NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Dus niet doen ? of wel grappig ? :~
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat mag je zelf weten Hilco. Maar ga ervan uit dat de door bert en bouwpakket gelinkte pagina's vooral zijn om gebruikers te informeren, niet om gebruikers onderling te verbinden - het is niet direct bedoeld als "community". Wat er aan routeonderhoud wordt gepland, wordt afgesproken op de besloten FB-pagina, voor alle routes.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: vr 7 januari 2022, 14:22 Dat mag je zelf weten Hilco. Maar ga ervan uit dat de door bert en bouwpakket gelinkte pagina's vooral zijn om gebruikers te informeren, niet om gebruikers onderling te verbinden - het is niet direct bedoeld als "community". Wat er aan routeonderhoud wordt gepland, wordt afgesproken op de besloten FB-pagina, voor alle routes.
Exact. De 'community' waar we mee communiceren zit hier. Met de lezers van de Fb-pagina is het meer eenrichtingsverkeer: wij informeren, men wordt geïnformeerd. Alles met vallen en opstaan
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Hilco schreef: vr 7 januari 2022, 13:54
Dus niet doen ? of wel grappig ? :~
Doen, maar het succes van zo’n groep hangt af van de leden. Denk niet dat een dergelijke groep met de bestaande UHR FB pagina’s moet concurreren.
Misschien ervaring en leuk pic’s gemaakt op beide routes delen zou het tot een succes kunnen maken, maar gezien het oerwoud aan pagina’s proberen te onderscheiden van de rest.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Het is ook zeker niet de bedoeling om met wie dan ook te concurreren, vandaar dat ik het ook ook voorleg aan de mannen en vrouwen hier.

Het is puur voor de gezelligheid , om ervaringen foto's en zo met elkaar te delen .

dus wees welkom :winkie:

En als we het niks vinden of we krijgen er last of hinder van, trekken we gewoon de stekker er weer uit :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Joop!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: ma 2 december 2019, 21:05
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.7

bouwpakket schreef: di 4 januari 2022, 05:45 Leden van de onderhoudsploeg reageren vaak wat sterker op de staat van de track, omdat wij de hoeveelheid werk zien om het weer te herstellen. Het is voor ons niet meer mogelijk om dat uit te zetten in ons hoofd. We zien heel veel mensen die lol in het fietsen hebben, maar aan de andere kant moeten we best wel eens slikken omdat we ons harde werk van afgelopen week weer kapotgereden zien worden
Zou mooi zijn als ze een keer op de route meehelpen scheppen of blad harken, of bij een route in zijn of haar buurt. Dan krijgen ze wel een idee wat er stiekem toch bij komt kijken en het niet allemaal vanzelf gaat.
Heb in deze Kerstvakantie de MTB nog geen één keer aangeraakt en al mijn rondjes op de slechtweerfiets (lees:racert) gereden. Dat geblubber en die knarsende ketting kan mij hard gestolen worden.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

ik heb de route ook laten rusten :-q

Afbeelding
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Lekker je motor voor die leuke minidrop parkeren. :roll:
bighit76
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 24 juni 2009, 17:51

minidrop... we weten t wel stoer te maken allemaal zeg.
dat is een stoeprand joh.

desalniettemin vond ik het parcours er heerlijk bijliggen vandaag en verbazend rustig!
four wheels move the body, two wheels move the soul.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Stoeprand dan… je kan daar in ieder geval even loskomen. Op een route als Zeist al een zeldzaamheid.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Giant-E schreef: zo 9 januari 2022, 21:00 Stoeprand dan… je kan daar in ieder geval even loskomen. Op een route als Zeist al een zeldzaamheid.
Oh?
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

bouwpakket schreef: zo 9 januari 2022, 21:08
Giant-E schreef: zo 9 januari 2022, 21:00 Stoeprand dan… je kan daar in ieder geval even loskomen. Op een route als Zeist al een zeldzaamheid.
Oh?
Ja sorry, was wat zwaar aangezet. :winkie:
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

bighit76 schreef: zo 9 januari 2022, 20:27 minidrop... we weten t wel stoer te maken allemaal zeg.
dat is een stoeprand joh.

desalniettemin vond ik het parcours er heerlijk bijliggen vandaag en verbazend rustig!
Shit had ik toch moeten gaan, maar verwachte veel modder dus maar niet gegaan :((
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vandaag aardig wat wind en droog. Zal t morgen goed te rijden zijn? Voel wel een Zeisterlitzje opkomen eigenlijk
Plaats reactie