NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

MacReal schreef: di 30 maart 2021, 10:05 Even wat anders, heeft iemand enig idee wie er foto's aan het maken was afgelopen zaterdagmiddag bij de marmottenbak?
De modepolitie...

Je staat er vast niet goed op :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Jan the Man schreef: di 30 maart 2021, 09:33
Horsthil schreef: ma 29 maart 2021, 22:09 Tijd voor een carrière switch dus!!!
Dat wordt het een enorme stap voorwaarts (titanium bomen) of weer terug naar de middeleeuwen (houten wielen). Willen we dat risico lopen? :tong :wink:

Ciao
Jan
Dan zou ik eerst maar beginnen met deze:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Lars TB schreef: di 30 maart 2021, 11:10
MacReal schreef: di 30 maart 2021, 10:05 Even wat anders, heeft iemand enig idee wie er foto's aan het maken was afgelopen zaterdagmiddag bij de marmottenbak?
De modepolitie...

Je staat er vast niet goed op :bier:
Daar heb ik geen foto voor nodig :winkie:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Een hobby-fotograaf uit Veenendaal. Hij heeft ons wel eens benaderd of we interesse hadden. Hoewel sympathiek lag het te ver van onze kerntaken af.
Heel af ten toe staat er een foto van zijn hand in de Rijnpost, het lokale HAH-blad
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vanochtend voor de regen een UHR-3 gereden, Le, Am en Rh mogen wel weer wat water hebben. Veel glijden door de losse bovenlaag.
Ik was overigens blij verrast hoor, dat de tracks er behoorlijk "slecht" bij lagen. Veel geulen, wortels, remkuilen. Zeg maar ATB onvriendelijk.
Absoluut geen racebaan meer, en dat is goed. Toch weer veel groepen gespot, waaronder een clinic (?) met 6 tot 8 deelnemers bovenop de Y-tell klim. :~
DennisP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: ma 9 november 2009, 14:39
Mijn mountainbike: Prime v3 - Orange crush

Giant-E schreef: za 10 april 2021, 14:48 Ik was overigens blij verrast hoor, dat de tracks er behoorlijk "slecht" bij lagen. Veel geulen, wortels, remkuilen. Zeg maar ATB onvriendelijk.
Absoluut geen racebaan meer, en dat is goed. Toch weer veel groepen gespot, waaronder een clinic (?) met 6 tot 8 deelnemers bovenop de Y-tell klim. :~
Gisteren Amerongen en Rhenen gereden en vond het er ook leuk bij liggen door de wortels en remkuilen, beetje zoals het hoort. Wel een leuke middag gehad.

Is Y-tell het stuk met +/- 6 kombochten kort achter elkaar? Dicht bij de parkeerplaats aan de bergweg? (zie die naam vaker voorbijkomen en heb geen idee welk stuk het is :-D )
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

DennisP schreef: za 10 april 2021, 15:20
Giant-E schreef: za 10 april 2021, 14:48 Ik was overigens blij verrast hoor, dat de tracks er behoorlijk "slecht" bij lagen. Veel geulen, wortels, remkuilen. Zeg maar ATB onvriendelijk.
Absoluut geen racebaan meer, en dat is goed. Toch weer veel groepen gespot, waaronder een clinic (?) met 6 tot 8 deelnemers bovenop de Y-tell klim. :~
Gisteren Amerongen en Rhenen gereden en vond het er ook leuk bij liggen door de wortels en remkuilen, beetje zoals het hoort. Wel een leuke middag gehad.

Is Y-tell het stuk met +/- 6 kombochten kort achter elkaar? Dicht bij de parkeerplaats aan de bergweg? (zie die naam vaker voorbijkomen en heb geen idee welk stuk het is :-D )
Het laatste technische segment voor de rechte klim naar parkeerplaats bergweg. :-q
DennisP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: ma 9 november 2009, 14:39
Mijn mountainbike: Prime v3 - Orange crush

Duidelijk. Weer een mysterie minder :-q
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Giant-E schreef: za 10 april 2021, 14:48 Ik was overigens blij verrast hoor, dat de tracks er behoorlijk "slecht" bij lagen. Veel geulen, wortels, remkuilen. Zeg maar ATB onvriendelijk.
Absoluut geen racebaan meer, en dat is goed. Toch weer veel groepen gespot, waaronder een clinic (?) met 6 tot 8 deelnemers bovenop de Y-tell klim. :~
Ik dacht, ik pak mijn hardtail een keer voor de UHR (normaal gebruik ik die voor de trainingsrondjes in de regio).
Mijn rug was het er dus niet mee eens. Maar wel gaaf, het was echt weer een keertje werken om snelheid vast te houden.

Ik zag overigens een echtpaar in ANWB outfit en elektrische stadfietsen zo het parcours opgaan bij terugkomst in Leersum.
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2090
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

[/quote]
Ik zag overigens een echtpaar in ANWB outfit en elektrische stadfietsen zo het parcours opgaan bij terugkomst in Leersum.
[/quote]


Ik geef ze groot gelijk. Lekker genieten van de natuur, doen wij ook ! Ze hadden wel een helm op toch ?
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Of het genieten is op een ongeveerde stadsfiets kun je wel een discussie over voeren :tong

Ik had zelf voor het LDS pad gekozen met dat materiaal :bier:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

KILROY schreef: za 10 april 2021, 22:25 Of het genieten is op een ongeveerde stadsfiets kun je wel een discussie over voeren :tong

Ik had zelf voor het LDS pad gekozen met dat materiaal :bier:
Is in weze nog een mooier pad ook..
Het was vast de enige echte Tsibili
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Giant-E schreef: za 10 april 2021, 14:48...... Zeg maar ATB onvriendelijk.
Dat is ook de bedoeling, parcours is meer voor de MTB :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef: zo 11 april 2021, 07:21
Giant-E schreef: za 10 april 2021, 14:48...... Zeg maar ATB onvriendelijk.
Dat is ook de bedoeling, parcours is meer voor de MTB :winkie:
Voor een atb is het dan weer otb vriendelijk :bier:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Fred (mtb-sport) schreef: zo 11 april 2021, 07:21
Giant-E schreef: za 10 april 2021, 14:48...... Zeg maar ATB onvriendelijk.
Dat is ook de bedoeling, parcours is meer voor de MTB :winkie:
Dat bedoelde ik ook, Fred.Het mag allemaal wat minder toegankelijk wat mij betreft. Maak AM en LE maar wat technischer.

Al heeft natuurlijk iedereen recht om er te rijden, maar wat regulering is wel noodzakelijk. Nu staat de P Bergweg elke zondag ramvol, tot ergernis van vele wandelaars.
Plaats reactie