NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Beide geheel te rijden.
Je bent denk ik in de war met Leersum, daar zijn ze aan het kappen.
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

At1 schreef: za 25 juli 2020, 18:44 Beide geheel te rijden.
Je bent denk ik in de war met Leersum, daar zijn ze aan het kappen.
Oja.... thnx iig!
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Weet hier iemand hoe het staat met de Passanten teller van Zeist. Ik ben wel benieuwd hoeveel hij op een dag telt. Denk dat die als die er althans vandaag heeft gestaan overuren zal hebben gedraaid.
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

wibas schreef: zo 26 juli 2020, 18:14 Weet hier iemand hoe het staat met de Passanten teller van Zeist. Ik ben wel benieuwd hoeveel hij op een dag telt. Denk dat die als die er althans vandaag heeft gestaan overuren zal hebben gedraaid.
Zover ik weet is ie gejat en nog niet terecht of vervangen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Gejat. We willen hem overigens wel graag terug.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Om 8.15 uur vanmorgen gestart met een rondje Austerlitz-Zeist-Austerliz. Wat een heerlijkheid is dat. Zo rustig om die tijd. Bij terugkomst de hele parkeerplaats vol.
Rondje ging super. Woonde ik er maar om de hoek...
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

We waren gisteren de kozakkenroute aan het wandelen en wat me opviel bij de wegovergang bij camping de Krakeling is dat veel mensen het inmiddels ontstane paadje gebruiken schuin de weg over te steken in plaats van de reguliere oversteekplaats. Jammer dat mensen niet even iets verder kijken voor hun veiligheid. Eentje presteerde het zelfs om tegen het verkeer in op de rijbaan een klein stukje te fietsen tot de reguliere fietsoversteekplaats. Beetje raar.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Dat je nog verbaasd bent... :roll:

Stoplicht na Kerckebosch op rood. Achter mij een maniakale groep, die vol door rood, tussen de auto's door, hun leven riskeerden voor een nieuw PR.

HV, rechtdoor de drukke N-weg oversteken ipv 100 mtr omrijden, hetzelfde verhaal. Gaat nooit veranderen.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Meegs schreef: ma 27 juli 2020, 10:08 We waren gisteren de kozakkenroute aan het wandelen en wat me opviel bij de wegovergang bij camping de Krakeling is dat veel mensen het inmiddels ontstane paadje gebruiken schuin de weg over te steken in plaats van de reguliere oversteekplaats. Jammer dat mensen niet even iets verder kijken voor hun veiligheid. Eentje presteerde het zelfs om tegen het verkeer in op de rijbaan een klein stukje te fietsen tot de reguliere fietsoversteekplaats. Beetje raar.
Doe ik ook altijd.
Die 5 meter verder rijden lijkt me niet dat daar een veiligheids isseu inzit....

Sterker nog. Als het groen vol bloeit vind ik het daar meer overzichtelijk als 5 meter verder...

sorry.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: ma 27 juli 2020, 10:28

HV, rechtdoor de drukke N-weg oversteken ipv 100 mtr omrijden, hetzelfde verhaal. Gaat nooit veranderen.
doe ik ook altijd. Gewoon omdat ik een lui varken ben. En nee heeft niks met pr te maken. En gewoon je gezonde verstand gebruiken bij het oversteken .

Ook hier sorry.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Die 100 mtr om is ideaal om effe bij te komen, een slok te nemen, rug effe rechten etc. Zeker na de noordlus HV, waar je dat bijna nergens kan doen.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

RoySmit schreef: ma 27 juli 2020, 12:12
Giant-E schreef: ma 27 juli 2020, 10:28

HV, rechtdoor de drukke N-weg oversteken ipv 100 mtr omrijden, hetzelfde verhaal. Gaat nooit veranderen.
doe ik ook altijd. Gewoon omdat ik een lui varken ben. En nee heeft niks met pr te maken. En gewoon je gezonde verstand gebruiken bij het oversteken .

Ook hier sorry.
Op dat moment gebruik jij jouw gezonde verstand. Wat je waarschijnlijk niet bedacht had is hoe automobilisten het ervaren. Die verwachten niet dat daar mensen oversteken en schrikken zich rot. Zijn al heel wat klachten over binnengekomen bij de provincie. Daarnaast zullen anderen je volgen, want jij doet het ook. En niet iedereen daarvan zal goed kijken. Daarom rij ik altijd gewoon om.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef: ma 27 juli 2020, 12:41
RoySmit schreef: ma 27 juli 2020, 12:12

doe ik ook altijd. Gewoon omdat ik een lui varken ben. En nee heeft niks met pr te maken. En gewoon je gezonde verstand gebruiken bij het oversteken .

Ook hier sorry.
Op dat moment gebruik jij jouw gezonde verstand. Wat je waarschijnlijk niet bedacht had is hoe automobilisten het ervaren. Die verwachten niet dat daar mensen oversteken en schrikken zich rot. Zijn al heel wat klachten over binnengekomen bij de provincie. Daarnaast zullen anderen je volgen, want jij doet het ook. En niet iedereen daarvan zal goed kijken. Daarom rij ik altijd gewoon om.
En zo had ik er dus inderdaad nooit over nagedacht.

Ga ik dat toch ook maar is doen :bier:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Maak svp gebruik van de officiële oversteekplaatsen. Goed voorbeeld doet volgen. Dat er mensen op de route dusdanig omvallen dat ze in de ambu moeten is al ernstig genoeg.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

RoySmit schreef: ma 27 juli 2020, 13:17
bouwpakket schreef: ma 27 juli 2020, 12:41
Op dat moment gebruik jij jouw gezonde verstand. Wat je waarschijnlijk niet bedacht had is hoe automobilisten het ervaren. Die verwachten niet dat daar mensen oversteken en schrikken zich rot. Zijn al heel wat klachten over binnengekomen bij de provincie. Daarnaast zullen anderen je volgen, want jij doet het ook. En niet iedereen daarvan zal goed kijken. Daarom rij ik altijd gewoon om.
En zo had ik er dus inderdaad nooit over nagedacht.

Ga ik dat toch ook maar is doen :bier:
Weet je wel hoe hard ik daar aan kom op mijn H2SX? Nee, dus.................
Zonder gekheid: Zou bij de oversteek HV toch iets moeten gebeuren om het oversteken daar te voorkomen. (OK, de tunnel zal er niet komen)
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie