route Stadsbos 013

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

JoopO schreef: wo 10 februari 2021, 19:26 Vanmiddag een rondje gedaan, dat was genieten! Ondanks mijn RaRa en RaRay behoorlijk wat grip, heb nergens hoeven lopen. Helaas nogal wat bevroren sporen, beetje oppassen dus, maar grotendeels goed te berijden over een "loipe" van 50 cm breed.

Morgen misschien LDD doen, dat zal er nog beter bijliggen.
Was inderdaad genieten. Vandaag onder een mooi zonnetje :-D En nog drie herten gespot, altijd leuk :-q

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

One Only schreef: do 11 februari 2021, 13:50
JoopO schreef: wo 10 februari 2021, 19:26 Vanmiddag een rondje gedaan, dat was genieten! Ondanks mijn RaRa en RaRay behoorlijk wat grip, heb nergens hoeven lopen. Helaas nogal wat bevroren sporen, beetje oppassen dus, maar grotendeels goed te berijden over een "loipe" van 50 cm breed.

Morgen misschien LDD doen, dat zal er nog beter bijliggen.
Was inderdaad genieten. Vandaag onder een mooi zonnetje :-D En nog drie herten gespot, altijd leuk :-q

Prachtig!

Stond gisteren iemand langs de route te fotograferen, en kreeg van hem wat foto's gemaild. Dank je, Bernard!

Afbeelding

Hopelijk vanmiddag ook nog even op pad.
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Wel handig zo'n privé fotograaf :-D
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Vanochtend een rondje Stadsbos gefietst, erg mooi en erg bijzonder in deze witte omstandigheden.
Veel stukken met aangereden sneeuw waren goed te fietsen, maar er zaten ook stukken met ijs tussen en bevroren moddersporen, die waren wel tricky uiteraard.
Uiteindelijk 3 keer zacht gevallen en 1 keer wat harder helaas; aan het einde van de afdaling op het talud, net voor de bocht naar links, lag ijs, dat zag ik te laat...

Als de sneeuw gaat smelten zal het een flinke puinhoop worden.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

JoopO schreef: do 11 februari 2021, 14:38
One Only schreef: do 11 februari 2021, 13:50 Was inderdaad genieten. Vandaag onder een mooi zonnetje :-D En nog drie herten gespot, altijd leuk :-q
Prachtig!
Stond gisteren iemand langs de route te fotograferen, en kreeg van hem wat foto's gemaild. Dank je, Bernard!
Hopelijk vanmiddag ook nog even op pad.
Waarschijnlijk heb ik hem ook zien fotograferen, en volgens mij sta ik dan ook op de gevoelige plaat :D

Zelf alleen statisch vlug met de telefoon wat vastgelegd...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Iemand vandaag of gisteren nog geweest?

Hoe zijn de condities nu ?
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

DJMARCO schreef: vr 19 februari 2021, 15:15 Iemand vandaag of gisteren nog geweest?

Hoe zijn de condities nu ?
Haal je nieuwe fiets maar uit het vet. Heb niet de hele route gedaan, maar deel bij de Golfbaan en snelweg is zo goed als droog. Bij de "Waterboy" is onderhoud gepleegd en ook daar droog genoeg. Morgen zal het er nog wel beter bij liggen.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

JoopO schreef: vr 19 februari 2021, 18:18
DJMARCO schreef: vr 19 februari 2021, 15:15 Iemand vandaag of gisteren nog geweest?

Hoe zijn de condities nu ?
Haal je nieuwe fiets maar uit het vet. Heb niet de hele route gedaan, maar deel bij de Golfbaan en snelweg is zo goed als droog. Bij de "Waterboy" is onderhoud gepleegd en ook daar droog genoeg. Morgen zal het er nog wel beter bij liggen.
Thx Joop 👍🏻
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Vanochtend even t stuk gilzerbaan gedaan.

Ik zou iedereen willen adviseren thuis te blijven want t ligt er erg goed bij😉 Morgen nog een rondje met de Mss... 👍🏻
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

DJMARCO schreef: za 20 februari 2021, 20:57 Vanochtend even t stuk gilzerbaan gedaan.

Ik zou iedereen willen adviseren thuis te blijven want t ligt er erg goed bij😉 Morgen nog een rondje met de Mss... 👍🏻
Nou, tot morgen dan maar :D
Vandaag DCV gereden en beter wordt het niet. Lag er prachtig bij :-q
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

One Only schreef: za 20 februari 2021, 21:14 Nou, tot morgen dan maar :D
Vandaag DCV gereden en beter wordt het niet. Lag er prachtig bij :-q
Dorst lag er inderdaad erg goed bij, had ik niet verwacht na die sneeuw.
Morgenochtend ga ik ook Stadsbos rijden, mits het niet te nat is.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Canard schreef: za 20 februari 2021, 21:26 Morgenochtend ga ik ook Stadsbos rijden, mits het niet te nat is.
Het stuk gilzerbaan misschien 1 plasje gezien, voor de rest perfect. Ik ga morgen middag ff.

Have fun 👍🏻
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Stadsbos ligt er prima bij. 99% droog. Alleen modder onder aan het talud na de laatste haarspeld. Verder zie je wel de schade van de natte periode voorafgaand aan de sneeuw.

Anyway, genoten :-q
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Zekers! Heb genoten, ook vanwege het lekkere weer. Alleen had ik nog wel last van mijn rug vanwege de val vorige week. Een 2e rondje maar niet gedaan, tegen mijn gevoel in, maar het verstand won gelukkig :wink:
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Canard schreef: zo 21 februari 2021, 12:29 Zekers! Heb genoten, ook vanwege het lekkere weer. Alleen had ik nog wel last van mijn rug vanwege de val vorige week. Een 2e rondje maar niet gedaan, tegen mijn gevoel in, maar het verstand won gelukkig :wink:
Ach, je hebt genoten toch?! Nu lekker een kop koffie in de zon (of iets anders :-q )
Plaats reactie