NP Utrechtse Heuvelrug - Rhenen - Kwintelooijen - Veenendaal

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Mensen die niet nadenken over wat voor soort bedrijf Facebook is.
Of mtb’ers die na een OTB met hun hoofd in het zand zijn blijven zitten. :-)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

awinkel schreef: vr 4 oktober 2019, 18:51 Ik heb net op de site van de UHR gekeken, maar daar staat niks hoor.
Bedoel je soms de Facebook pagina?
Als je niet op Facebook zit krijg je dat echt niet mee.
Die zitten weer op dit forum, dus iedereen geïnformeerd. Enne, ga iedereen voor hij/zij gaat fietsen de site van de UHR checken.
Enne, scheelt dat Rhenen via de legale weg slechts 3,5 km verder ligt en daarna gewoon door naar Amerongen tot aan Hoge Vuursche.
Alleen een UHR9 zit er even niet in :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Horsthil schreef: vr 4 oktober 2019, 17:31 Naast dat het hier staat, komt het ook steeds op de MTB Utrechtse Heuvelrug pagina. Dan ook nog een bordje bij de route. Als je het mij vraagt duidelijk genoeg gecommuniceerd of moet het op de voorpagina van de gelderlander? Ziet ook niet iedereen...
De mtb clubs doen hun uiterste best, geen enkele klacht van mijn kant.
Maar de macro daarentegen... Als local (bijna aanwonende) merk ik al jaren dat er amper gecommuniceerd wordt. Er staat een bordje bij het terrein , that's it. Niets over wegafsluitingen van te voren of iets over het evenement in het lokale suffertje. Via sociale media word ik door hen in ieder geval niet bereikt. Het ligt vast aan mij, maar na al deze jaren zou je toch denken dat ze dit gewoon netjes op orde hebben.
Ik snap het niet, want de omgeving een beetje te vriend houden lijkt me best handig als je deze sport uitoefent in een natuurgebied. Kans op gezeik lijkt mij een risico voor lange termijn bestaan...

Het ligt vast aan mijn vakgebied, waar de omgeving vaak van groot belang is ;-) Anyway, terug naar mtb. Ik hoop morgen een paar rondjes Rhenen te doen :-)
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

awinkel schreef: vr 4 oktober 2019, 18:51 Ik heb net op de site van de UHR gekeken, maar daar staat niks hoor.
Bedoel je soms de Facebook pagina?
Als je niet op Facebook zit krijg je dat echt niet mee.
Er is ook instagram van mtb heuvelrug, maarja er wordt hier precies het punt gemaakt, wat ik ook probeer te maken: je kan niet altijd iedereen bereiken. Gelukkig is er dit forum, maar er zijn zat mensen die ook hier niet op zitten...
En de fb pagina heeft bijna 13000 volgers...

Ik ben dus benieuwd hoe het dan beter zou kunnen worden gecommuniceerd?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Iedereen bereiken is onmogelijk, zo simpel is het. Ik kom ook wel eens een fanfare tegen op de openbare weg en kan dan niet door. Of een straat die is afgesloten vanwege braderie. Jammer, niet het einde van de wereld.
Denk niet dat er veel rijders zijn die dan helemaal tijden in de auto hebben gezeten voor paar rondjes Kwintelooyen en dan direct terug gaan naar huis zonder 1 meter gefietst te hebben. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: vr 4 oktober 2019, 19:09 Exact. Wie zit er tegenwoordig nog op FB? :roll:
FB wat is dat?
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Een digitale prostitiesite. Je verkoopt daar je identiteit en mag als beloning wat tekst en plaatjes posten.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

awinkel schreef: vr 4 oktober 2019, 21:11 Een digitale prostitiesite. Je verkoopt daar je identiteit en mag als beloning wat tekst en plaatjes posten.
oh... de FB die ik ken komt uit de nederhop en staat voor Fakkel Brigade! weer wat geleerd vandaag :lol:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

awinkel schreef: vr 4 oktober 2019, 21:11 Een digitale prostitiesite. Je verkoopt daar je identiteit en mag als beloning wat tekst en plaatjes posten.
:winkie:

Goed dat ik hier nog even langs kom. De droogste dag dit weekend is vandaag en droomde al over een aantal ronde Kwintelooijen. Even anti-flow.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Was prima te doen in Rhenen.
Was nog vrij druk ook. Ook met wandelaars die foto's maakten van de mooie paddestoelen langs de route.
Na 8 rondjes Rhenen had ik het wel gezien. :-)
Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

Net rondje Rhenen en Kwintelooijen gedaan. Rhenen is echt een super baan. Complimenten.
Kwintelooijen is harder werken, anti flow, ook wel eens leuk!
Maar toch heb ik het gevoel dat het potentieel van het terrein niet goed gebruikt wordt. Tenzij er helemaal geen jumps zijn toegestaan is het echt een gemis dat er geen korte jumpline zit daar.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jhas schreef: zo 27 oktober 2019, 14:27 Net rondje Rhenen en Kwintelooijen gedaan. Rhenen is echt een super baan. Complimenten.
Kwintelooijen is harder werken, anti flow, ook wel eens leuk!
Maar toch heb ik het gevoel dat het potentieel van het terrein niet goed gebruikt wordt. Tenzij er helemaal geen jumps zijn toegestaan is het echt een gemis dat er geen korte jumpline zit daar.
We halen eruit wat eruit te halen is
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Jhas schreef: zo 27 oktober 2019, 14:27 Net rondje Rhenen en Kwintelooijen gedaan. Rhenen is echt een super baan. Complimenten.
Kwintelooijen is harder werken, anti flow, ook wel eens leuk!
Maar toch heb ik het gevoel dat het potentieel van het terrein niet goed gebruikt wordt. Tenzij er helemaal geen jumps zijn toegestaan is het echt een gemis dat er geen korte jumpline zit daar.
Geen jumpline? Hoe groot wil je de jumps hebben...

O wacht dat ligt net naast de route, mx cross baan :bier:
Laatst gewijzigd door Jurriaan op zo 27 oktober 2019, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

https://tinyurl.com/y3rd7ocv

Jumpline, mooi onderwerp voor een avond waarop het vroeg donker is. Ik ga vast bier en chips halen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Jhas
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: za 13 september 2014, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 8.0

[/quote]
We halen eruit wat eruit te halen is
[/quote]

En dat waarderen we allemaal! Super goed. Vroeg mij gewoon af wat de mogelijkheden waren gezien de aard van het terrein :)
Plaats reactie