NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
basdemeijer
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 13 juni 2016, 12:23
Mijn mountainbike: heeft geen zijwieltjes
Contacteer:

Ik weet welk punt je bedoelt, in het mooie flowstuk na paal 5. Stond vorige week ook ineens helemaal stil toen ik bovenop uit kwam. Nu Jump ik minder hard en dan kom ik er gewoon (wel langzaam) door. Daar zullen bikers elkaar wel tegenkomen in het weekend ja.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

basdemeijer schreef:Ik weet welk punt je bedoelt, in het mooie flowstuk na paal 5. Stond vorige week ook ineens helemaal stil toen ik bovenop uit kwam. Nu Jump ik minder hard en dan kom ik er gewoon (wel langzaam) door. Daar zullen bikers elkaar wel tegenkomen in het weekend ja.

Ja dat kan indd wel een punt worden maar mensen elkaar gaan tegen komen.
Maar goed de meeste zullen daar rustig rijden en dan is het goed te doen je moet vooral opletten als je een beetje snelheid hebt en er inspringt inderdaad...

We gaan het merken..
basdemeijer
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 13 juni 2016, 12:23
Mijn mountainbike: heeft geen zijwieltjes
Contacteer:

Er staan nu bij die twee punten (na het jumpje en bij de wortels iets verder op) waarschuwingsbordjes met 'Pas Op'. Hopelijk helpt het. Ik ben gewoon rustig over die stukken gegaan, niet teveel risico nemen :)
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Dat is precies het stuk waar ik gevallen ben.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Beterschap! Hoe was het vandaag op Zeist?
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Lekker weer. Niet te druk, paar kleine mulle stukken.
basdemeijer
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 13 juni 2016, 12:23
Mijn mountainbike: heeft geen zijwieltjes
Contacteer:

Zeist was goed te doen. Helaas zag ik wel dat op het punt waar Cc-rider zijn arm gebroken had ook een paar bikers otb waren gegaan. Daar dus echt even oppassen.
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

basdemeijer schreef:Er staan nu bij die twee punten (na het jumpje en bij de wortels iets verder op) waarschuwingsbordjes met 'Pas Op'. Hopelijk helpt het. Ik ben gewoon rustig over die stukken gegaan, niet teveel risico nemen :)
'k Heb vanochtend allebei de waarschuwingsbordjes gezien. Voor de mensen die de trail niet uit 't hoofd kennen: Beide punten zitten in het deel dat Zeist (rode pijlen) en Austerlitz (paarse pijlen) gemeenschappelijk hebben.

Omdat ik mezelf heel wilde houden om straks Moederdag te kunnen gaan vieren, en ik bij de eerste (veel mul zand op de top van een heuvel in een bocht) net snel genoeg zag hoe ik die rollend kon nemen, ben ik daar vrijwillig afgestapt en gaan lopen. De tweede is (wortels met mul zand) heb ik vermeden door links om de boom heen te rijden. 'k Weet niet of 't mag, maar 't werkt wel. 8)

Verder was Austerlitz uitstekend te doen.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Vanochtend was ik er ook en na het eerste rondje (inderdaad oppassen voor de kuilen) was de crew al bezig! Echt super netjes dat ze het zo goed oppakken! Blijft een mooie ronden!
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Vanochtend hebben we inderdaad op 3 plaatsen bij het begin van Bornia leemhoudend zand aangebracht op de track. In een week tijd waren hier enorme mulle plekken ontstaan. Nu dus weer prima begaanbaar. Beetje regen erover en klaar.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Bedankt daarvoor! Nu is t gelijk weer een fijne bocht na het jumpje
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef:Vanochtend hebben we inderdaad op 3 plaatsen bij het begin van Bornia leemhoudend zand aangebracht op de track. In een week tijd waren hier enorme mulle plekken ontstaan. Nu dus weer prima begaanbaar. Beetje regen erover en klaar.

Top bezig en gewoon zo fijn dat als er hier dus diverse meldingen komen over een stuk de crew gelijk actie onderneemt! En die regen is er gister ook nog geweest dus vanavond maar is kijken hoe het erbij ligt!!
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

bouwpakket schreef:Vanochtend hebben we inderdaad op 3 plaatsen bij het begin van Bornia leemhoudend zand aangebracht op de track. In een week tijd waren hier enorme mulle plekken ontstaan. Nu dus weer prima begaanbaar. Beetje regen erover en klaar.
Met dank aan de trailcrew :-q en precies genoeg regen was Austerlitz vanochtend weer JUMMIE! :-D
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Toch jammer: de 2 dingen die net iets lastiger zijn worden strak getrokken bij wat commentaar. Maar verder flowed Zeist/Austerlitz als een malle! :-q
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

:kiss:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie