route Stadsbos 013

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Verbazingwekkend waar deze plasjes en modderpoelen in ene vandaan zijn gekomen. Gisteren redelijk droog. Vandaag ook Dorst gereden daar was het redelijk droog
Gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 610
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Het zijn geen duinen of dorst hé.

Na de regen van de afgelopen dagen laat ik het stadsbos aan me voorbij gaan.
Ride like a maniac on a manic!
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Heel verstandig. Dat zouden er meer moeten doen. Ff laten opdrogen voor een beter resultaat en garantie voor de toekomst.
Met remmen kom je niet verder.
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 610
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Afgelopen woensdag had ik verwacht dat het niet heel nat zou zijn. Helaas was dat wel het geval.

Wellicht nog mensen die vanmiddag gaan? Ik zou morgen graag een rondje doen. Als er nog plassen liggen dan wordt het toch weer de duinen.
Ride like a maniac on a manic!
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Volgens mij ligt het parcours er redelijk droog bij. Ik vond het donderdag iig ook nog wel meevallen. Houdt wel rekening dat een deel is "afgesloten" ivm bomenrooi werkzaamheden.
gr Jan
Met remmen kom je niet verder.
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 610
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Nog bedankt.

Lag er vandaag inderdaad wwwr geheel droog bij.

Eén buitje en het zal waarschijnlijk wel weer ellende zijn. Gelukkig zijn de Drunense duinen ook nog op fiets afstand.
Ride like a maniac on a manic!
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Afgelopen weekend voor het eerst sinds lang weer eens naar Tilburg gereden. Nu viel me ineens een gedenkbordje op wat ik me niet van eerder kan herinneren. Stond op het stukje met "hoogtemeters" in het bos. Is er een aanrijding geweest daar? Dacht in de gauwigheid te lezen dat het om een kind ging :(
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Agamer schreef: ma 14 februari 2022, 13:35 Afgelopen weekend voor het eerst sinds lang weer eens naar Tilburg gereden. Nu viel me ineens een gedenkbordje op wat ik me niet van eerder kan herinneren. Stond op het stukje met "hoogtemeters" in het bos. Is er een aanrijding geweest daar? Dacht in de gauwigheid te lezen dat het om een kind ging :(
Volgens mij is dat ter herinnering aan een vrijwilliger/mtb-er die heel veel heeft bijgedragen aan het onderhoud. Overleden agv een zware ziekte.
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Gelukkig geen ongeval dat heeft plaats gevonden, maar wel net zo erg. Door de locatie van het bordje was ik even bang dat er een spelend kind met tegen een biker gebotst was.
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Nee. Dit is ter herdenking van Luuk. Vrijwilliger van het eerste uur. Op veel te jonge leeftijd overleden en tot op het laatst bij het team betrokken.
Met remmen kom je niet verder.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Hoe ligt de route erbij, hard? Misschien dat ik zaterdag een paar rondjes doe.
Gebruikersavatar
Cycling4Care
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 21 november 2011, 19:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2024 Silver/Blue
Contacteer:

Rollingforever schreef: do 28 april 2022, 20:04 Hoe ligt de route erbij, hard? Misschien dat ik zaterdag een paar rondjes doe.
Waarschijnlijk heb je het zelf al ondervonden als je gisteren bent geweest :winkie: , maar het is kurkdroog, zelfs stoffig op de route. Echt mul wordt het niet in Tilburg, de grond is behoorlijk hard daar nm.
Lekker fietsen en het goede doel steunen? Kijk op http://www.cycling4care.nl

Zin in om bij de mooiste MTB vereniging van Oosterhout en omstreken te komen fietsen? Kijk dan op: http://www.mtboosterhout.nl
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Cycling4Care schreef: zo 1 mei 2022, 16:48
Rollingforever schreef: do 28 april 2022, 20:04 Hoe ligt de route erbij, hard? Misschien dat ik zaterdag een paar rondjes doe.
Waarschijnlijk heb je het zelf al ondervonden als je gisteren bent geweest :winkie: , maar het is kurkdroog, zelfs stoffig op de route. Echt mul wordt het niet in Tilburg, de grond is behoorlijk hard daar nm.
Thanks, ik had mijn plan gewijzigd, hopelijk binnenkort in de herkansing als ik het zand in LDD zat ben.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Het ligt er idd prima bij! Stoffig, maar hard, wel ff lekker voor de afwisseling.
BB79
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 13 februari 2013, 23:01
Mijn mountainbike: op deze oude fiets leerde ik het

Beste mensen, zelf mtb ik in omgeving Bergen op Zoom, maar ben vanuit werk betrokken bij een project om Stadsbos013 verder te ontwikkelen. Daarbij is input nodig van gebruikers. Zouden jullie onze vragenlijst willen invullen en verspreiden? Dank!

Gaat om https://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/fo ... 39TcEp1UtU.
Er worden cadeaubonnen verloot onder deelnemers.

>>> Ik weet dat er een aparte topic is voor enquêtes op dit forum, maar omdat deze uitsluitend relevant is voor gebruikers van de vaste route in Stadsbos013, hier geplaatst. Reacties of meer info welkom ook via pb!
Plaats reactie