Grand TUHR (Ultieme Heuvelrug Ronde)

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Knakworstkweker

Linc schreef: vr 16 oktober 2020, 13:10 Scheelt natuurlijk wel dat hij het op een fully heeft gedaan. Kan hij veel harder die afdalingen doen dan met een HT :winkie:
Ik ook als ik net zo oud ben
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Knakworstkweker schreef: vr 16 oktober 2020, 13:31
Linc schreef: vr 16 oktober 2020, 13:10 Scheelt natuurlijk wel dat hij het op een fully heeft gedaan. Kan hij veel harder die afdalingen doen dan met een HT :winkie:
Ik ook als ik net zo oud ben
Zie eerst maar eens 214 jaar te worden
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Bouwpakket,
Oud in het paspoort
Maar een jonge god op de fiets

~ Horsthil, 2020

(Genoeg geslijmd nu?)
Knakworstkweker

bouwpakket schreef: vr 16 oktober 2020, 13:41
Knakworstkweker schreef: vr 16 oktober 2020, 13:31

Ik ook als ik net zo oud ben
Zie eerst maar eens 214 jaar te worden
https://youtu.be/ulXxLlrVhZo

Zal ik niet halen, ik pax het niet zo aan als jou
Laatst gewijzigd door Knakworstkweker op vr 16 oktober 2020, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joop!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: ma 2 december 2019, 21:05
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.7

bouwpakket schreef: vr 16 oktober 2020, 10:44
Knakworstkweker schreef: vr 16 oktober 2020, 10:20 En jij ook op strava, maar ik ga niet iemand volgen om een activiteit te kunnen zien :bier:
Speciaal voor jou: Dubbele portie Walhalla
Waanzinnig knappe rit Sir! 8)

Even snel zitten bekijken hoe je ‘m gereden hebt, maar je kunt ‘m op deze manier wel lekker efficiënt rijden, zodat je relatief minder verbindingstukken hebt. Maar het is nog steeds een pokkeneind... :wink:
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Tja wat de meeste hier in 1 dag rijden is het mij gelukt om ook alle UHR 9 routes te rijden...
In 4 jaar tijd.

Vandaag Hoog Vuursche als laatste toegevoegd aan het totaal lijstje.
Maar alle 9 routes op 1 dag zal het wel nooit worden...
Knakworstkweker

Ik realiseerde me door het omhoog borrelen van dit topic, dat je 2 vignetten nodig hebt voor dit te doen

wel lekker handig als je op tijd wilt starten en niet uit de buurt komt.....volgend jaar maar eens gaan rondvragen of ze vignetten ook op de post willen doen
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Knakworstkweker schreef: wo 11 november 2020, 00:11 Ik realiseerde me door het omhoog borrelen van dit topic, dat je 2 vignetten nodig hebt voor dit te doen

wel lekker handig als je op tijd wilt starten en niet uit de buurt komt.....volgend jaar maar eens gaan rondvragen of ze vignetten ook op de post willen doen
Den Treek dagkaart moet je op de dag zelf online bestellen ( en komt dan in je spambox). Kan je dus mee wachten totdat je daadwerkelijk de track opgaat.

De vignetten voor UHR gaan over een kalenderjaar. Binnenkort komt die voor 2021 uit. Hier is die van 2020 te koop https://recreatiemiddennederland.nl/wp- ... B-2020.pdf
Knakworstkweker

dat die van den treek online kon kon ik niet vinden zo snel.

misschien dat het ook eens tijd wordt dat de UHR met een digitale variant kost
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Kopen de fietsenwinkels vooraf een stapeltje stickers van jullie of storten zij achteraf het geld naar jullie van de verkochte vignetten?
Als dat laatste het geval is dan is het volgens mij moeilijk te controleren hoeveel vignetten zij verkocht hebben en daadwerkelijk het juiste bedrag naar jullie overgemaakt hebben. Volgens mij houden ze het geld niet apart, maar gaat dit gewoon de kassa in?
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Knakworstkweker schreef: wo 11 november 2020, 00:52 dat die van den treek online kon kon ik niet vinden zo snel.
https://www.dentreekhenschoten.nl/mtb/
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Knakworstkweker schreef: wo 11 november 2020, 00:52 dat die van den treek online kon kon ik niet vinden zo snel.

misschien dat het ook eens tijd wordt dat de UHR met een digitale variant kost
UHR vignet is ook via internet bij een aantal fietsenzaken te bestellen. Rein Veenendaal wordt vaak genoemd, maar mantel of 12gobiking verkoopt ze ook.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10859
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Als je bij de Proloog, Beauforthuis of Buiten in de Kuil start ben je vanaf de eerste minuut voorzien
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bert l. schreef: wo 11 november 2020, 09:50 Als je bij de Proloog, Beauforthuis of Buiten in de Kuil start ben je vanaf de eerste minuut voorzien
Mits ze open zijn, dat dan weer wel. Zo heeft de kuil niet iedere dag afhalen. Maar in de toekomst is dat hopelijk wel weer anders
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Rayb81 schreef: wo 11 november 2020, 02:23 Kopen de fietsenwinkels vooraf een stapeltje stickers van jullie of storten zij achteraf het geld naar jullie van de verkochte vignetten?
Als dat laatste het geval is dan is het volgens mij moeilijk te controleren hoeveel vignetten zij verkocht hebben en daadwerkelijk het juiste bedrag naar jullie overgemaakt hebben. Volgens mij houden ze het geld niet apart, maar gaat dit gewoon de kassa in?
Ze kopen x aantal en betalen daarvoor, eind van de rit niet verkochten weer retour en geld terug of verreken met de nieuwe?
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Plaats reactie