NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
jmdb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 22 oktober 2020, 13:27

Vandaag voor mn sokken gereden door een paar dikke mannen in bedrijfstenues (wit/blauw/oranje), een man reed een rode specialized fully, andere weet ik niet.

Wilden koste wat het kost inhalen op een plek waar het niet kon. Toch doen, mij een beuk geven en 100m later stoppen en uitpuffen.

Let wel: op een deel waar ook veel kinderen rijden.

Wat een mongolen, werkelijk waar. Ik moest me inhouden om niet te stoppen en een verdere confrontatie te voorkomen.

Als je dan je stravatijd wil verbeteren, begin bij afvallen en probeer het daarna op een rustig moment en niet op zondagmorgen.

Knuppels
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

jmdb schreef: zo 25 april 2021, 14:04 Vandaag voor mn sokken gereden door een paar dikke mannen in bedrijfstenues (wit/blauw/oranje), een man reed een rode specialized fully, andere weet ik niet.

Wilden koste wat het kost inhalen op een plek waar het niet kon. Toch doen, mij een beuk geven en 100m later stoppen en uitpuffen.

Let wel: op een deel waar ook veel kinderen rijden.

Wat een mongolen, werkelijk waar. Ik moest me inhouden om niet te stoppen en een verdere confrontatie te voorkomen.

Als je dan je stravatijd wil verbeteren, begin bij afvallen en probeer het daarna op een rustig moment en niet op zondagmorgen.

Knuppels
Jammer hoor, maar nog even en ze gaan de weg weer op ................ :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

jmdb schreef: zo 25 april 2021, 14:04 Vandaag voor mn sokken gereden door een paar dikke mannen in bedrijfstenues (wit/blauw/oranje), een man reed een rode specialized fully, andere weet ik niet.

Wilden koste wat het kost inhalen op een plek waar het niet kon. Toch doen, mij een beuk geven en 100m later stoppen en uitpuffen.

Let wel: op een deel waar ook veel kinderen rijden.

Wat een mongolen, werkelijk waar. Ik moest me inhouden om niet te stoppen en een verdere confrontatie te voorkomen.

Als je dan je stravatijd wil verbeteren, begin bij afvallen en probeer het daarna op een rustig moment en niet op zondagmorgen.

Knuppels
Heb je ze aangesproken? En gevraagd waar die beuk voor nodig was?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
jmdb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 22 oktober 2020, 13:27

Voor hun en mijn veiligheid heb ik het bij een hoofdschuddend ‘man man man’ gehouden toen ik ze 100 meter later weer inhaalde.

Trots op mezelf, nu 💪🏻
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

jmdb schreef: zo 25 april 2021, 18:31 Voor hun en mijn veiligheid heb ik het bij een hoofdschuddend ‘man man man’ gehouden toen ik ze 100 meter later weer inhaalde.

Trots op mezelf, nu 💪🏻
Verstandig! Ik denk een goed inschatting. Je had waarschijnlijk tegen een muur staan praten en het had niet best geweest voor je humeur
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

De MTB sport lijkt toch ook langzaam aantrekkelijk te blijven, buiten de echte winterperiode, voor een bepaald slag volk .... die je liever niet tegenkomt :((

Maar voor mij weer een bevestiging waarom ik niet op de vaste kudde tijden fiets.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
boskees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: ma 30 oktober 2006, 18:36

Bedrijfskleding? Welk bedrijf of bedrijven? Negatieve reclame is niet wenselijk. Dus graag namen.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Als je ze helemaal op hun nummer wilt zetten zou je ook het bedrijf een mailtje kunnen sturen.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Rayb81 schreef: zo 25 april 2021, 20:39 Als je ze helemaal op hun nummer wilt zetten zou je ook het bedrijf een mailtje kunnen sturen.
Dat werkt het beste. "Wist u dat er mensen zijn die zich niet gedragen terwijl ze met uw bedrijf op hun shirt rijden?" Gegarandeerd succes
jmdb
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 22 oktober 2020, 13:27

boskees schreef: zo 25 april 2021, 20:30 Bedrijfskleding? Welk bedrijf of bedrijven? Negatieve reclame is niet wenselijk. Dus graag namen.
Dat heb ik dus niet meer scherp, had ik idd moeten onthouden
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 846
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Gelukkig zijn de meeste mensen wel beschaafd op de routes. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik denk dat je gewoon pech had.
Goed dat je chill mee om ging, werkt het beste.
Ik probeer mezelf bijvoorbeeld ook niet zo druk te maken om helmlozen op de route.
Je hebt vooral jezelf ermee, ze begrijpen je niet, of willen je niet begrijpen.
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Is er vandaag nog iemand geweest op de routes na de regenval, heb voor morgen ochtend een rondje gepland staan. Ben benieuwd hoe het erbij ligt ;) ?
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

erikvlugt schreef: wo 5 mei 2021, 19:53 Is er vandaag nog iemand geweest op de routes na de regenval, heb voor morgen ochtend een rondje gepland staan. Ben benieuwd hoe het erbij ligt ;) ?
Vanochtend twee rondjes Austerlitz gedaan. De grootste (en haast enige) plas was bij het begin van de track bij het Beauforthuis.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Bahco schreef: wo 5 mei 2021, 20:09
erikvlugt schreef: wo 5 mei 2021, 19:53 Is er vandaag nog iemand geweest op de routes na de regenval, heb voor morgen ochtend een rondje gepland staan. Ben benieuwd hoe het erbij ligt ;) ?
Vanochtend twee rondjes Austerlitz gedaan. De grootste (en haast enige) plas was bij het begin van de track bij het Beauforthuis.
Top dat is goed nieuws! Thanks
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Bij paal ZE8 hangt een boom wat link over het parcours, onder spanning. Niet een voor de trailcrew en facebookloze bikkels, dus gemeld bij de terreineigenaar. Wordt dus aan gewerkt. En je mag er omheen als je het niet vertrouwt.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie