NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Er worden wel vaker sporen van crossmotoren gevonden. Dat is niet de bedoeling. Gelukkig valt de schade eigenlijk wel mee. Maar dat is geen argument om het goed te praten, het mag gewoon niet.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Wel graag kentekens aan de crew toesturen.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Morgen ochtend is het droog :) hoe zal het er bij liggen? iemand nog geweest toevallig na de regen van vandaag?
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

erikvlugt schreef: wo 29 september 2021, 19:15 Morgen ochtend is het droog :) hoe zal het er bij liggen? iemand nog geweest toevallig na de regen van vandaag?
Je hoeft het nog echt geen zorgen te maken om modder, dat ligt er nog lang niet. Je zal eerder nog wat te mulle stukken tegenkomen.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Erik1974 schreef: wo 29 september 2021, 19:53
erikvlugt schreef: wo 29 september 2021, 19:15 Morgen ochtend is het droog :) hoe zal het er bij liggen? iemand nog geweest toevallig na de regen van vandaag?
Je hoeft het nog echt geen zorgen te maken om modder, dat ligt er nog lang niet. Je zal eerder nog wat te mulle stukken tegenkomen.
En begin van de dag nog wat tandenknarsen en remblok slijtage
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Erik1974 schreef: wo 29 september 2021, 19:53
erikvlugt schreef: wo 29 september 2021, 19:15 Morgen ochtend is het droog :) hoe zal het er bij liggen? iemand nog geweest toevallig na de regen van vandaag?
Je hoeft het nog echt geen zorgen te maken om modder, dat ligt er nog lang niet. Je zal eerder nog wat te mulle stukken tegenkomen.
hahaha, tnx
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

bouwpakket schreef: wo 29 september 2021, 20:09
Erik1974 schreef: wo 29 september 2021, 19:53

Je hoeft het nog echt geen zorgen te maken om modder, dat ligt er nog lang niet. Je zal eerder nog wat te mulle stukken tegenkomen.
En begin van de dag nog wat tandenknarsen en remblok slijtage
Dat is wel weer een tijdje geleden dat ik dat echt heb gehad. Was eigenlijk toch best wel aardig droog de afgelopen tijd.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vanmorgen rond 08uur30 rondje rood gereden, hier en daar een plas die moeilijk te ontwijken was maar 80% was heel goed te rijden zonder water. De nieuwe stukken lagen er helemaal plasloos bij. Het stuk "braamstruik" bij de kuil was wel plas na plas maar over het algemeen viel het me erg mee en was het een lekker rondje :) op dat stukje bij de kuil na dan.
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

erikvlugt schreef: do 30 september 2021, 23:36 Vanmorgen rond 08uur30 rondje rood gereden, hier en daar een plas die moeilijk te ontwijken was maar 80% was heel goed te rijden zonder water. De nieuwe stukken lagen er helemaal plasloos bij. Het stuk "braamstruik" bij de kuil was wel plas na plas maar over het algemeen viel het me erg mee en was het een lekker rondje :) op dat stukje bij de kuil na dan.
Dat stukje is inderdaad heel gevoelig voor water, daar moeten we nog eens goed mee aan de slag.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Ben benieuwd of het water morgen einde van de middag nog een beetje is weggetrokken, is wel errrug veel gevallen vandaag "(
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

erikvlugt schreef: zo 3 oktober 2021, 22:38 Ben benieuwd of het water morgen einde van de middag nog een beetje is weggetrokken, is wel errrug veel gevallen vandaag "(
Maar het is ook errug droog geweest de laatste weken :wink:

Op een plasje hier en daar, heb je morgen einde dag een rete snelle baan :winkie:
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Stunning schreef: zo 3 oktober 2021, 22:44
erikvlugt schreef: zo 3 oktober 2021, 22:38 Ben benieuwd of het water morgen einde van de middag nog een beetje is weggetrokken, is wel errrug veel gevallen vandaag "(
Maar het is ook errug droog geweest de laatste weken :wink:

Op een plasje hier en daar, heb je morgen einde dag een rete snelle baan :winkie:
Tnx haha, dan ga ik eens kijken of ik dat kan bevestigen morgen ;)
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Stunning schreef: zo 3 oktober 2021, 22:44
erikvlugt schreef: zo 3 oktober 2021, 22:38 Ben benieuwd of het water morgen einde van de middag nog een beetje is weggetrokken, is wel errrug veel gevallen vandaag "(
Maar het is ook errug droog geweest de laatste weken :wink:

Op een plasje hier en daar, heb je morgen einde dag een rete snelle baan :winkie:
rond 14uur30, heel enkele plas, verder helemaal top! Heerlijk gereden, lag er echt heel grippy bij.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

erikvlugt schreef: ma 4 oktober 2021, 17:08
Stunning schreef: zo 3 oktober 2021, 22:44

Maar het is ook errug droog geweest de laatste weken :wink:

Op een plasje hier en daar, heb je morgen einde dag een rete snelle baan :winkie:
rond 14uur30, heel enkele plas, verder helemaal top! Heerlijk gereden, lag er echt heel grippy bij.
Alleen LV gedaan of ook HV (of precies andersom)?
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

erikvlugt schreef: ma 4 oktober 2021, 17:08
Stunning schreef: zo 3 oktober 2021, 22:44

Maar het is ook errug droog geweest de laatste weken :wink:

Op een plasje hier en daar, heb je morgen einde dag een rete snelle baan :winkie:
rond 14uur30, heel enkele plas, verder helemaal top! Heerlijk gereden, lag er echt heel grippy bij.
Genieten :-q
Plaats reactie