NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

bouwpakket schreef: do 4 juni 2020, 22:09
hoogstraatfan schreef: do 4 juni 2020, 22:06 Lijkt een beetje op de idiote agressieve reactie die je krijgt als je per ongeluk in de buurt komt van de route.
Vertel !
Nog steeds nieuwsgierig naar de achtergrond van deze opmerking
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

bouwpakket schreef: za 6 juni 2020, 07:18
bouwpakket schreef: do 4 juni 2020, 22:09
Vertel !
Nog steeds nieuwsgierig naar de achtergrond van deze opmerking
Snap ik, ben er ook benieuwd naar.
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

At1 schreef: za 6 juni 2020, 08:28
bouwpakket schreef: za 6 juni 2020, 07:18
Nog steeds nieuwsgierig naar de achtergrond van deze opmerking
Snap ik, ben er ook benieuwd naar.
Het wordt ook met de dag spannender. Wat zou er toch gebeurt zijn?
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Om nog wat olie op het misterie te gooien:

Ik kreeg de eerste berichten al binnen in mijn mailbox. Ben ik dan toch "stout" geweest?
Afbeelding
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Fred (mtb-sport) schreef: za 6 juni 2020, 19:04 Om nog wat olie op het misterie te gooien:

Ik kreeg de eerste berichten al binnen in mijn mailbox. Ben ik dan toch "stout" geweest?
Afbeelding
Ik denk dat je een illegaal pad heb genomen parallel aan het telsegment...foei :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Horsthil schreef: za 6 juni 2020, 19:12
Fred (mtb-sport) schreef: za 6 juni 2020, 19:04 Om nog wat olie op het misterie te gooien:

Ik kreeg de eerste berichten al binnen in mijn mailbox. Ben ik dan toch "stout" geweest?
Afbeelding
Ik denk dat je een illegaal pad heb genomen parallel aan het telsegment...foei :winkie:
Dan ook weer extra "herrie in de keuken" bij het Strava topic. Dat allemaal na 1 gravelritje.........................
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Fred (mtb-sport) schreef: za 6 juni 2020, 19:16
Horsthil schreef: za 6 juni 2020, 19:12

Ik denk dat je een illegaal pad heb genomen parallel aan het telsegment...foei :winkie:
Dan ook weer extra "herrie in de keuken" bij het Strava topic. Dat allemaal na 1 gravelritje.........................
En ook nog op militair terrein geweest (snap die afsluiting op de treekerweg niet)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Nog meer regen de grond geraakt?
Mag het al?!

:wink:
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Jurriaan schreef: zo 7 juni 2020, 10:38 Nog meer regen de grond geraakt?
Mag het al?!

:wink:
Geduld.... :-q
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
hurms
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 11 maart 2020, 19:30

Jurriaan schreef: zo 7 juni 2020, 10:38 Nog meer regen de grond geraakt?
Mag het al?!

:wink:
Rij maar wat rondjes over den treek rood en blauw
Dan rijden we het weer vast vooral blauw heeft wat aandacht nodig..
Zal wel leuk zijn austerlitz en zeist open
Dan word het de treek blauw,rood,austerlitz, zeist zo rond de 60km trail in de achtertuin :-q
Onnem
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: wo 13 juli 2016, 20:32

Jurriaan schreef: zo 7 juni 2020, 10:38 Nog meer regen de grond geraakt?
Austerlitzeritz, 4.6 mm tot nu toe vandaag.
https://weathermap.netatmo.com//?zoom=1 ... ap&lang=nl
hoogstraatfan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 1 december 2004, 09:21
Mijn mountainbike: Trek FUEL 90
Contacteer:

bouwpakket schreef: za 6 juni 2020, 18:54
At1 schreef: za 6 juni 2020, 08:28

Snap ik, ben er ook benieuwd naar.
Het wordt ook met de dag spannender. Wat zou er toch gebeurt zijn?
Ff niet hier geweest, doe nog meer leuke dingen. Ik zal jullie nieuwsgierigheid belonen.

Zaterdag 02-05 met 2 vrienden het plan opgevat om een stukje te gaan mountainbiken. Alles wat ik leuk vind mocht niet meer alleen fietsen nog wel. De avond ervoor op internet gekeken want ergens gehoord dat er stukken van de route afgesloten waren. Ook daar zag ik dat er gedeeltes dicht waren.
Via de Krakeling naar het begin van de route gefietst, daar aangekomen allemaal rode linten. Okay hier mag het dus niet, dus gaan we ook niet de route op. Toen we via het laantje van Hagens (Strava zegt dat dit weggetje zo heet) naar een punt verderop in de route wilden fietsen omdat de route daar misschien wel open zou zijn begon er iemand die aan de route aan het werk was als een dolle tegen ons te schreeuwen, wat we in ons hoofd haalden door hier te fietsen en of we geen kranten lazen ( heb niks in de Volkskrant zien staan), hij begon heel druk te doen met zijn telefoon en iets te roepen over BOA"s. Maar terug geroepen dat zulke grote slangen hier volgens ons niet zaten.... Voor de duidelijkheid: we waren niet op de route aan het fietsen. Dhr bedankt voor zijn vriendelijke verzoek en geadviseerd om rustiger te doen omdat al die stress niet goed is voor zijn gezondheid.
Hierna door gefietst naar Lage Vuursche en nog een mooie tocht gemaakt met een stuk keurig aangegeven omleiding erin.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Dus even samenvattend; je gaat een weekje nadat er is aangekondigd dat de routes Zeist en Austerlitz gesloten zijn toch op zoek naar delen die open zijn ... :~

Dan kom je iemand tegen die misschien wel voor de zoveelste keer bikers tegenkomt die de route op willen rijden terwijl deze is afgesloten en schiet daarbij een keer uit z’n slof. Tja kan gebeuren is niet netjes of misschien wat overtrokken in jouw optiek maar verder gebeurt er niets. Je hebt dit 1 keer meegemaakt? Lijkt me nog wel mee te vallen dan. Verplaats je ook eens in de vrijwiligers die hart en ziel in de route stoppen en met pijn deze tijdelijk moeten sluiten. Dan zien ze toch weer mensen die proberen de routes op te gaan. Tja dan heb je wel eens een momentje dat je het zat bent. Heel herkenbaar ... :oops:

Ik was het overigens niet ... dan zou je op route Ede op afgesloten delen moeten komen :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6130
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

hoogstraatfan schreef: ma 8 juni 2020, 22:31
bouwpakket schreef: za 6 juni 2020, 18:54
Het wordt ook met de dag spannender. Wat zou er toch gebeurt zijn?
Ff niet hier geweest, doe nog meer leuke dingen. Ik zal jullie nieuwsgierigheid belonen.

Zaterdag 02-05 met 2 vrienden het plan opgevat om een stukje te gaan mountainbiken. Alles wat ik leuk vind mocht niet meer alleen fietsen nog wel. De avond ervoor op internet gekeken want ergens gehoord dat er stukken van de route afgesloten waren. Ook daar zag ik dat er gedeeltes dicht waren.
Via de Krakeling naar het begin van de route gefietst, daar aangekomen allemaal rode linten. Okay hier mag het dus niet, dus gaan we ook niet de route op. Toen we via het laantje van Hagens (Strava zegt dat dit weggetje zo heet) naar een punt verderop in de route wilden fietsen omdat de route daar misschien wel open zou zijn begon er iemand die aan de route aan het werk was als een dolle tegen ons te schreeuwen, wat we in ons hoofd haalden door hier te fietsen en of we geen kranten lazen ( heb niks in de Volkskrant zien staan), hij begon heel druk te doen met zijn telefoon en iets te roepen over BOA"s. Maar terug geroepen dat zulke grote slangen hier volgens ons niet zaten.... Voor de duidelijkheid: we waren niet op de route aan het fietsen. Dhr bedankt voor zijn vriendelijke verzoek en geadviseerd om rustiger te doen omdat al die stress niet goed is voor zijn gezondheid.
Hierna door gefietst naar Lage Vuursche en nog een mooie tocht gemaakt met een stuk keurig aangegeven omleiding erin.
Weer een mysterie uit de wereld 👍

Volgens mij ken ik die gast wel. Normaal gesproken heeft hij een prima humeur, maar op het moment dat jullie daar reden waren er al zoveel fietsers die daar het beschermd Natuurgebied van Utrechts Landschap inreden. We hadden het er al over gehad hoe verbazend het was dat iedereen daar maar gewoon doorfietst langs de slagboom, het bord met toegangsvoorwaarden van Utrechts Landschap én het hele grote bord Beschermd Natuurgebied.

Mooi dat jullie nog lekker hebben kunnen fietsen op LV :-q
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: ma 8 juni 2020, 22:46
hoogstraatfan schreef: ma 8 juni 2020, 22:31 Ff niet hier geweest, doe nog meer leuke dingen. Ik zal jullie nieuwsgierigheid belonen.

Zaterdag 02-05 met 2 vrienden het plan opgevat om een stukje te gaan mountainbiken. Alles wat ik leuk vind mocht niet meer alleen fietsen nog wel. De avond ervoor op internet gekeken want ergens gehoord dat er stukken van de route afgesloten waren. Ook daar zag ik dat er gedeeltes dicht waren.
Via de Krakeling naar het begin van de route gefietst, daar aangekomen allemaal rode linten. Okay hier mag het dus niet, dus gaan we ook niet de route op. Toen we via het laantje van Hagens (Strava zegt dat dit weggetje zo heet) naar een punt verderop in de route wilden fietsen omdat de route daar misschien wel open zou zijn begon er iemand die aan de route aan het werk was als een dolle tegen ons te schreeuwen, wat we in ons hoofd haalden door hier te fietsen en of we geen kranten lazen ( heb niks in de Volkskrant zien staan), hij begon heel druk te doen met zijn telefoon en iets te roepen over BOA"s. Maar terug geroepen dat zulke grote slangen hier volgens ons niet zaten.... Voor de duidelijkheid: we waren niet op de route aan het fietsen. Dhr bedankt voor zijn vriendelijke verzoek en geadviseerd om rustiger te doen omdat al die stress niet goed is voor zijn gezondheid.
Hierna door gefietst naar Lage Vuursche en nog een mooie tocht gemaakt met een stuk keurig aangegeven omleiding erin.
Weer een mysterie uit de wereld 👍

Volgens mij ken ik die gast wel. Normaal gesproken heeft hij een prima humeur, maar op het moment dat jullie daar reden waren er al zoveel fietsers die daar het beschermd Natuurgebied van Utrechts Landschap inreden. We hadden het er al over gehad hoe verbazend het was dat iedereen daar maar gewoon doorfietst langs de slagboom, het bord met toegangsvoorwaarden van Utrechts Landschap én het hele grote bord Beschermd Natuurgebied.

Mooi dat jullie nog lekker hebben kunnen fietsen op LV :-q
Is het dezelfde gast die altijd bij helmlozen iets schreeuwt wat lijkt op: "Pas op iedereen, iemand zonder helm!!!!!"
Plaats reactie