NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

bert l. schreef: ma 18 januari 2021, 20:54
Hilco schreef: ma 18 januari 2021, 19:50 ben pas in Zeist komen wonen en heb ATB weer afgestofd ......maar wat is het allemaal verandert zeg en mooi geworden .
Daar ga ik nog een paar jaar van genieten hoop ik :-q
En je gaat zeker ook een vishengel kopen?
Die hobby ik ik na 20 jaar even stil gelegd :(
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Een Duckface is ook een soort Bouwpakket
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Kapitein Iglo schreef: ma 18 januari 2021, 22:26 Ik wil het allemaal niet weten!
Ik wel....

Dus @ Bouwpakket vertel :winkie:
Gebruikersavatar
rapsac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 616
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 21:33

De route (Zeist) is nog steeds vrij nat met her en der modder en plassen. Er waren hedenmiddag tevens wat delen afgesloten vanwege onderhoud. Komende nacht wordt er weer sneeuw/regen verwacht. Morgen dus nog natter...
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

De onderhoudswerkzaamheden waren op een haar na afgerond en dus kwam ik 2,5 plas tegen en thv de afslag naar Austerlitz (KNVB) was het een wat natte toplaag.

Hulde aan de onderhoudscrew :bier:

Zeist was dus top :-q (garantie tot heden zonsondergang)
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

respect voor de onderhoudsploeg :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

JOIN!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

rapsac schreef: za 23 januari 2021, 15:59 De route (Zeist) is nog steeds vrij nat met her en der modder en plassen.
Jurriaan schreef: za 23 januari 2021, 18:58 Zeist was dus top :-q (garantie tot heden zonsondergang)
:~
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 529
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Giant-E schreef: za 23 januari 2021, 22:32
rapsac schreef: za 23 januari 2021, 15:59 De route (Zeist) is nog steeds vrij nat met her en der modder en plassen.
Jurriaan schreef: za 23 januari 2021, 18:58 Zeist was dus top :-q (garantie tot heden zonsondergang)
:~
De vraag is dus, kan ik morgen een rondje Zeisterlitz doen , of niet in het kader van trailrespect?
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Absoluut geen spraken van #trailrespect. Vooraf twijfelde ik, s’ochtends miezerde het in Utrecht nog maar echt Zeist was top. Geen idee of er vannacht nog regen valt, als dat niet valt of weinig dan zeg ik gaan. En als er zon is sluit je aan in de mtbfile..
worstkaas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 529
Lid geworden op: wo 23 april 2014, 12:36
Mijn mountainbike: Canyon Lux 2019

Jurriaan schreef: za 23 januari 2021, 23:04 Absoluut geen spraken van #trailrespect. Vooraf twijfelde ik, s’ochtends miezerde het in Utrecht nog maar echt Zeist was top. Geen idee of er vannacht nog regen valt, als dat niet valt of weinig dan zeg ik gaan. En als er zon is sluit je aan in de mtbfile..
Dan ligt Zeist er heel wat beter bij dan hoge Vuursche en delen van lage Vuursche
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

De foto’s die ik zag van LV, modder. Ben blij dat ik koos voor Zeist. Vroeger was Zeist ook snel weer de oude. En als ik kijk wat de crew vandaag gedaan heeft kan dat weer zo zijn :-q
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

worstkaas schreef: zo 24 januari 2021, 00:14
Jurriaan schreef: za 23 januari 2021, 23:04 Absoluut geen spraken van #trailrespect. Vooraf twijfelde ik, s’ochtends miezerde het in Utrecht nog maar echt Zeist was top. Geen idee of er vannacht nog regen valt, als dat niet valt of weinig dan zeg ik gaan. En als er zon is sluit je aan in de mtbfile..
Dan ligt Zeist er heel wat beter bij dan hoge Vuursche en delen van lage Vuursche
Helaas moet ik het bevestigen. Eigenlijk ligt austerlitz noord er in mijn ogen het beste bij van dit deel van de Heuvelrug. Helaas is het dicht gegaan, want voor de sluiting van boswerkzaamheden was het een feestje daar.
KRRSRR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 januari 2021, 13:04

Klopt wat hier staat, ik heb he vrijdag nog gereden lag er overwegend goed bij. Bovenste stuk ligt dicht, maar is ook prima (zondag gelopen). Was overigens afgelopen zondag een feest. Bizar druk, grote groepen mtb'ers. Bij het beauforthuis was het rondom heel druk. Parkeer afgesloten in de middag.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

KRRSRR schreef: ma 25 januari 2021, 11:16 Klopt wat hier staat, ik heb he vrijdag nog gereden lag er overwegend goed bij. Bovenste stuk ligt dicht, maar is ook prima (zondag gelopen). Was overigens afgelopen zondag een feest. Bizar druk, grote groepen mtb'ers. Bij het beauforthuis was het rondom heel druk. Parkeer afgesloten in de middag.
Ik heb het gevoel dat er gisteren meer mensen juist naar Zeist zijn gegaan, omdat er op de vuursche een best groot en lang stuk erg slecht is. Vooral hoge vuursche lijkt wel de helft minder fietsers te hebben (maar dat betekent nog steeds bizar druk). Wat er op hoge vuursche minder aan fietsers rijdt, lijkt er in zeist meer te zijn. Echter is lage vuursche ook drukker dan normaal (en dat zie je terug aan ongekende slijtage op het 1.0 segment)
Plaats reactie