NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Wat zeiden de eigenaren van de hond?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Waarschijnlijk "dat doet hij anders nooit". Dat is naast "hij doet niks hoor" het enige wat veel hondenbezitters kunnen zeggen... :-?
MaartenT
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 mei 2016, 18:31

Kapitein Iglo schreef:Wat zeiden de eigenaren van de hond?
"Pak em! Kill en attack!" ;)
@Lefty: klote... beterschap!
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Dank je!

De eigenaar was een meisje van 13/14 dat erg geschrokken was en niet veel zei. Ik vermoed dat de hond dat meisje voor de zekerheid tegen mij in in bescherming nam :-D . Een fietser die langs kwam suggereerde adres gegevens te vragen maar dat heb ik niet gedaan, weet niet goed waarvoor ik die gebruiken zou.
Robin-S
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: za 9 januari 2016, 00:18
Mijn mountainbike: Trek Fuel ex 5 2020

Vanmiddag ook weer eens een rondje Zeist gedaan. Het viel me op dat er veel 'overige recreanten' op de route aanwezig waren. Veel wandelaars, mensen met stadsfietsen incl fietstassen en kinderen.
Ik ben op het stuk net na de Krakeling onderuit gegaan en heb daar mijn fietscomputer verloren. Een witte Sigma. Als iemand hem heeft gevonden hoor ik het graag.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Lefty29 schreef:..., weet niet goed waarvoor ik die gebruiken zou.
Misschien voor als je been er afgehakt moet worden? :bier:


Zal wel los lopen :wink: sterkte!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Robin-S schreef:Vanmiddag ook weer eens een rondje Zeist gedaan. Het viel me op dat er veel 'overige recreanten' op de route aanwezig waren. Veel wandelaars, mensen met stadsfietsen incl fietstassen en kinderen.
Breed inzetbaar dus, het parcours van Zeist. Zo zie je maar, je hebt echt geen MTB nodig om rond te komen op het parcours :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

En die recreanten hebben ook geen MTB vignet nodig. :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

awinkel schreef:En die recreanten hebben ook geen MTB vignet nodig. :winkie:
Volgens mij heb je een vignet nodig met elke fiets. Op http://www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl/vergunning/ wordt niet specifiek een type fiets genoemd.
Overige recreanten zoals wandelaars niet. (nee nee geen discussie waard)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Lars TB schreef:
Lefty29 schreef:..., weet niet goed waarvoor ik die gebruiken zou.
Misschien voor als je been er afgehakt moet worden? :bier:


Zal wel los lopen :wink: sterkte!
No he did not...
Oh yes he did :lol:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

Robin-S schreef:Vanmiddag ook weer eens een rondje Zeist gedaan. Het viel me op dat er veel 'overige recreanten' op de route aanwezig waren. Veel wandelaars, mensen met stadsfietsen incl fietstassen en kinderen.
Ik ben op het stuk net na de Krakeling onderuit gegaan en heb daar mijn fietscomputer verloren. Een witte Sigma. Als iemand hem heeft gevonden hoor ik het graag.
TIP: ga zondagavond 19u. Dat deed ik gisteren en heb letterlijk niemand gezien! Ook geen computer of lampjes overigens, sorry!
rammen met die bak
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Als aanvullende tip: Maandagmorgen werkt ook heel goed. Op bijna 4 uurtjes rondjes draaien maar liefst 2 bikers waaronder "the pink lady"
Enne, verder ligt Austerlitz er volgens mij p.r. waardig bij, alleen was ik dat niet vandaag. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
MaartenT
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 mei 2016, 18:31

Huggiedug schreef:
Robin-S schreef:Vanmiddag ook weer eens een rondje Zeist gedaan. Het viel me op dat er veel 'overige recreanten' op de route aanwezig waren. Veel wandelaars, mensen met stadsfietsen incl fietstassen en kinderen.
Ik ben op het stuk net na de Krakeling onderuit gegaan en heb daar mijn fietscomputer verloren. Een witte Sigma. Als iemand hem heeft gevonden hoor ik het graag.
TIP: ga zondagavond 19u. Dat deed ik gisteren en heb letterlijk niemand gezien! Ook geen computer of lampjes overigens, sorry!
Zo rond begin oktober moet je daar wel mee kappen, of de noordelijke lus van Austerlitz rijden, dan wordt je vanzelf bijgeschenen door een Apache oid :)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

Huggiedug schreef:
robertbrand schreef:Gisteren ook PR aangescherpt, baantje ligt er voor de zomer verrassend goed bij.
Vertel eens!
Nou voorruit:

39:50
https://www.strava.com/activities/11139 ... 7440455732" onclick="window.open(this.href);return false;
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
Huggiedug
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: za 28 februari 2004, 22:22
Mijn mountainbike: sworks

robertbrand schreef: Nou voorruit:

39:50
https://www.strava.com/activities/11139 ... 7440455732" onclick="window.open(this.href);return false;
Modderfokker das hard.
rammen met die bak
Plaats reactie