NP Utrechtse Heuvelrug - Cannondale Zeist - Continental Austerlitz - Kidsroute Austerlitz

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Spandoeken in het bos = Nee
Spandoek ingang/start punt = Ja
Maar dan wel met nuttig informatie zoals bv Helm op :-q ipv nutteloze reclame...waar eigenlijk niemand om vraagt :(
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Hangt er ook een beetje af van wat ze leveren voor die naamgeving toch?
Valt er nog een beetje te rijden op deze route momenteel, of is het allemaal alweer erg zanderig en mul geworden? Ben er geloof ik al 3 jaar niet meer geweest en wilde mss zaterdag die kant op.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

suravida schreef: do 5 mei 2022, 08:57Bert en de zijnen kennende is er ongetwijfeld goed over nagedacht, maar ik wilde toch even mijn ongemak hierover benoemen.
Denk zeker dat er goed over nagedacht is. Vraag me alleen af in hoeverre een sponsor er beter van wordt op moment dat er "Cannondale Zeist" ipv "Zeist" gaat heten.
De kleine zwarte bordjes storen (mij in ieder geval) totaal niet.

Overigens nooit van de sponsor "Kidsroute" gehoord..............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

De sponsor zal er niet beter van worden, maar het is mooi om te zien dat een bedrijf een donatie doet die ten goede komt aan de route/Utrechts Landschap. Alleen zou ik ipv mijn merknaam op elk paaltje eerder geopteerd hebben voor bijvoorbeeld een paar niet schreeuwerige legenda borden met misschien met vastgekabeld gereedschap bij de reguliere entrees van de route. En zet daar dan de bedrijfsnaam ook op.

En zolang de route niet opeens verplicht linksom gereden moet worden :winkie:
Laatst gewijzigd door Nespresso op do 5 mei 2022, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Zoals gezegd: die kleine zwarte bordjes zijn een puike oplossing voor sponsoren. En wellicht dat ik me aanstel, maar sinds ik het bord zag hangen merk ik dat er ergens iets aan me knaagt, vandaar mijn reactie hier. En die kidsroute is vast al wel gespot door Loekie. ;-)
Maar wellicht dat de mensen van Cannondale nu elke week komen scheppen en ook daadwerkelijk de route onder hun hoede nemen. :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Nespresso schreef: do 5 mei 2022, 11:35 Het is mooi om te zien dat een bedrijf een donatie doet die ten goede komt aan de route/Utrechts Landschap. Alleen zou ik ipv mijn merknaam op elk paaltje eerder geopteerd hebben voor bijvoorbeeld een paar niet schreeuwerige legenda borden met misschien met vastgekabeld gereedschap bij de reguliere entrees van de route. En zet daar dan de bedrijfsnaam ook op.

En zolang de route niet opeens verplicht linksom gereden moet worden :winkie:
Binnenkort een Cannondale dropzone op Zeist? Met drops van 30 tot 150 cm om stapsgewijs je skills aan te scherpen? Lijkt me wel wat!
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

En dan met de tekst Scalpel, Habit en Jekyll op de drop-aanloop..
carbon bike, titanium collarbone...
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

38x10 schreef: do 5 mei 2022, 10:12 Valt er nog een beetje te rijden op deze route momenteel, of is het allemaal alweer erg zanderig en mul geworden? Ben er geloof ik al 3 jaar niet meer geweest en wilde mss zaterdag die kant op.
Gistermiddag Austerlitz gedaan en alleen de ene mulle klim was een keer niet te doen omdat er een mini-me in het midden geparkeerd stond. Voor de rest nergens last van. 8)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

suravida schreef: do 5 mei 2022, 08:57 Ik bemerk bij mezelf een enigszins ongemakkelijk gevoel bij het feit dat er de laatste tijd zoveel merken zich zichtbaarder hebben gemaakt bij de routes. Ik kan er niet echt de vinger achter krijgen waarom, maar ergens schuurt er iets in mijn achterhoofd bij dit soort berichten....
Uiteraard heel fijn dat merken de routes en het landschap steunen, maar het voelt voor mij ook een beetje als goede sier maken met het zweet van vele vrijwilligers door er achteraf een zak geld tegenaan te gooien en je naam erop te plakken, of iets in die trant. De subtiele bordjes op de routepaaltjes vindt ik eigenlijk wel een mooie subtiele manier om te laten zien dat er iets gesponsord wordt, maar dat er nu groot merknamen in het bos verschijnen (op de borden bij de entrees, spandoeken tussen de bomen) geeft ergens het gevoel dat ik in de Koopgoot aan het fietsen ben geloof ik. Op de een of andere manier kan ik dat beter matchen met routes als Bergschenhoek of Bikepark Mook, maar in het bos is deze uiting van ons consumentisme me blijkbaar een doorn in het oog (of nog meer de geest)
Grappige is ook dat als er hier was vermeld dat Cannondale de hele route zou sponsoren, maar er niet zijn naam voor had geplakt ik er waarschijnlijk veel minder problemen mee had gehad, maar juist het feit dat iemand de naam van een route "koopt" stoort me en maakt dat Cannondale als merk voor mij juist in mijn achting is gezakt. Waarom niet gewoon iets steunen zonder dat er iets tegenover moet staan? (behalve dan prachtige routes en het terrein waar je klanten kunnen gaan fietsen...)
Bert en de zijnen kennende is er ongetwijfeld goed over nagedacht, maar ik wilde toch even mijn ongemak hierover benoemen.
Eens.

Desondanks, het grote geld weet en handelt naar het feit dat alles te koop is.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jurriaan schreef: do 5 mei 2022, 12:27 Desondanks, het grote geld weet en handelt naar het feit dat alles te koop is.
Wat een onzin
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

38x10 schreef: do 5 mei 2022, 10:12 Hangt er ook een beetje af van wat ze leveren voor die naamgeving toch?
Valt er nog een beetje te rijden op deze route momenteel, of is het allemaal alweer erg zanderig en mul geworden? Ben er geloof ik al 3 jaar niet meer geweest en wilde mss zaterdag die kant op.
Ligt er prima bij, als in, er is wel ergens los zand te vinden, maar geen reden om niet te gaan.
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Cannondale Zeist...

Als Cannondale rijder kan ik dat alleen maar waarderen :-D

En levert ook leuke foto's voor op Strava op, Cannondale fiets tegen MTB paaltje met Cannondale erop.

Nu heb ik al 4x Cannondale (incl. deze 5x) genoemd. Gut, wat ben ik toch goed voor deze sponsor :winkie:

Maarreuh... De kidsroute gaat door Kinder Bueno gesponsord worden :-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bouwpakket schreef: do 5 mei 2022, 13:01 Wat een onzin
Direct op de tenen getrapt.

Maar goed terug naar topic.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jurriaan schreef: do 5 mei 2022, 16:43
bouwpakket schreef: do 5 mei 2022, 13:01 Wat een onzin
Direct op de tenen getrapt.
En dat is weer onzin. Ben benieuwd naar je volgende onzinnige opmerking
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Nog even wachten...... dan komen de argumenten.....]hopelijk[/sizewordt anders wel echt huilen.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Plaats reactie