NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Biker M schreef: wo 7 juli 2021, 21:03 Vanochtend LV gereden. Lag er perfect bij. En de aanpassingen (waarvoor de route twee weken geleden was ingekort) zijn ook zeer netjes! Respect en dank voor de vrijwilligers die dit hebben gemaakt!
Bedankt! (Namens iedereen die mee heeft gebouwd aan het laatste project). We hebben veel lol gehad met de klus
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Horsthil schreef: wo 7 juli 2021, 21:54
Biker M schreef: wo 7 juli 2021, 21:03 Vanochtend LV gereden. Lag er perfect bij. En de aanpassingen (waarvoor de route twee weken geleden was ingekort) zijn ook zeer netjes! Respect en dank voor de vrijwilligers die dit hebben gemaakt!
Bedankt! (Namens iedereen die mee heeft gebouwd aan het laatste project). We hebben veel lol gehad met de klus
Net HV gereden, maar nu ben ik benieuwd naar de aanpassingen op LV Afbeelding
Nou ja, overmorgen dan maar LV rijden :bier:
Baan ligt er trouwens pr waardig bij :-q
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

vibemaker schreef: wo 7 juli 2021, 21:59
Horsthil schreef: wo 7 juli 2021, 21:54

Bedankt! (Namens iedereen die mee heeft gebouwd aan het laatste project). We hebben veel lol gehad met de klus
Net HV gereden, maar nu ben ik benieuwd naar de aanpassingen op LV Afbeelding
Nou ja, overmorgen dan maar LV rijden :bier:
Baan ligt er trouwens pr waardig bij :-q
Verwacht vooral cosmetische dingen en een tikje minder mul zand
Jroelie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 22 november 2010, 10:25
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert

Gisteravond nog even een kort rondje gedaan (dus alleen LV), zijn echt top condities en chapeau voor al het werk aan de track!
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

vanaf 24 juli 10 dagen op camping de 7 Linden.... kijk er nu al naar uit :D
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

erwin.burgers schreef: vr 9 juli 2021, 12:58 vanaf 24 juli 10 dagen op camping de 7 Linden.... kijk er nu al naar uit :D
:-q
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Zo, dat was ff een partij lekker fietsen vanmorgen op LV. :-D Volgens mij kwam ik nog iemand van de crew tegen. We hadden allebei een oranje shirtje aan, dus dat schept meteen een band :winkie: :bier:
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

erwin.burgers schreef: vr 9 juli 2021, 12:58 vanaf 24 juli 10 dagen op camping de 7 Linden.... kijk er nu al naar uit :D
Ehhhh dan kom ik daar ook aan :lol:
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

PaneVino schreef: wo 21 juli 2021, 22:56
erwin.burgers schreef: vr 9 juli 2021, 12:58 vanaf 24 juli 10 dagen op camping de 7 Linden.... kijk er nu al naar uit :D
Ehhhh dan kom ik daar ook aan :lol:
helaas onze vakantie een ruime week moeten doorschuiven. Vanaf de 3e zijn we er. Als je er dan ook nog bent... drop by. Veld L :-q
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Biker M
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: do 20 juni 2013, 11:08
Mijn mountainbike: Iets met carbon

Deze week twee keer LV en één keer LV-HV gedaan. Ze liggen er top bij. Het werk wat is verricht heeft de tracks goed gedaan! Bedankt crew! Zag dat er een nieuw stuk in ontwikkeling is op HV parcours. Ik ben benieuwd. Het nieuwste stukje gaat komende week de benodigde regen krijgen. Als je de snelheid erin houdt rijdt het goed. Leuke flow.
What goes around comes around.
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Biker M schreef: vr 23 juli 2021, 13:31 Deze week twee keer LV en één keer LV-HV gedaan. Ze liggen er top bij. Het werk wat is verricht heeft de tracks goed gedaan! Bedankt crew! Zag dat er een nieuw stuk in ontwikkeling is op HV parcours. Ik ben benieuwd. Het nieuwste stukje gaat komende week de benodigde regen krijgen. Als je de snelheid erin houdt rijdt het goed. Leuke flow.
Nwe stuk op HV moet nog wel ingereden worden,maar ik verwacht naar aanleiding van de ondergrond daar dat dat redelijk snel kan gebeuren. Zeker als er wat nattigheid ook nog overheen komt...

Ik kan je verklappen dat het een leuk stukje wordt.
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2090
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Het was surrealistisch in de namiddag. Tijdens een extreme stortbui + zware onweersbuien leek het wel of ik een oude Germaan was die een spirituele rite aan het doen was voor Wodan.

Het was wel spectaculair !!! Tot nu toen had ik dit soort omstandigheden alleen nog maar in de Ardennen meegemaakt. Van de vele kleine heuveltjes stroomden gewoon kolkende beekjes op hoge snelheid door stroomgeulen naar beneden.

Behalve bij de strook varens naast de camping. Die was plassenvrij !!! Top onderhoud :-q

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Stunning op di 27 juli 2021, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

Stunning schreef: di 27 juli 2021, 21:02 Het was surrealistisch in de namiddag. Tijdens een extreme stortbui + zware onweer leek het wel of ik een oude Germaan was die een spirituele rite aan het doen was voor Wodan.

Het was wel spectaculair !!! Tot nu toen had ik dit soort omstandigheden alleen nog maar in de Ardennen meegemaakt. Van de vele kleine heuveltjes stroomden gewoon kolkende beekjes op hoge snelheid door stroomgeulen naar beneden.

Behalve bij de strook varens naast de camping. Die was plassenvrij !!! Top onderhoud :-q

Afbeelding
Strook langs camping is vandaag ook pas opengegaan. Moet nog inklinken.. voor de rest heb je blijkbaar een vlot nodig gehad ?😉
Ik was op tijd opgehouden met klussen... Voor de bui thuis.
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2090
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Bulltat schreef: di 27 juli 2021, 21:08
Stunning schreef: di 27 juli 2021, 21:02 Het was surrealistisch in de namiddag. Tijdens een extreme stortbui + zware onweer leek het wel of ik een oude Germaan was die een spirituele rite aan het doen was voor Wodan.

Het was wel spectaculair !!! Tot nu toen had ik dit soort omstandigheden alleen nog maar in de Ardennen meegemaakt. Van de vele kleine heuveltjes stroomden gewoon kolkende beekjes op hoge snelheid door stroomgeulen naar beneden.

Behalve bij de strook varens naast de camping. Die was plassenvrij !!! Top onderhoud :-q

Afbeelding
Strook langs camping is vandaag ook pas opengegaan. Moet nog inklinken.. voor de rest heb je blijkbaar een vlot nodig gehad ?😉
Ik was op tijd opgehouden met klussen... Voor de bui thuis.
Een vlot ? Ik dacht meer aan een raft :lol: :wink:

Dat inklinken heb ik gemerkt. Mijn achterwiel brak goed uit daar tijdens het te hard aansnijden van een bocht. Had ik geweten dat je net klaar was, dan had ik het pad nog even gemeden.

Maar slim om daar naast het pad een soort van geul/gat te hebben waar het water naar toe kan stromen.

Tja, het was vandaag een gevalletje buienradar klopt niet helemaal. Deze bui zou er, toen ik 's middags rond 3 uur op de app keek, pas rond 8 uur 's avonds komen. Nou ja, ik heb er weer even een Ardennen gevoel aan over gehouden en mijn dochter en haar vriend die beide mee waren zijn nu ook een ervaring rijker :winkie:
Gebruikersavatar
Bulltat
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 14 januari 2014, 10:19
Mijn mountainbike: Canyon Neuron

:D
MTB's zijn leuk, handig en interessanter dan je denkt want...Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
Hobby : Onderhoud UHR ( LV en HV)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Plaats reactie