Dat lijkt me knap... .Mario070 schreef:De kuilen zijn nu stukken beter te rijden, ik vind het verschil aanzienlijk en daardoor ze zijn nu echt veel makkelijker te nemen ...
Dan vraag ik me af hoe langzaam je voorheen was?
Dat lijkt me knap... .Mario070 schreef:De kuilen zijn nu stukken beter te rijden, ik vind het verschil aanzienlijk en daardoor ze zijn nu echt veel makkelijker te nemen ...
Wist je natúúrlijk nog niet....maar ik ben knap... maar waar het om gaat, is dat je deze kuilen vaker tegen komt op de UHR, en in één geval zijn ze zelfs hoger waarvan de derde geen achter kant heeft (zowat recht naar beneden) en daar hoor ik niemand over...Lars TB schreef:Dat lijkt me knap... .Mario070 schreef:De kuilen zijn nu stukken beter te rijden, ik vind het verschil aanzienlijk en daardoor ze zijn nu echt veel makkelijker te nemen ...
Dan vraag ik me af hoe langzaam je voorheen was?
Tja, Thijs Zonneveld laat ons ook in de steek lijkt het http://berg.wdmc.eu/bartsince1975 schreef:Alleen wat meer hoogteverschil zou fijn zijn, maar dat is lastig te creëren, bergen blijken toch slecht maakbaar.
Inderdaad: die berg komt er, helaas niet. Maar ook zonder keer ik terug naar hoge en lage vuurse.Fred (mtb-sport) schreef:Tja, Thijs Zonneveld laat ons ook in de steek lijkt het http://berg.wdmc.eu/bartsince1975 schreef:Alleen wat meer hoogteverschil zou fijn zijn, maar dat is lastig te creëren, bergen blijken toch slecht maakbaar.
Maar verder idd plezierige route en maximale uit omgeving gehaald.
Woohoo!Bottecchia schreef:De mulle stukken zijn inmiddels weer wat muller. Ik heb er zelf best plezier in om daar doorheen te balanceren. Het is ook een prima oefening voor je techniek.
Heb je niets met mul zand kun je op het moment beter een ander rondje rijden. Zeker omdat we deze week alleen nog maar meer zon en droogte krijgen. Het goede nieuws daarentegen is dat we gaan beginnen om een aantal plekken op te knappen met leemhoudend zand.