NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Ik mis de context
MTBarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: zo 20 januari 2008, 21:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 999rslGrand, focus raven 29'er
Contacteer:

B100 schreef: ma 1 juni 2020, 13:36
Dank dat de genoemde routes (samen met andere randstadrondjes als zoetermeer, oostvoorne, spaarnwoude) rijtechnisch gezien meer met mtb te maken dan het gemiddelde UHR rondje (misschien Kwintelooyen uitgezonderd)
Kijk nou komen we ergens-> de vraag: Wat is mtb! Goede vraag om in een heel mooi nieuw shiny topic te gaan beantwoorden! :bier:
MTB Utrechtse heuvelrug
Kaart MTBUH
Algemene Facebookpagina
Homepage MTB Utrechtse Heuvelrug
Alle routes op Google maps:
http://goo.gl/hfe2PT
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 13:40Ik mis de context
+1.
- Ik heb nu zo'n beetje alle NL routes langs zien komen die niet met de UHR te maken hebben
- Ik heb zo'n beetje alle oplossingen gezien/gelezen en welke "missers" er zijn gemaakt bij aanleg
- Onder de 10km is het onaantrekkelijk, dus blijft iedereen weg. Amerongen deel1 en Amerongen deel2 en beide geen echte ronde maar van A naar B. Echter te combineren als ronde..............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 13:40 Ik mis de context
Dan moet je maar even wat pagina's teruglezen
Downhill is geen grapje
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

B100 schreef: ma 1 juni 2020, 15:20
Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 13:40 Ik mis de context
Dan moet je maar even wat pagina's teruglezen
Of jij moet leren quoten :wink: . In dit topic staat niks.
Blastfromthepast
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: wo 8 juni 2016, 22:24

Ik heb na geheelonthouding afgelopen woensdag Amerongen gereden. De route was toen echt goed te doen. Weinig aan de hand. Vandaag weer een rondje gedaan, maar de route is echt erg achteruit gegaan in nog geen week tijd. Echt extreme slijtage op sommige punten. Ook voor Hoge Ginkel trouwens. Ik ben na een tijdje de route ook weer afgegaan, en laat hem voorlopig weer links liggen. Ik denk dat het door de drukte aardig aan puin gereden is.
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 15:26
B100 schreef: ma 1 juni 2020, 15:20
Dan moet je maar even wat pagina's teruglezen
Of jij moet leren quoten :wink: . In dit topic staat niks.
Ik ga geen concrete personen quoten. Reageerde alleen op een verzoek van een andere forummer om wat voorbeelden....

Succes er mee....
Downhill is geen grapje
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 789
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Hee B100 wazeggie :winkie:
Ik ben het met je eens trouwens.....
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Volgorde is verkeerd, komt uit twee topics, context ontbreekt volledig en als iemand ze wil lezen, ze staan bij Den Treek en het Rhenen topic. Allemaal grapjes in een logische context, waar verder geen andere boodschap of haat achter zit. En het is ook geen geheim dat ze van mij zijn.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Tis jammer dat het internet zo 'vervormt', want ik denk dat we allemaal op 1 lijn zitten. En ik ken eigenlijk niemand die geen respect heeft van wat anderen doen onder de bouwers. Ook hier herken ik dat niet. Wel wat lui die extreem bot uit de hoek komen, maar dat is hier en daar te verwachten... :bier:

Alleen als je ziet wat een berg stront de lui die zich inzetten over zich heen krijgen, dan schiet je wat eerder in de verdediging. En dat kan negatief opgevat worden.


En dat B100 de hand even in eigen boezem steekt: je komt niet over als iemand die er kijk op heeft... Dat zal misschien juist niet zo zijn, maar het komt in ieder geval niet over. Houd daar dus ook even rekening mee voordat je anderen gaat beschuldigen!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6134
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 15:52 Volgorde is verkeerd, komt uit twee topics, context ontbreekt volledig en als iemand ze wil lezen, ze staan bij Den Treek en het Rhenen topic. Allemaal grapjes in een logische context, waar verder geen andere boodschap of haat achter zit. En het is ook geen geheim dat ze van mij zijn.
Zat je weer grapjes te maken?

Boefje!
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: ma 1 juni 2020, 16:06
Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 15:52 Volgorde is verkeerd, komt uit twee topics, context ontbreekt volledig en als iemand ze wil lezen, ze staan bij Den Treek en het Rhenen topic. Allemaal grapjes in een logische context, waar verder geen andere boodschap of haat achter zit. En het is ook geen geheim dat ze van mij zijn.
Zat je weer grapjes te maken?

Boefje!
Oeps :winkie:

Downhill is geen grapje, dus ik zal voortaan alleen over platte routes praten
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jongens, de terrassen zijn weer open. Er mag weer gezopen en gefietst worden dus het is niet meer nodig om hier op het forum je ontwenningsverschijnselen te spuien :bier:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10862
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

De eerste dag niet er direct een drinkgelag van maken. Drink met mate. Drink met maten
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
B100
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1305
Lid geworden op: wo 6 oktober 2004, 17:28

Horsthil schreef: ma 1 juni 2020, 15:52 Volgorde is verkeerd, komt uit twee topics, context ontbreekt volledig en als iemand ze wil lezen, ze staan bij Den Treek en het Rhenen topic. Allemaal grapjes in een logische context, waar verder geen andere boodschap of haat achter zit. En het is ook geen geheim dat ze van mij zijn.
So what dat het in ook in andere UHR topics staat, het gaat er om dat er openlijk goedkoop leedvermaak over andere routes wordt gepost. Routes waar vrijwilligers vaak ook met ziel en zaligheid mee bezig zijn. Soms met wisselend succes, maar dat geeft je nog geen vrijbrief om daar flauwe grappen over te gaan maken, ongeacht de context. Ook al zit er geen haat achter en is het als een grap bedoeld, hoe denk je dat dit overkomt op de vrijwilligers van die route (die hier waarschijnlijk ook wel mee zitten)? Niet erg positief in ieder geval.

En als er in een vergelijkbare (logische) context kritiek of grappen over de UHR worden gemaakt (de krantentassenfiets etc) of die lelijke jongen uit Schoorl bemoeien zich er mee, nou nou, dan is iedereen weer zwaar verongelijkt en snapt iedereen behalve de UHR crew het niet.
Downhill is geen grapje
Plaats reactie