 27 maart 2019, 11:02
Rutger S schreef: wo 27 maart 2019, 10:51
Laat je Allie een keer met haar account rijden heb ze zo weer wat Qoms terug :D :-q
Haha.. nee laten we het maar echt op eigenkracht doen.. dan is de wraak zoeter..
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Rutger S schreef: wo 27 maart 2019, 11:10
RoySmit schreef: wo 27 maart 2019, 11:02

Laat je Allie een keer met haar account rijden heb ze zo weer wat Qoms terug :D :-q
Haha.. nee laten we het maar echt op eigenkracht doen.. dan is de wraak zoeter..
Dat is zeker waar en volgens mij als ik jullie ritten wel is zie met Allie jij en je meisje moet ze dat zeker kunnen... Ik denk dat S hier nog 80% van de mannen eruit fietst hahahahha
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

RoySmit schreef: wo 27 maart 2019, 11:16
Rutger S schreef: wo 27 maart 2019, 11:10

Haha.. nee laten we het maar echt op eigenkracht doen.. dan is de wraak zoeter..
Dat is zeker waar en volgens mij als ik jullie ritten wel is zie met Allie jij en je meisje moet ze dat zeker kunnen... Ik denk dat S hier nog 80% van de mannen eruit fietst hahahahha
Meer dan 95% van de mannen fietst ze eruit. Is bizar om te ervaren. Lijkt gewoon een leuke sportieve dame met wie je lekker gaat toeren. Maar maakt niet uit hoe hard je fietst, ze blijft gewoon lachend in je wiel zitten :o :-q
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
pietervl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 674
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 17:08
Mijn mountainbike: kanondeel scherp mesje, haast, grootse V en een opvouwfiets

Percentage kun je zo uitrekenen via Strava. Neem een representatief segment waar ze nog niet gevlagd is. Kijk naar haar tijd, kijk naar de mannentijden en je hebt de info.
Laatst gewijzigd door pietervl op do 28 maart 2019, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie