NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16077
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 20:42
hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 00:59

Het is was meer concreet geworden. Mijn bike buddy is er helaas niet meer bij. Ik zou alleen vanuit België komen en dacht misschien met een fijn groepje noorderburen de hotspots te doen? Mijn conditie is barslecht, techniek ook niet echt om over naar huis te schrijven, daarvoor fiets ik te weinig. :lol: dus als iemand zich geroepen voelt mag hij/zij zich melden om een lieve Belg mee op sleeptouw te nemen.
Ik had gehoopt op wat meer gastvrijheid. Ik dacht direct een uitnodiging te krijgen. Een plakje kaas en een glaasje karnemelk :lol:
Misschien even melden wanneer je wilt komen?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zondagochtend 9:00 uur op de Bergweg parkeren, er staan voldoende groepen synchroonstoempers waar je bij kan aansluiten.
Bijkomend voordeel: Je kan ze enigszins verstaan. :-q Nadeel is dan weer dat je waarschijnlijk al na 1 minuut moet lossen.
Gebruikersavatar
ktemmetje
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 12:25

hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 20:42
hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 00:59

Het is was meer concreet geworden. Mijn bike buddy is er helaas niet meer bij. Ik zou alleen vanuit België komen en dacht misschien met een fijn groepje noorderburen de hotspots te doen? Mijn conditie is barslecht, techniek ook niet echt om over naar huis te schrijven, daarvoor fiets ik te weinig. :lol: dus als iemand zich geroepen voelt mag hij/zij zich melden om een lieve Belg mee op sleeptouw te nemen.
Ik had gehoopt op wat meer gastvrijheid. Ik dacht direct een uitnodiging te krijgen. Een plakje kaas en een glaasje karnemelk :lol:
Als die lieve belg dan ook even kenbaar maakt wanneer hij langs denkt te komen, kunnen mensen iets gerichter reageren. :-q
Wil je doordeweeks of in het weekeinde? Laat maar wat opties langskomen misschien kan ik je wel ff rondleiden.
Aantal kilometers? We kunnen hier variëren van 3 klm tot 90 klm.
Woon zelf praktisch naast de route Amerongen.
Kaas, melk, drop, stroopwafel?
Gr, Anjo.
Bulls Copperhead 3 Starre SS 2015 - Giant Trance 2 29-er 2019
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Giant-E schreef: ma 9 december 2019, 20:59 Zondagochtend 9:00 uur op de Bergweg parkeren, er staan voldoende groepen synchroonstoempers waar je bij kan aansluiten.
Niet weer he :winkie:
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Lars TB schreef: ma 9 december 2019, 20:54
hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 20:42
Ik had gehoopt op wat meer gastvrijheid. Ik dacht direct een uitnodiging te krijgen. Een plakje kaas en een glaasje karnemelk :lol:
Misschien even melden wanneer je wilt komen?
Zondag 15 december of donderdag 19 december, met voorkeur waarschijnlijk voor de 19de.
190 km reisweg, in ideale omstandigheden 2u15 rijden zonder file.
Giant-E schreef: ma 9 december 2019, 20:59 Zondagochtend 9:00 uur op de Bergweg parkeren, er staan voldoende groepen synchroonstoempers waar je bij kan aansluiten.
Bijkomend voordeel: Je kan ze enigszins verstaan. :-q Nadeel is dan weer dat je waarschijnlijk al na 1 minuut moet lossen.
Uhhhhh :lol:
ktemmetje schreef: ma 9 december 2019, 21:02
hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 20:42
Ik had gehoopt op wat meer gastvrijheid. Ik dacht direct een uitnodiging te krijgen. Een plakje kaas en een glaasje karnemelk :lol:
Als die lieve belg dan ook even kenbaar maakt wanneer hij langs denkt te komen, kunnen mensen iets gerichter reageren. :-q
Wil je doordeweeks of in het weekeinde? Laat maar wat opties langskomen misschien kan ik je wel ff rondleiden.
Aantal kilometers? We kunnen hier variëren van 3 klm tot 90 klm.
Woon zelf praktisch naast de route Amerongen.
Kaas, melk, drop, stroopwafel?
Gr, Anjo.
Zondag 15 december of donderdag 19 december. Met voorkeur waarschijnlijk voor de 19de.
Langste wat ik hier heb gereden is 35 - 40 km Ardennenrit (Aywaille - Remouchamps). Of 50 km (singletracks midden Limburg). Heb de laatste 5 maanden welgeteld 3 tochtjes gedaan dus conditie is klote en heb nog nooit echte flowtracks gereden. Heb je ook kroketten en pindasaus?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 00:31 Zondag 15 december of donderdag 19 december. Met voorkeur waarschijnlijk voor de 19de.
Langste wat ik hier heb gereden is 35 - 40 km Ardennenrit (Aywaille - Remouchamps). Of 50 km (singletracks midden Limburg). Heb de laatste 5 maanden welgeteld 3 tochtjes gedaan dus conditie is klote en heb nog nooit echte flowtracks gereden. Heb je ook kroketten en pindasaus?
Ik hoor het al, dat wordt een rondje Proloog of Berghuis :lol:
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

TenZNL schreef: di 10 december 2019, 00:40
hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 00:31 Zondag 15 december of donderdag 19 december. Met voorkeur waarschijnlijk voor de 19de.
Langste wat ik hier heb gereden is 35 - 40 km Ardennenrit (Aywaille - Remouchamps). Of 50 km (singletracks midden Limburg). Heb de laatste 5 maanden welgeteld 3 tochtjes gedaan dus conditie is klote en heb nog nooit echte flowtracks gereden. Heb je ook kroketten en pindasaus?
Ik hoor het al, dat wordt een rondje Proloog of Berghuis :lol:
Heb je dat ook in het Belgisch aub?
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 01:05
TenZNL schreef: di 10 december 2019, 00:40 Ik hoor het al, dat wordt een rondje Proloog of Berghuis :lol:
Heb je dat ook in het Belgisch aub?
Bier drinken en kroketten eten bij een café of restaurant bij de route
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

1) Bij de plaatselijke sporthal beginnen en eindigen, want zo gewend van de Bloso.
2) Niets restaurant, gewoon naderhand langs het frietkot.
3) Als er tegenliggers zijn die geen meter ruimte laten, kan het wat langer gaan duren. :winkie:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 20:42
hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 00:59Het is was meer concreet geworden. Mijn bike buddy is er helaas niet meer bij. Ik zou alleen vanuit België komen en dacht misschien met een fijn groepje noorderburen de hotspots te doen? Mijn conditie is barslecht, techniek ook niet echt om over naar huis te schrijven, daarvoor fiets ik te weinig. :lol: dus als iemand zich geroepen voelt mag hij/zij zich melden om een lieve Belg mee op sleeptouw te nemen.
Ik had gehoopt op wat meer gastvrijheid. Ik dacht direct een uitnodiging te krijgen. Een plakje kaas en een glaasje karnemelk :lol:
Iemand die je niet kent op sleeptouw nemen die een bar slechte conditie heeft in de wintermaanden (dus koud/nat). Best gek dat er geen vrijwilligers zijn.........
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 01:05
TenZNL schreef: di 10 december 2019, 00:40
Ik hoor het al, dat wordt een rondje Proloog of Berghuis :lol:
Heb je dat ook in het Belgisch aub?
Allez, websites zeggen meer dan woorden: https://deproloog.cc/ en http://www.hetberghuis.nl/
Kroketten, pannekoeken en satesaus :)
Fred (mtb-sport) schreef: di 10 december 2019, 09:07 Iemand die je niet kent op sleeptouw nemen die een bar slechte conditie heeft in de wintermaanden (dus koud/nat). Best gek dat er geen vrijwilligers zijn.........
Fred heeft wel een puntje hier. Ik ben helemaal niet te beroerd om je op sleeptouw te nemen maar "bar slecht" is ook nog eens een rekbaar begrip en Amerongen/Leersum/Hoge Ginkel hebben best wat hoogtemeters waarbij het venijn in de staart zit. Als je 5 maanden maar 3 tochtjes hebt gereden (ken je verdere levensstijl ook niet) dan denk ik dat je best gaat afzien.
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Horsthil schreef: di 10 december 2019, 01:53
hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 01:05

Heb je dat ook in het Belgisch aub?
Bier drinken en kroketten eten bij een café of restaurant bij de route
Mmmm, lekker :lol:
cheeta schreef: di 10 december 2019, 07:15 1) Bij de plaatselijke sporthal beginnen en eindigen, want zo gewend van de Bloso.
2) Niets restaurant, gewoon naderhand langs het frietkot.
3) Als er tegenliggers zijn die geen meter ruimte laten, kan het wat langer gaan duren. :winkie:
Klinkt goed 8)
Fred (mtb-sport) schreef: di 10 december 2019, 09:07
hitchhikerzguide schreef: ma 9 december 2019, 20:42Ik had gehoopt op wat meer gastvrijheid. Ik dacht direct een uitnodiging te krijgen. Een plakje kaas en een glaasje karnemelk :lol:
Iemand die je niet kent op sleeptouw nemen die een bar slechte conditie heeft in de wintermaanden (dus koud/nat). Best gek dat er geen vrijwilligers zijn.........
Daarom dat ik het vraag, wie bereid is om een ritje te maken. Ik kan best wel wat trappen. Ik ga gewoon niet vaak genoeg biken (geen tijd) om een uitstekende conditie te hebben zoals de meesten hier.
TenZNL schreef: di 10 december 2019, 09:46
hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 01:05

Heb je dat ook in het Belgisch aub?
Allez, websites zeggen meer dan woorden: https://deproloog.cc/ en http://www.hetberghuis.nl/
Kroketten, pannekoeken en satesaus :)
Fred (mtb-sport) schreef: di 10 december 2019, 09:07 Iemand die je niet kent op sleeptouw nemen die een bar slechte conditie heeft in de wintermaanden (dus koud/nat). Best gek dat er geen vrijwilligers zijn.........
Fred heeft wel een puntje hier. Ik ben helemaal niet te beroerd om je op sleeptouw te nemen maar "bar slecht" is ook nog eens een rekbaar begrip en Amerongen/Leersum/Hoge Ginkel hebben best wat hoogtemeters waarbij het venijn in de staart zit. Als je 5 maanden maar 3 tochtjes hebt gereden (ken je verdere levensstijl ook niet) dan denk ik dat je best gaat afzien.
Ik kan best wel wat rijden, maar verwacht niet dat ik met een hoog gemiddelde de ritjes afwerk. Ik kan ook oneerlijk zijn op voorhand en dan iemand tot last zijn. Vandaar dus dat ik gewoon meld dat ik graag eens naar de UHR wil komen en of er iemand "goesting" heeft om mee te rijden, maar dat mijn conditiepeil niet goed is. Niets mis mee toch?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 14:36 Ik kan best wel wat rijden, maar verwacht niet dat ik met een hoog gemiddelde de ritjes afwerk. Ik kan ook oneerlijk zijn op voorhand en dan iemand tot last zijn. Vandaar dus dat ik gewoon meld dat ik graag eens naar de UHR wil komen en of er iemand "goesting" heeft om mee te rijden, maar dat mijn conditiepeil niet goed is. Niets mis mee toch?
Fair enough...mocht je zondag a.s. rond 11:00-11:30 willen aanhaken (Do 19-12 is helaas een gewone werkdag), dan ben je welkom. Afterride party in de Proloog inclusief :)

Stuur anders maar een PBtje voor de details .
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

TenZNL schreef: di 10 december 2019, 14:52
hitchhikerzguide schreef: di 10 december 2019, 14:36 Ik kan best wel wat rijden, maar verwacht niet dat ik met een hoog gemiddelde de ritjes afwerk. Ik kan ook oneerlijk zijn op voorhand en dan iemand tot last zijn. Vandaar dus dat ik gewoon meld dat ik graag eens naar de UHR wil komen en of er iemand "goesting" heeft om mee te rijden, maar dat mijn conditiepeil niet goed is. Niets mis mee toch?
Fair enough...mocht je zondag a.s. rond 11:00-11:30 willen aanhaken (Do 19-12 is helaas een gewone werkdag), dan ben je welkom. Afterride party in de Proloog inclusief :)

Stuur anders maar een PBtje voor de details .
Bedankt, even kijken wat de agenda zegt. Zondag zou misschien gaan hoewel donderdag sowieso gaat (dagje verlof genomen en geen verplichtingen). Zondag nog een verplichting maar weet nog niet hoe laat, met 2u15 enkele reisweg moet ik dus even kijken of die puzzel gaat passen.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Je zou ook wat informatie kunnen verzamelen en de routes solo rijden als er niemand kan.
Routes zijn goed genoeg uitgepijld en zeker met GPS kan het niet fout gaan.

Wat betreft conditie ondermaats en technisch gemiddeld niveau, ik denk dat de gemiddelde Belg beter technisch kan rijden dan de gemiddelde Nederlander.
Plaats reactie