NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
dubbelop
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1397
Lid geworden op: zo 4 september 2005, 15:40
Mijn mountainbike: MSC Zion tandem

Het nieuwe stuk heet weer Harry Slinger:
Afbeelding

Voor wie een keer een paalnummer nodig heeft: nummer AM37 staat bij de start van Harry Slinger, bij een kruising met een wandelpad is het AM38.
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door dubbelop op za 3 augustus 2019, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3880
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Zou wel mooi zijn als de gene die het Strava segment gemaakt heeft er ook even de juiste naam aan hangt.

Morgen misschien ook maar even komen buurten. Al een tijdje niet geweest. Zijn er nog zaken veranderd/afgesloten? Ik heb Facebook de deur uit gedonderd. (Op zouten met die aandacht hoererij) dus die faxen krijg ik niet meer mee. Is daar ook een nieuwsbrief of zoiets voor?
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

TenZNL schreef: za 3 augustus 2019, 16:53
Victor1977 schreef: za 3 augustus 2019, 16:40 Ik ga morgen misschien ook die kant op. Tijdje geleden alweer
FYI: Wij zijn er om 12:00 op de P van de Bergweg.
Thanks. 12 uur red ik sowieso niet aangezien ik dan iemand naar schiphol moet brengen. Maar ik hoop er wel rond 13:00 a 13:30 uur te zijn en misschien kom ik jullie wel tegen in jullie afkoelrondje :)
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1388
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

dubbelop schreef: za 3 augustus 2019, 17:11 Het nieuwe stuk heet weer Harry Slinger:
Afbeelding

Voor wie een keer een paalnummer nodig heeft: nummer AM37 staat bij de start van Harry Slinger, bij een kruising met een wandelpad is het AM38.
Afbeelding

Afbeelding
Jullie hebben goed je best gedaan!
Heel erg gaaf!!!
Sneeuwmonster
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

TenZNL schreef: za 3 augustus 2019, 16:53
Victor1977 schreef: za 3 augustus 2019, 16:40 Ik ga morgen misschien ook die kant op. Tijdje geleden alweer
FYI: Wij zijn er om 12:00 op de P van de Bergweg.
hmmm ik ga proberen er dan ook te zijn!! ligt beetje aan de kids en de vrouw ( zoals altijd )...
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Victor1977 schreef: za 3 augustus 2019, 18:41 Thanks. 12 uur red ik sowieso niet aangezien ik dan iemand naar schiphol moet brengen. Maar ik hoop er wel rond 13:00 a 13:30 uur te zijn en misschien kom ik jullie wel tegen in jullie afkoelrondje :)
Jij had mijn nr, toch? App anders maar als je er bent, dan zoeken we je wel op.

Tijgerhaai schreef: za 3 augustus 2019, 18:11 Zou wel mooi zijn als de gene die het Strava segment gemaakt heeft er ook even de juiste naam aan hangt.

Morgen misschien ook maar even komen buurten. Al een tijdje niet geweest. Zijn er nog zaken veranderd/afgesloten? Ik heb Facebook de deur uit gedonderd. (Op zouten met die aandacht hoererij) dus die faxen krijg ik niet meer mee. Is daar ook een nieuwsbrief of zoiets voor?
In dit topic wordt volgens mij ook alles gepost?
Vorige week was alles open (dwz Amerongen, Rhenen en HG)
RoySmit schreef: za 3 augustus 2019, 19:58
TenZNL schreef: za 3 augustus 2019, 16:53
FYI: Wij zijn er om 12:00 op de P van de Bergweg.
hmmm ik ga proberen er dan ook te zijn!! ligt beetje aan de kids en de vrouw ( zoals altijd )...
Gewoon een beetje lief zijn vanavond voor de vrouw :wink:
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

TenZNL schreef: za 3 augustus 2019, 20:02
Victor1977 schreef: za 3 augustus 2019, 18:41 Thanks. 12 uur red ik sowieso niet aangezien ik dan iemand naar schiphol moet brengen. Maar ik hoop er wel rond 13:00 a 13:30 uur te zijn en misschien kom ik jullie wel tegen in jullie afkoelrondje :)
Jij had mijn nr, toch? App anders maar als je er bent, dan zoeken we je wel op.

Tijgerhaai schreef: za 3 augustus 2019, 18:11 Zou wel mooi zijn als de gene die het Strava segment gemaakt heeft er ook even de juiste naam aan hangt.

Morgen misschien ook maar even komen buurten. Al een tijdje niet geweest. Zijn er nog zaken veranderd/afgesloten? Ik heb Facebook de deur uit gedonderd. (Op zouten met die aandacht hoererij) dus die faxen krijg ik niet meer mee. Is daar ook een nieuwsbrief of zoiets voor?
In dit topic wordt volgens mij ook alles gepost?
Vorige week was alles open (dwz Amerongen, Rhenen en HG)
RoySmit schreef: za 3 augustus 2019, 19:58

hmmm ik ga proberen er dan ook te zijn!! ligt beetje aan de kids en de vrouw ( zoals altijd )...
Gewoon een beetje lief zijn vanavond voor de vrouw :wink:
Dat kan nog gezellig worden dan. Helaas heb ik je nummer niet dus als je die zou kunnen sturen via pb dan app ik wanneer ik er ben.

@Roy gewoon zeggen dat het een mini meeting is :)
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Victor1977 schreef: za 3 augustus 2019, 23:31 Dat kan nog gezellig worden dan. Helaas heb ik je nummer niet dus als je die zou kunnen sturen via pb dan app ik wanneer ik er ben.
PB verstuurd :-q
Magic ed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 18 april 2018, 15:37

Harry Slinger is een mooie afwisseling in de route, thanks!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik waande me zelfs even in een Bikepark in de Alpen op de nieuwe Harrie Slinger. Heel erg gaaf geworden :-q
Dit lijkt me overigens wel de ideale plek om een lusje omhoog aan te leggen want op het wandelpad naast de route wandelden en fietsen nogal wat liefhebbers weer omhoog. (En ja, ik ben zelf ook maar een keer extra omhoog gelopen. Heb ook nog gepoogd een legale zo kort mogelijke fietsroute te zoeken, maar dan maak je wel een hele erge grote lus voor je weer hier bent.
Iets als de rotonde op Lage Vuursche wellicht?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dat zagen wij ook idd, Kermit wilde ook terug. Helaas hadden we geen flauw idee hoe daar weer te komen :lol:
De regen heeft de routes trouwens goed gedaan, lekker veel grip! 8)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik heb dus de hele route gewoon nog een keer gereden :D

Maar leuk stukkie hoor, zeker als je het nog wat beter leert kennen... :-q
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Jammer dat ik jullie heb gemist. Mijn helm vergeten zat niet in de planning en na dik een uur rijden wil je niet terug naar huis.
Alle winkels in de omgeving natuurlijk gesloten op zondag maar na wat google werk heb ik morethanbikes.nl gevonden in Veenendaal die normaliter mtb's verhuren. Maar de aardige eigenaar had wel een helmpje liggen die ik mocht lenen en dus kon ik weer terug om een rondje hoge ginkel en amerongen te doen. Achteraf uiteraard weer naar Veenendaal om helm terug te geven. :-D

Dat nieuwe stukje is inderdaad leuk.
Misterelmo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 26 augustus 2018, 07:58

Wat een fantastische nieuwe Harry Slinger trail zeg. Hardop zitten lachen van plezier tijdens het rijden!!!
Klusteam MTB Zuid Veluwe
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Positief verrast door Harry Slinger afgelopen weekend!
Moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen en even uitvinden waar de wielen aan de grond te houden en waar wel te springen (want daar ging al een en ander fout bij mij). Maar super leuk!

Ik hoop dat iedereen zijn/haar skills beetje kan inschatten, en dat dit stuk niet hetzelfde lot wacht als het lijntje waar de 'tafels' ooit in lagen. Want er is behoorlijk snelheid te maken (waar ik overigens erg blij van word)
Plaats reactie