NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Grappig, Streamz wil van 2.0 terug naar 1.0 (houdt zoals veel mensen niet van verandering) ..... ik zou graag naar 3.0 gaan (verandering kan wat mij betreft niet snel genoeg).

Streamz al meer gereden op UHR dan Zeist? Amerongen is een aanrader.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Giant-E schreef: ma 13 januari 2020, 18:51 Overigens moet het natuurlijk wel mogelijk zijn om hier een afwijkende mening te uiten. Dat is namelijk de definitie van een forum.
Hoho, je moet je niet teveel vrijheden gaan veroorloven... :evil:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Streamz schreef: ma 13 januari 2020, 16:18 Jammer om te zien dat er kennelijk nauwelijks tot geen ruimte is voor discussie.
Wow. Volgens mij gaan hier een aantal mensen juist met jou de discussie aan, maar omdat ze het niet met je eens zijn vind jij vervolgens dat er geen ruimte is voor de discussie.

Maar goed, blijkbaar heb jij het gevoel dat je alleen staat in je mening. Dat kan, dat mag. Misschien gedragen de vaste klanten hier zich wel elitair. Maar toch iets ter overweging; als je denkt dat iedereen aan de verkeerde kant van de snelweg rijdt behalve jijzelf, moet je je misschien toch ernstig afvragen of het klopt. :bier:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

yo-eddy schreef: ma 13 januari 2020, 19:26 Streamz al meer gereden op UHR dan Zeist? Amerongen is een aanrader.
Schijnt zelfs modder te liggen :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: ma 13 januari 2020, 19:31
yo-eddy schreef: ma 13 januari 2020, 19:26 Streamz al meer gereden op UHR dan Zeist? Amerongen is een aanrader.
Schijnt zelfs modder te liggen :winkie:
Gatver, modder is voor bwr's ...... mountainbiken is zomersport 8)
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Streamz schreef: ma 13 januari 2020, 16:18Jammer om te zien dat er kennelijk nauwelijks tot geen ruimte is voor discussie.
Ruimte zat voor discussie, waar haal je die bewering vandaan?
Alleen lijkt het er op, dat de meerderheid vd forumleden een iets andere mening heeft. Geen probleem. :-q

Maar............. Ik wil je van harte mee nemen voor een UHR9, dan krijg je inzicht in de verschillende routes en mogelijkheden. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Lukt je niet op dit moment Fred (en dan bedoel ik niet eens fysiek :wink: ). Of je moet wel heel hard rijden a 25 km/h :o
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Maar goed, blijkbaar heb jij het gevoel dat je alleen staat in je mening. Dat kan, dat mag. Misschien gedragen de vaste klanten hier zich wel elitair. Maar toch iets ter overweging; als je denkt dat iedereen aan de verkeerde kant van de snelweg rijdt behalve jijzelf, moet je je misschien toch ernstig afvragen of het klopt. 
:lol:
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

hanjovdberg schreef: ma 13 januari 2020, 21:32Lukt je niet op dit moment Fred (en dan bedoel ik niet eens fysiek :wink: ). Of je moet wel heel hard rijden a 25 km/h :o
Zou ook pas over paar maanden kunnen, dan is het lang genoeg licht. Fredje kent zijn beperkingen, geen zorgen :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Fred (mtb-sport) schreef: ma 13 januari 2020, 22:41
hanjovdberg schreef: ma 13 januari 2020, 21:32Lukt je niet op dit moment Fred (en dan bedoel ik niet eens fysiek :wink: ). Of je moet wel heel hard rijden a 25 km/h :o
Zou ook pas over paar maanden kunnen, dan is het lang genoeg licht. Fredje kent zijn beperkingen, geen zorgen :winkie:
Is dit een subtiele hint voor een 2020 editie, misschien wel een 2×UHR9, of ben ik nu gevaarlijke dingen aan het voorstellen
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Bij mij staat ie al gepland .. :tong
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

hanjovdberg schreef: ma 13 januari 2020, 13:07 Vandaar en aansluitend op jouw verhaal mijn oproep bij route Ede. Als er uiteindelijk te weinig vrijwiligers zijn zullen er andere wegen ingeslagen worden. Bijvoorbeeld meer kosten (vignet) en ‘betaalde’ arbeid aan de routes.
Kunnen jullie geen sponsors aantrekken die delen van de route kunnen "adopteren" zoals op de UHR ook gedaan is.
Als ik in jullie gebied zou wonen zou ik het wel geweten hebben en zou ik graag een stukje adopteren met een donatie.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4655
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Sponsoren als in geld? Die zijn er al wel bijvoorbeeld Lapierre (vandaar dat de route ook Lapierre route heet). Dat geld wordt idd besteed aan materiaal en onderhoud. Echter met weinig vrijwilligers blijft het nog steeds lastig.

Daarnaast liggen sommige stukken best afgelegen. Daar moet je met de auto naar toe en dan nog een behoorlijk stuk lopen om er te komen. Gelukkig zijn er wel initiatieven oa door langsrijdende fietsers tijdens een klusdag die worden aangesproken. Maar het loopt nog geen storm.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Horsthil schreef: ma 13 januari 2020, 23:18Is dit een subtiele hint voor een 2020 editie, misschien wel een 2×UHR9, of ben ik nu gevaarlijke dingen aan het voorstellen
Nee, dat is alleen voorbehouden aan koning Frank de eerste van de UHR. Ik zou al blij zijn als het komend voorjaar lukt om de enkele UHR9 te rijden, maar hangt vooral af van herstel been en daarna de weersomstandigheden en hoe de trails er bij liggen. (moet niet te lastig worden, ben de jongste niet meer :winkie: ) .
Later in het jaar op de fiets vanuit NL naar de Stelvio te kunnen rijden als herstel goed verloopt. Maar valt buiten dit topic
Hoop binnen nu en paar weken weer te trappen op de trails en misschien begin ik wel op de fietspaden van Austerlitzt (afgelopen zondag klein stukje met de CX, maar nog iets te gevoelig die hobbels)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10835
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef: di 14 januari 2020, 08:10Later in het jaar op de fiets vanuit NL naar de Stelvio te kunnen rijden als herstel goed verloopt. Maar valt buiten dit topic
Maastricht-Stelvio heb ik twee keer gefietst. Elke dag een ander land. Geweldige tocht.

1x edit om de kapitein een beetje te helpen de draad vast te houden.
Laatst gewijzigd door bert l. op di 14 januari 2020, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie