MTB route Ysselsteyn

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Hoi,
Misschien ga ik morgen de route van Horst fietsen en ik overweeg om Ysselsteyn mee te pakken.
Weet iemand of deze route op het moment nat/modderig is?
xerpat
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: do 19 mei 2016, 19:58
Mijn mountainbike: Giant Talon

FranX78 schreef: di 31 augustus 2021, 22:19 Hoi,
Misschien ga ik morgen de route van Horst fietsen en ik overweeg om Ysselsteyn mee te pakken.
Weet iemand of deze route op het moment nat/modderig is?
Route is prima. Geen modder of nattigheid te bekennen.
nivulhaor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 26 september 2021, 18:13

Ik heb het Piëlrundje in de zomer een aantal keer gereden en me er prima vermaakt. Hoe ligt de route er nu bij?
xerpat
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: do 19 mei 2016, 19:58
Mijn mountainbike: Giant Talon

nivulhaor schreef: za 18 december 2021, 20:52 Ik heb het Piëlrundje in de zomer een aantal keer gereden en me er prima vermaakt. Hoe ligt de route er nu bij?
Beetje late reactie, maar goed.
Het rondje kan in natte periodes zoals nu, best vettig zijn. Maar omdat de route een groot gebied bestrijkt met diverse soorten ondergrond zit hier veel verschil in. Sommige stukken zijn gewoon prima en af en toe een stukje glibberen en glijden. Een PR'tje zit er nu in ieder geval niet in.
nivulhaor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 26 september 2021, 18:13

Late reactie is geen probleem, we hebben allemaal dingen te doen.
Ik ga niet voor een PR, maar gezien de hoeveelheid regen van afgelopen dagen wacht ik liever even tot het minder glibberig is.
djiedjie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 december 2021, 21:21

Gisteren dit rondje gedaan. Vanuit Overloon erheen gefietst, ronde gedaan en via Verbindingsroute Venray, stukje blauw Venray en Stuk Overloon weer terug op de vakantie bestemming. Heb genoten, baan lag er prima bij en de afwisseling tussen de verschillende ondergronden en landschappen maakte het een heerlijk middagje.
Plaats reactie