LV lag er tot aan LV/HV goed bij, een grote plas bij de rotonde, daarna ouderwets modder .
Het was ouderwets uitgestorven
NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche
- Horsthil
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
- Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk
Gouden tip voor als je modder wil mijden: zevenlindenweg opdraaien en voor de camping langs fietspad op richting de kuil.
Waarom het een slechte tip kan zijn: als het fietspad nat is wordt je fiets nog vuil. Oplossing: brede onverharde pad naast fietspad nemen, maar daar kunnen ook hele grote plassen op staan.
Conclusie: kans is groot dat je vies wordt én je kan dus beter thuis blijven. Als vies worden niet uitmaakt, kun je gaan, maar denk wel even meer dan twee keer na over de impact van je banden op zeiknatte stukken. En dan denk je dat 1 fiets niet uitmaakt, maar dat denken 400 andere bikers ook.
Veel plezier!
Waarom het een slechte tip kan zijn: als het fietspad nat is wordt je fiets nog vuil. Oplossing: brede onverharde pad naast fietspad nemen, maar daar kunnen ook hele grote plassen op staan.
Conclusie: kans is groot dat je vies wordt én je kan dus beter thuis blijven. Als vies worden niet uitmaakt, kun je gaan, maar denk wel even meer dan twee keer na over de impact van je banden op zeiknatte stukken. En dan denk je dat 1 fiets niet uitmaakt, maar dat denken 400 andere bikers ook.
Veel plezier!
- bluebird
- All rounder
- Berichten: 95
- Lid geworden op: di 26 oktober 2010, 22:13
- Mijn mountainbike: Bianchi Ethanol 27.1 SX
Een beetje zoals het laatste stukje omleiding van enkele weken geledenHorsthil schreef: ↑wo 25 december 2019, 21:02 Gouden tip voor als je modder wil mijden: zevenlindenweg opdraaien en voor de camping langs fietspad op richting de kuil.
Waarom het een slechte tip kan zijn: als het fietspad nat is wordt je fiets nog vuil. Oplossing: brede onverharde pad naast fietspad nemen, maar daar kunnen ook hele grote plassen op staan.
Conclusie: kans is groot dat je vies wordt én je kan dus beter thuis blijven. Als vies worden niet uitmaakt, kun je gaan, maar denk wel even meer dan twee keer na over de impact van je banden op zeiknatte stukken. En dan denk je dat 1 fiets niet uitmaakt, maar dat denken 400 andere bikers ook.
Veel plezier!
Same shit, different day
- Horsthil
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
- Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk
Als je wil fietsen moet je gewoon gaan hoor, je komt er snel genoeg achter of het goed of slecht is en kan dan altijd nog GNR doen, maar ik denk wel dat GNR 100 keer rustiger is dan LV/HV
LV & HV zijn voor mij altijd rustig.... wanneer ik aan het rijden ben
Meestal ben tussen 8 en 9 uur alweer klaar en dan ook weer huiswaarts
Het GNR gebied is mijn aanrijroute naar LV & HV en wanneer ik onderweg zo in m'n sas ben, zou het zomaar kunnen dat ik blijf hangen
Meestal ben tussen 8 en 9 uur alweer klaar en dan ook weer huiswaarts
Het GNR gebied is mijn aanrijroute naar LV & HV en wanneer ik onderweg zo in m'n sas ben, zou het zomaar kunnen dat ik blijf hangen
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?
Dan Empfield
Dan Empfield
- bluebird
- All rounder
- Berichten: 95
- Lid geworden op: di 26 oktober 2010, 22:13
- Mijn mountainbike: Bianchi Ethanol 27.1 SX
Dan komen wij elkaar niet snel tegen Mario, ik ben nogal een slaapkop . Maar wel hetzelfde aanrijgebied, GNR . Ideaal als LV/HV te nat of druk is of anderszins niet mijn keuze is.
Same shit, different day
- Bottecchia
- Extreme Biker
- Berichten: 825
- Lid geworden op: do 22 augustus 2013, 22:00
Dat ga je in deze tijd van het jaar niet redden op de tracks want het is pas na 8 uur licht.Mario070 schreef: ↑wo 25 december 2019, 21:47 LV & HV zijn voor mij altijd rustig.... wanneer ik aan het rijden ben
Meestal ben tussen 8 en 9 uur alweer klaar en dan ook weer huiswaarts
Het GNR gebied is mijn aanrijroute naar LV & HV en wanneer ik onderweg zo in m'n sas ben, zou het zomaar kunnen dat ik blijf hangen
Overigens, ik zie verschillende suggesties over GNR. Reken er maar op dat het daar ook druk is. Gisteren zelf gezien tijdens het hardlopen. Veel mensen gaan 'n stukje wandelen voor het kerstdiner. Wil niet zeggen dat je er niet kunt fietsen maar hou rekening met elkaar. Zeker op smalle paden, dan mogen we er nog wat langer blijven fietsen.
- Fred (mtb-sport)
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5760
- Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
- Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
- Contacteer:
Goed plan, maar bij Amerongen komt de LdS variant om de hoek kijken. Denk dat een beetje "kruisbestuiving" niet te vermijden is.
Maar ik wil die wel een GNR topic openen, gek op GNR
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen
- Tijgerhaai
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 3880
- Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
- Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
- Contacteer:
Was dat een toertocht? Hoog kromme sturen gehalte.
Tip voor de fotograaf, gooi de ISO waarde omhoog. Of beter nog zet het ding op auto ISO, 1/500, f4 of iets in die buurt. En werk met één autofocus punt (center) die je op het gezicht van de fietser houd.
Tip voor de fotograaf, gooi de ISO waarde omhoog. Of beter nog zet het ding op auto ISO, 1/500, f4 of iets in die buurt. En werk met één autofocus punt (center) die je op het gezicht van de fietser houd.
●◼︎▲◆ Go round the outside.