NP Utrechtse Heuvelrug - Lage en Hoge Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

grapmg schreef: wo 21 april 2021, 17:24 Het deel bij de Kloosterlaan is al enige tijd afgesloten, heeft iemand hier toevallig een update? Afgelopen zondag was het gesloten en zie er verder geen werkzaamheden.
Daar wordt morgen weer verder gewerkt. Waarschijnlijk blijft het dan nog een paar weken gesloten omdat we/ze morgen het werk niet afkrijgen.
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

bouwpakket schreef: wo 21 april 2021, 18:20
grapmg schreef: wo 21 april 2021, 17:24 Het deel bij de Kloosterlaan is al enige tijd afgesloten, heeft iemand hier toevallig een update? Afgelopen zondag was het gesloten en zie er verder geen werkzaamheden.
Daar wordt morgen weer verder gewerkt. Waarschijnlijk blijft het dan nog een paar weken gesloten omdat we/ze morgen het werk niet afkrijgen.
Oh! :-D Nog meer mooie dingen om naar uit te kijken! En ik vind 't nieuwe HV16-17 al zo mooi. En LV1 is haast onherkenbaar verbeterd. 8)

PS: Misschien morgen even het eerste lint voor de ingang weer rechthangen als dat nog niet gebeurd is?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Bahco schreef: wo 21 april 2021, 18:42
bouwpakket schreef: wo 21 april 2021, 18:20
Daar wordt morgen weer verder gewerkt. Waarschijnlijk blijft het dan nog een paar weken gesloten omdat we/ze morgen het werk niet afkrijgen.
Oh! :-D Nog meer mooie dingen om naar uit te kijken! En ik vind 't nieuwe HV16-17 al zo mooi. En LV1 is haast onherkenbaar verbeterd. 8)

PS: Misschien morgen even het eerste lint voor de ingang weer rechthangen als dat nog niet gebeurd is?
Bij LV1 is het gewoon open
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

bouwpakket schreef: wo 21 april 2021, 19:53
Bahco schreef: wo 21 april 2021, 18:42

Oh! :-D Nog meer mooie dingen om naar uit te kijken! En ik vind 't nieuwe HV16-17 al zo mooi. En LV1 is haast onherkenbaar verbeterd. 8)

PS: Misschien morgen even het eerste lint voor de ingang weer rechthangen als dat nog niet gebeurd is?
Bij LV1 is het gewoon open
Mijn oeps. Dat PS slaat op het lint bij de werkzaamheden bij HV12.
grapmg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: di 6 september 2016, 16:35

bouwpakket schreef: wo 21 april 2021, 18:20
grapmg schreef: wo 21 april 2021, 17:24 Het deel bij de Kloosterlaan is al enige tijd afgesloten, heeft iemand hier toevallig een update? Afgelopen zondag was het gesloten en zie er verder geen werkzaamheden.
Daar wordt morgen weer verder gewerkt. Waarschijnlijk blijft het dan nog een paar weken gesloten omdat we/ze morgen het werk niet afkrijgen.
Bedankt voor de update :-q voorlopig dus nog even omrijden.
Erik1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 9 mei 2018, 20:59
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 500

grapmg schreef: do 22 april 2021, 12:49
bouwpakket schreef: wo 21 april 2021, 18:20
Daar wordt morgen weer verder gewerkt. Waarschijnlijk blijft het dan nog een paar weken gesloten omdat we/ze morgen het werk niet afkrijgen.
Bedankt voor de update :-q voorlopig dus nog even omrijden.
Feitelijk kort je een stuk af i.p.v. omrijden :)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

2 nieuwe doubles nabij de kuil.

de kleinere:
Afbeelding
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Ik ben er zojuist achter gekomen wat hierboven met LV1 wordt bedoeld. :-q En Void ook, zo te zien :lol: :-q
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

vibemaker schreef: do 22 april 2021, 16:05 Ik ben er zojuist achter gekomen wat hierboven met LV1 wordt bedoeld. :-q En Void ook, zo te zien :lol: :-q
Dit is na de splitsing LVHV en is op dus HV!
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

void schreef: do 22 april 2021, 15:02 2 nieuwe doubles nabij de kuil.

de kleinere:
Afbeelding
ziet er leuk uit :-q weekend maar weer eens de combi GNR-Anna's Hoeve-HV doen.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Ik hou van jumps, maar berm in elke bocht is niet mijn ding. De helft van HV is nu BWR-pad, vergelijkbaar met Zeist / Austerlitz.
Hopelijk blijft LV natuurlijker / technischer.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Yes
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

LV moet wat mij betreft wat ruiger blijven. Dus minder snel dit grootschalige onderhoud met graafmachine toepassen. Gelukkig kan dat ook op LV, omdat het minder druk is. Hoge vuursche is meer een publieksroute
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

vibemaker schreef: do 22 april 2021, 16:05 Ik ben er zojuist achter gekomen wat hierboven met LV1 wordt bedoeld. :-q En Void ook, zo te zien :lol: :-q
LV1.0 waar de begrippen modder en stuiteren tot een andere dimensie werden gebracht... :winkie:

Maar daar heb ik toen wel -voor Nederlandse begrippen en lekker in de buurt- mijn technische vaardigheden behoorlijk kunnen opvijzelen. Althans, het alternatief waren (en zijn) de GNR bospaden, wat lekker racen is, maar je wordt er niet "beter" van :wink:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Stunning schreef: za 24 april 2021, 10:39
vibemaker schreef: do 22 april 2021, 16:05 Ik ben er zojuist achter gekomen wat hierboven met LV1 wordt bedoeld. :-q En Void ook, zo te zien :lol: :-q
LV1.0 waar de begrippen modder en stuiteren tot een andere dimensie werden gebracht... :winkie:

Maar daar heb ik toen wel -voor Nederlandse begrippen en lekker in de buurt- mijn technische vaardigheden behoorlijk kunnen opvijzelen. Althans, het alternatief waren (en zijn) de GNR bospaden, wat lekker racen is, maar je wordt er niet "beter" van :wink:
LV1.0 herinner ik me nog maar al te goed. Dat was mijn eerste officiële kennismaking met een mountainbikeroute. :winkie: De rest is geschiedenis :-q :bier:
Plaats reactie